meiden waar zijn jullie????? Pfff ik kan niet wachten tot morgenochtend, ben zelfs een beetje zenuwachtig haha... slaat eigenlijk helemaal nergens op maar kan dr niks aan doen... Ik hoop zo dat de test positief is (dat hoopt natuurlijk iedereen die gaat testen..) Ik raak niet in de put als de test negatief is hoor.., maar het voelt echt als een goed moment hahaha Nou ja begin een beetje wartaal te praten hier geloof ik, ga maar lekker vroeg naar bed vandaag denk ik...
peetjuh spannend morgen suc6! Ik ben een weekendje weg geweest met een paar juni mamas. Was heel leuk. Nu wel doodmoe. Hier dag 61 en nog niet ongesteld. Na die ene druppel bruin een paar dagen geleden niks meer. Dus we wachten weer af.
JA, maar heb vandaag bruine afscheiding aan wc papier zitten en bruine stukjes/draadjes in de wc pot liggen. dus weet nu niet wat ik moet....
het heeft nog niet doorgezet toch?? Heb wel vaker gehoord dat vrouwen bruinverlies hadden en toch zwanger waren... zolang het niet doorzet?? Misschien toch een testje wagen morgen, weet niet hoe veel je er nog hebt??? Haha ik heb nog 5 testen liggen 3 clear blue en 2 kv 2v5...ik ga met de kv testen morgen. Ik zal heel hard voor je duimen meis, zou leuk zijn als we allebei een posi test hebben morgen
ik heb nog 6 testen liggen 3 dipsticks en 3 midstream sensitest. heb gistermorgen getest en nega natuurlijk...dus morgenvroeg probeer ik denk ik nog 1.. maar ik baalde gigantisch, heeft nog niet echt doorgezet nee...
ja dat snap ik dat je baalde, ik heb vrijdag getest maar die was uiteraard ook negatief... zolang het niet doorzet is er nog hoop he
ben echt zo bang dat ik ongi wordt snap er niks van, wist precies wanneer mijn ei was, heb op de goede geklust, dit zou toch niet missen kunnen gaan zou je denken??
Ik durf het niet te zeggen meid... het is en blijft afwachten hoe moeilijk dat ook is...Neemt niet weg dat het elke ronde weer lastig is.. Ik moet zeggen dat ik me nog niet zo heel erg druk maak, is het deze ronde niet raak ga ik de volgende ronde vol goede moed verder.
Ik duik ook mijn bedje in, laat je het morgen even weten?? ben morgen vrij dus op tijd online haha...slaap lekker en succes morgenvroeg!
ja ik heb getest en de test was wederom negatief. Gelukkig ook nog geen ongi in zicht... moet toch maar weer geduld hebben..