Nou ja balen in de zin dat ik nog geen zekerheid heb, en ik weet dat ik niet moet klagen met mijn cyclus van rond de 26 dgen maar het blijft vervelend... Denk dat ik vrijdag pas weer ga testen als ik dan nog niet ongi ben geworden...
peetje wat balen zeg... maar inderdaad.. zolang je nogniet ongi word/bent is er nog hoop! hier ook nog geen tekenen van een (naderende) ongi ben nog steeds grieperig, moe, soms duizelig met opstaan en sinds gisteren ook misselijk met vlagen... vorie x werd ik na mijn ei na 13 dagen ongesteld dus als ik nu 4 maart mijn ei heb gehad zou woensdag de 17e mijn nod zijn, dus nog even geduld.... 8) niet mijn sterkste kant, maar zo te lezen ben ik daar niet de enige in hier hihi
Wanneer ga je testen?? Het wachten is idd ook niet mijn sterkste kant pfff, ik ga pas vrijdag weer testen als ik dan nog niet ongi ben geworden... dan zit ik op dag 30...
ja dat wel he we zien het wel hoop dat iedereen hier nu snel zwanger is het is deze maand best drama hier weinig zwangeren deze maand xxxx
ik denk gewoon woensdag, dan is het mn NOD t kriebelt wel hoor om te testen, zeker door hoe ik me voel.. Maar ja ze zeggen niet voor niks dat je beter vanaf je NOD moet beginnen met testen.... hmzz...
@ anne mijn vader is mn baas...Dus die weet het al...Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook rond deze tijd gezegd!!
ohh maar dat is prettig! mijn ene werkgever weet t dus al, dankzij mn collega :x maar mn andere niet..heb nog een uitzendbaantje en die baan is tot sept dus ik dacht dat komt goed uit want 2 weken ervoo kan ik met verlof maar wat bleek ik vervang iemand die ook zwanger is en met bekkeninstabiliteit thuis zit, nu ben ik een beetje bang dat ze dan zeggen..oh geen zin in ng een zwangere en bel het uitzendburo voor een ander.. weet niet zo goed wat ik moet, wil het best graag vertellen...weet alleen de reactie niet die ik kan verwachten ( werk er net 2 week) en ik merk aan mn buik dat ie langzaam toch wel wat gaat groeien hmmm... wat zou jij doen?
ik ben aan het werk tis best druk dus kan niet de heletijd hier zijn heb om kwart over 1 lunch ff eten heb honger pff ben gestopt met foliumzuur is dat erg had het maanden geslikt en nu niks mee volgens mij wel verstandig om er weer aan te beginnen toch? verder goed geklusd het weekend want had mijn ei had idd zaterdag avond wel een steek in mijn linker onder buik en gisteravond in mijn rechter dus lekker duidelijk weer hoop dat het raak is is mooi sinterklaas kado dan voor kleine meisje die zat gister kusjes te geven op mijn buik wat dan gaat er een baby in zei ze haha
lekker dat het druk is op je werk, dan gaat de tijd tenminste ook snel voorbij. eetsmakelijk voor straks ik zou gewoon doorgaan met de foliumzuur, een goede start scheelt enorm natuurlijk! Ik slik ook foliumzuur sinds dag 1 vh stoppen met de pil en hiernaast slik ook standaard een multivitamine preparaat en vit c1000mg. als je op de steekjes en boorels in je buik gaat letten word je echt gek denk ik, normaal gesproken heb je dit waarschijnlijk ook, maar nu zijn we best gefocust op wat er allemaal in onze buiken afspeelt en geloof me, je lichaam kan je lekker in de maling gaan nemen op den duur. het zou zekers een leuk en mooi sinterklaas kado zijn zo rond 5 dec we moeten maar gewoon met zijn allen duimen voor elkaar dat we snel een positieve test hebben!!
Zo daar ben ik ook weer ff, kreeg onverwachts visite van de buurvrouw.. Moet zo nodig aan de slag hier, moet nog afwassen en de was ophangen enzo pfff, heb niet zo veel puf vandaag.. Ik slik ook al foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil..Is wel het minste wat ik kan doen om het risico te verminderen.. Ik rook nog wel maar daar wil ik ook graag mee stoppen.. Zijn er hier nog meer dames die roken??
Niemand meer hier??? Haha ik kom telkens op het verkeerde moment hier, als iedereen er weer vandoor is hahaha.. Nou ja dan maar ff wat hier in huis doen...
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 23 debby??? Maart 3 Meisje??? 15 flowers??? 16 peetjuh 21 chicken 28 Troste mama April 5 future 7 Zina 9 Mel 10 Twijfel