Heey dames! Ik ben vandaag niet helemaal lekker, had gisteren al hoofdpijn enzo bah! We zijn bezig nu goed gezond te eten enzo. Ik slik nu ook centrum materna met foliumzuur. Maar hopen dat het helpt Ik reken er niet op dat ik deze maand zwanger wordt, al zeggen ze dat het na een miskraam niet uit moet maken. Ben nog wel heel erg moe nog steeds, soms nog zere borsten. Maar ze zeggen dat dat de naschokken van de hormonen zijn.
ik rook ook nog bij mijn vorige zwangerschap mocht ik niet stoppen maar mocht er niet meer als 5 roken ivm de stress dus heb door gerookt en godzeidank heeft mijn kleine meisje er niks aan overgehouden ik hoop wel dat het raak is deze keer wel raak is maar ik ga maar nergens van uit ga voor iedereen heel hard duimen!!!!! xxxx
nee rook gelukkig niet, kan nu wel zeggen dat ik zou stoppen bij het zwanger worden/zijn, maar ik weet niet wat het is om te moeten stoppen met roken.. schijnt heel lastig te zijn..maar ja aan de andere kant: je hebt wel een heel mooi doel!
zina wat bedoel je precies met gezonder eten... gewoon ff benieuwd naar! heb na mn eisprong geen wijntje meer gedronken, niet dat ik dat dagelijks doe, maar zo af en toe gezellig met een stokbroodje, hmmm rust lekker uit zina, je lichaam en geest hebben toch ff een optatertje gekregen de afgelopen dagen...
Ik ben uit verveling maar koekjes gaan bakken... rond 5en komt mn vriendin gezellig langs, mijn vriend heeft deze week avonddienst dus pas om 1.00uur thuis s nachts komende week. dan gaan wij ons zo maar storten op de capuchino's en zelf gebakken koekjes
jah ze zijn echt wel lekker haha heb er stiekum al 1tje opgegeten.. * gaat even rond hier op ons topic met de versgebakken koekjes*
Ow anne, die met die koetjes is echt super!!! Echt héél erg lief!!!! Geweldig!!! Ja gezonder eten, we eten nu wat onregelmatig en wat vaker iets snels. We gaan nu naar gezonde maaltijden met vlees, groente en rijst of aardappels enzo. Goed ontbijten i.p.v. alleen koffie en een cracker En gezond brood dus bijv. niet alleen wit maar gewoon bruin.
@Zina, kun je mijn NOD ook aanpassen naar 3 april? thx. Ik slik foliumzuur ook vanaf het stoppen met de pil en ik zal hem gewoon blijven doorslikken tot aan 2 maanden van de zwangerschap, dat wordt ook aangeraden op de verpakking.
ik ben ook aan de foliumzuur. Ik was in januari gestopt met roken maar inmiddels weer begonnen. Ik ga wel stoppen zodra ik zwanger ben maar omdat dat wat langer kan duren stop ik dan wel weer.
he bah wat jammer meis, heel veel succes voor de volgende ronde!! Hier nog geen teken van naderde ongi, we wachten rustig af...
Ja spannend is het zeker...maar ben deze week erg druk dus dat scheelt wel met wachten haha... hopen dat het snel vrijdag is
Ik slik ook al foliumzuur vanaf dat ik gestopt ben met de pil. Gaan we maar vrolijk mee verder. Vandaag onwijze buikpijn. Net als ongi buikpijn maar dat kan nog niet. Eisprong komt er ook nog niet aan volgens ovutest. Ook ben ik onwijs draaierig geweest vandaag maar ook een ZW.test geeft niets positiefs aan dus zal toch wel een griepje zijn