begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Goeiemorgen dames,

Heb net mijn dochter voor het eerst naar de psz gebracht en ze was helemaal enthousiast..Dus nu even tijd voor mezelf haha..

Vanacht dacht ik dat ik ongi ging worden, heb veel buikkrampen gehad, maar dat waren blijkbaar gewoon mijn darmen, want ik heb gelukkig nog geen rood gezien! Wel zijn mijn darmen nog steeds oorlog aan het voeren geloof ik want het gaat flink tekeer..Vind het nu wel heel erg spannend worden!

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Waar zijn jullie allemaal?????

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hier...........:D

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    haha toch nog iemand hier... Pfff ik verveel me zo, mijn dochter hoef ik pas om kwart voor 12 weer op te halen, en eigenlijk wil ik testen maar weet ook dat het geen zin heeft, heb gister nog negatief getest...hoop dat ik het kan volhouden nog een paar dagen te wachten, ben zoooo benieuwd.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Dat kan ik mij voorstellen dat je graag wilt testen....maar probeer vol te houden om nog even niet te testen. Als je net als gister weer nega test kun je je &)(@#%&)#($* gaan voelen... En dat moet je eigenlijk niet hebben...als je begrijpt wat ik bedoel. Je moet nu even lekker genieten, en dus niet gaan vervelen :D
    Probeer even iets te gaan doen wat je niet kan doen als je dochter erbij is...ga in bad ofzo

6. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Als ik een bad had zou ik dat zeker doen haha, of ik moet in het badje van mijn dochter gaan zitten, maar dat is ook niet echt ontspannend ofzo hahaha..:D

Ik ga donderdag of vrijdag weer testen als ik dan nog niet ongi ben geworden natuurlijk...

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hahaha ik typte het...en toen dacht ik al wel dat ik zo'n reactie zou krijgen, wij hebben nl ook geen bad. Maarruh heb je het al eens geprobeerd, in het badje van je dochter?! Misschien is het toch meer ontspannender dan dat je denkt....;)

Vind het wel vervelend voor je hoor dat je zo in onzekerheid zit.

weet jij wel wanneer je je eisprong hebt?!

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nee ik heb nog nooit geprobeerd om in het badje van mijn dochter te gaan zitten en eigenlijk weet ik ook wel zeker dat ik met mijn dikke kont vast kom te zitten of het past helemaal niet hahaha... En op zich ben ik best rustig hoor, als ik zwanger ben dan is dat zo en als ik ongi word dan kan ik daar ook niks aan veranderen, maar ik wil zo graag een bevestiging... Of een posi test of gewoon ongi... en op zich mag ik niet klagen met mijn korte cyclus, mijn zusje bijvoorbeeld heeft een cyclus van boven de 50 dagen gehad de laatste 3 rondes...

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    fijn dat je wel rustig bent! Maar inderdaad gewoon die bevestiging. Begrijp goed hoe je je voelt.

Ennuh je mag zeker niet klagen over je cyclus! Heb je mijn cyclus gezien, daar word ik dus onzeker van :(. Elke keer weer langer. Omdat ik ook niet weet of ik wel een eisprong heb heb ik nu ovutesten in huis en doe ik toch maar aan tempen.

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja lijkt me ook echt vreselijk om zo'n lange cyclus te hebben.. Ik weet ook niet wanneer ik mijn ei heb gehad hoor, voel dat eigenlijk nooit..
    Ik hoop voor je dat je je ei kunt vinden, en dat jij ook snel een positest in handen hebt...

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb trouwens wel 6 maart een roze sliert gezien, misschien dat dat een innesteling is geweest, maar moet nog even geduld hebben dus... Is nu 10 dagen geleden

12. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeeeeeeeeeeeeeiemorgen.. het zonnetje schijnt, mijn griep/virus is zo goed als verbannen uit mn lichaam en morgen weer lekker werken.
    Nou das even een positieve binnenkomer, toch?

peetje ga lekker naar een tuincentrum het voorjaar in huis halen... de tuin voorjaarsklaar maken... dan gaat de tijd ook weer wat sneller voorbij?!
    Hier ook geen bad hoor, lijkt me wel héérlijk... in florida hadden we onze laatste dag/nacht in het resort een heerlijk bubbelbad, zo zalig! zou er wel aan kunnen wennen... lekker lavendel dr in.. uh lavendelbadschuim hoor, niet jij lavendel82 hihi.

hier nog geen ongi.. wel rommelende darmen... af en toe wat misselijk en chocola smaakt me écht niet:(
    misschien toch een testje doen vandaag al? ik weet nog niet...

13. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    net een afspraak gemaakt bij babyinbeeld voor een geslachtsbepaling met 16 weken. vind het wel spannend. mag 29 april.

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Heee goeiemorgem, hier geen zonnetje te bekennen :( Het is buiten 4 graden en ben niet zo gek op tuinieren als het koud is haha

Wanneer is je NOD ook alweer??? Mijn darmen zijn ook aan het feestvieren pfff, rommel de rommel.. Ik dacht echt vanacht dat ik ongi ging worden, was zo verbaast dat ik geen rood zag haha... Ben wel heel erg blij dat ik nog niet ongi ben hoor!!

15. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Wat spannend!!:D

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Omdat ik mij ei niet voel en mijn cyclus steeds langer wordt heb ik ervoor gekozen om maar te gaan tempen en ovutesten te gebruiken. Weet niet of het helpt of je ei te vinden, heb er nl geen ervaring mee.

En wat die positest bestreft...dat hoop ik ook...en dat hoop ik voor iedereen, met of zonder lange cyclus!

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja idd, het word tijd dat we met zijn alleen een zwangerclubje kunnen beginnen!!

Ik heb ook geen ervaring met tempen en ovutesten dus daar kan ik je niet bij helpen...

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    spannend!

19. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    ik ben hier @ work

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Brademarie: ook goeiemorgen. Hier komt het zonnetje ook er even door. Heerlijk! Gister ben ik ook even naar tuincentrum geweest, even wat bollen halen voor in de tuin. Van mij mag het voorjaar komen. Wanneer is je NOD?

@ Peetjuh: volgens mij zit jij gewoon smoesjes te bedenken om maar op het forum te kunnen blijven :) Bedenk de zon erbij, en duik de tuin in....lekker onkruid trekken....
    Ik hoop dat het zwangerclubje snel komt voor ons!!

Deel Deze Pagina