begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Het forum is ook zeeeeeer verslavend hahaha

2. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    ik ben nog niet zwanger wil ook bij dat clubje hoor!!!!

dus nog ff wachten :p

3. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    nee hoor peetje valt best wel mee:p

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou ik ben hier toch regelmatig te vinden, soms wel meerdere malen per dag ;)

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nou snap ik waarom ik nog steeds in mijn pyjama rondloop en nog niets gedaan heb in huis terwijl ik nog heel veel moet doen...zou het komen door het verslavende forum ;)

6. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel

Haha ik heb em al wel gedouched en aangekleed enzo, maar het komt ook wel eens voor dat ik rond deze tijd nog in mijn pyama rondloop hoor...

Nog een half uurtje en dan mag ik me meissie weer ophalen, is wel wennen hoor zo'n ochtend zonder haar.. Normaal is ze altijd bij me bahalve als ik aan het werk ben...

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    en weet je ook al wat je gaat eten en welke boodschappen je nog moet halen?! Ook dat moet ik nog doen...denk dat ik toch zo maar even ga douchen enzo

Ben benieuwd hoe je dochter het heeft gehad...vast leuk!

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja ik ben ook erg benieuwd, maar ik denk dat ze het wel heel erg leuk heeft gehad hoor...
    Nee ik weet nog niet wat we gaan eten, maar we eten bij vrienden vanavond dus dat blijft nog wel even een verrassing haha..

9. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Weet iemand trouwens waar je t-shirtjes kan bestellen, ik wil graag als ik zwanger ben mijn vader laten weten dat ik zwanger ben door mijn dochter een t-shirtje aan te trekken met een tekst... Weet alleen ook niet niet wat voor tekst haha

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    kijk eens op Bedrukte kinderkleding collectie rubriek

en natuurlijk kun je met je dochter ook crea gaan doen...zelf tshirt maken!

11. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cici, wat leuk en spannend! zelf al een idee of het een jongetje of een meisje wordt? dus de dag erna gewoon geen oranje koninginnedag gevoel maar lekker op een roze of blauwe wolk de dag doorbrengen :D

@peetjuh je moet gewoon idd nog effe wennen dat je kleine meisje er nu even niet is, straks ga je lekker die tijd voor jezelf benutten als je eenmaal eraan gewend bent.. en het wordt vanzelf warmer dus dan geen smoesjes meer voor de tuin hihi (kijk ff niet in onze tuin hoor, moet ook nog hard in gewerkt gaan worden)

@lavendel mijn NOD is morgen:$ tenminste als ik er vanuit ga dat ik toen ik de vorige x mijn ei spotte op een ovutest 13 dagen erna ongesteld werd (januari, echt kl*te zo'n lange cyclus...)

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nou aan jou heb ik ook niets...;)
    Lekker dat er vanavond voor je wordt gekookt....wij krijgen eters dus ik moet echt koken

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel

Hele leuke shirtjes, maar mijn dochter zit in maat 98 en daar kun je bestellen tot maat 92 :(

Is idd wel een idee om zelf een shirtje te maken.....

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    gourmetten!:D

lasagna met een lekkere frisse salade

ovenschotel...

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    www.simplycolours.nl

16. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Haha en bedankt he.... Wat hier bij de eters altijd in de smaak valt is kip siam. (knorr wereldgerecht) is ook snel klaar...

Het is idd wel fijn om een keer niet te koken...

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    thanxx :D hier kan ik wel wat mee, als het zelf maken niks word!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Peetjuh: nu je dochter naar PSZ gaat is het wel leuk om zelf wat te maken. Kun je er ook nog wat meer van maken met tekst: bijvoorbeeld lieve opa ik wor een grote zus...of ik krijg een broertje of zusje oid

@ brademarie: aan jou heb ik tenminste wat :) maarruh naast mijn man krijg ik 2 mannen te eten, en dan gourmetten?! mwahm, ik wil iets wat gezond is en wat snel te maken is...en niet te ingewikkeld. Heb vandaag mijn dag niet. Zat ook al aan een ovenschotel te denken...

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Meiden....ik ga nu toch maar even douchen en aankleden, ondertussen zal ik nadenken over het eten en dan ga ik eerst maar eens boodschappen doen...oooooooow nu roept de wasmachine mij ook nog.
    Meiden fijne dag, Peetjuh laat ff weten hoe je dochter het heeft gehad en misschien tot vandaag/vanavond!

20. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel

Als je toch kip siam gaat maken, zou ik wel 2 pakken halen, wij hebben met z'n 2en net genoeg aan 1 pak...

Jij ook een fijne dag en ik ben vanmiddag of vanaaf vast wel weer online, dan laat ik ff weten hoe het is gegaan met mijn dochter op de psz... Zal zo ook ff op de fiets springen en me meissie ophalen...

Deel Deze Pagina