begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    @brademarie, ga je morgen testen??? Ik zal voor je duimen meis!!

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou ik ben dr vandoor, ga lekker mijn meissie weer ophalen.
    Tot snel!

3. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    burrito's zijn ook erg lekker en zo ook de kip tandoori
    hmmm zali! nou ja oke en de beef shanghai is ook erg lekker...

ja hier een grote fan van die pakjes.. we eten denk 1x per week zo'n gerechtje...zalig!

wat een luxe al die mannen om je heen vanavond, gezellie!! Mijn vriend moet weer de avonddienst in, dus die eet deze week tussen de middag warm en dat krijg ik dan echt niet weg, dus ik kijk nog wel even wat ik ga eten...

4. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief! dank je wel.. ja ik denk wel morgen.. misschien wel strakjes... moet eerst testen kopen.. ooooo wat zal ik doen?!

5. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany

mijn gevoel zegt een meisje. maar toen ik zwanger was dacht ik een tweeling, dus ben benieuwd of mijn gevoel het nu wel goed heeft of dat me gevoel me weer in de steek laat.,.
    ff afwachten dus. die dag weten we het zeker.
    met koninginnedag doe ik een mooie oranje buikband om haha.
    we gaan ff naar de stad beetje rondkijken en een terasje pakken ofzo. we vieren het niet zo uitgebreid. :p

6. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    die pakken van knorr, ja lekker vooral turkse durum.:p

7. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany

wat jij wil.. hoeveel dagen ben je nu overtijd?

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden!

peetjuh: lijkt me ook wel even wennen, je dochter naar de psz. Heeft ze het leuk gehad?

verslavend forum: haha daar weet ik niks van ;) Ik zit hier ook bij de juni mamas en nog meer topics dus ik zit zowat vastgekleefd aan de laptop zoals mijn man zegt :)

cici: spannend, spannend de geslachtsecho, die vonden wij het allerspannendst!

lavender kan je niet lekker lasagne ofzo maken?

brademarie ik zeg vandaag testen! Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken! En bij negatief morgen nog een keer testen!

9. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja is zeker even wennen, maar ze heeft het hartstikke leuk gehad, ze wilde niet eens meer mee naar huis hahaha... Vrijdagochtend mag ze weer en dan ga ik echt wat doen hier in huis, heb nu echt alleen maar hier op het forum zitten kleppen...

Ik ben alweer aan het twijfelen of ik toch niet morgen weer ga testen, moet namelijk donderdagochtend werken en vrijdag mijn dochter weer naar de psz brengen, hmm...

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai lieve meiden!

Nou we hebben getest en we zijn als teststreepje in het licht gehouden wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar zou net zo goed een indrooglijntje kunnen zijn....:(

(kv2v5)

morgen is mijn NOD, dus mocht ik morgen niet ongesteld worden dan doen we de 2e test gewoon donderdagochtend..

ik had borrelende darmen vanmorgen nou heb t geweten zeg...vervolgens heel erg diaree gehad, toch nog naweeën van 1 of ander virusje denk...

nu een beetje vreemd gevoel.. aan de ene kant een beetje verdrietig aan de andere kant nog hoop, want het kan alle kanten nog op.... maar it aint over till its over, zolang er geen ongi komt 8)

11. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    spannend. hopelijk is het streepje donderdag donkerder

12. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hopen 't ook, het verlangen is zo groot.... en een kindje zo gewenst..

mijn vriend is nu naar zijn werk, dus home alone... werd net gebeld door mijn teammanager of ik volgend jaar een opleiding wil gaan doen?! ik werk er pas net, dus vind het wel een hele eer.. maar zo met onze kinderwens weet ik nog niet precies wat te doen, ik ben er echt door overvallen...even heel goed over nadenken in elk geval!

13. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeeeyyy ladies,heb alles ff de laatste dagen meegelezen.

@peetjuh,mooi dat je nog niet ongie bent,ben benieuwd naar je volgende testuitslag.

@cici,wat leuk dat jullie willen weten wat het wordt.ik wil het ook wel weten,maar mijn man liever niet,misschien zie ik het stiekem wel een x.hihi.

@brademarie,spannend joh.hoop voor je dat de streep duidelijker word,zal duimen.

@all.heb vanmorgen mijn 2e echo gehad.was echt zenuwachtig,maar alles zag er prima uit.
    ben zo blij,helemaal in de wolken.
    heb 2 foto's meegekregen,hij bewoog alle kanten op.hahaha.echt grappig om te zien.

zal ff mijn echofoto erop zetten.

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    @ brademarie: Ik hoop voor je dat je streepje nog donkerder zal worden!! Ik zal heel hard voor je duimen, maar nu alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!! Misschien wel tegelijk zwanger straks, hier nog steeds geen rood te bekennen!!! Ik ga toch morgen nog maar een test doen denk ik, heb dr nog 4 (1 kv en 3 clear blue).. Hier ook hopend op een positieve uitslag!!

@mamaatje: Wat fijn dat de echo weer goed was!! Geniet ervan!!

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peetjuh heb jij ook de kv 2v5?
    en zoja toen hij nega was, zag je echt helemaal niks nada?
    hmz sorrie hoor maar ik ben toch wel beetje zenuwachtig door deze test...

@mamaatje, superrrrrrrr! lijkt me echt zo fantastisch moment *zwijmel* ben benieuwd naar de foto's!!!

heb net met een mega hamer een oud vogelhuis uit onze tuin verwijderd, deze was nog van een ex dus hopppaaaaaaaa weg ermee :D:D

16. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja ik heb ook de kv 2v5 en ik zag idd he-le-maal niks, maar kan dat misschien komen omdat ik savonds niet naar het toilet ben geweest om te plassen??? Ik ga morgen maar met clear blue testen denk ik, is wel die zonder tijdsaanduiding.. Geeft alleen aan "zwanger" of "niet zwanger".. Zijn die ook gevoelig?? Ow pfff vind het nu wel spannend hoor, ben net al snel wezen checken of ik toch niet ongi was geworden, maar nog steeds niet...
    Was het maar vast ochtend........

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou dames ik ben er weer vandoor, ga gezellig bij een vriendin eten met mijn dochter, hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vorige vraag..Kom vanavond wel weer even checken hier....

18. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peetjuh ik leef met je mee hoor, letterlijk en figuurlijk hihi

maar ik weet niet welke testen er gevoeliger zijn.. sorrie..
    op de testen van het kv stond wel dat de ochtendurine meer uit hcg concentraat bestaat dan op elk ander moment vd dag dus als je die avond ervoor ook niet naar de wc bent gegaan zou het toch wel hoog moeten zijn lijkt me..hmmm;)

lekker dat je naar een vriendin gaat, gezellie ook! Dan gaat de tijd ook weer wat sneller! Als het goed is komt mn beste vriendin bij mij thuis vanavond de blu ray 2012 kijken, zit er wel aan te denken om haar de test te laten zien... gewoon kijken of zij het ook ziet of dat wij gewoon graag iets willen zien...

succes met testen morgen peetjuh!
    toi toi toi

19. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    @ Peetjuh, volgens mij maakt dat geen verschil die testen. Maar dat weet ik niet zeker...

@ Brademarie, wat spannend!! Hoop dat je snel een dikke streep kunt zien!! :D

20. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    kon het niet laten . zo cute :p

Deel Deze Pagina