schattig cici. brademarie de kruidvat testen hebben geen indroogstreepje. Daarom gebruikt iedereen die ook. Mijn eerste test van mijn dochter was ook super licht hoor! Volgende dag al iets donkerder en de dag erna de gewone clear blue gedaan en die zei zwanger
haha,wat een dikke kop hebben ze zo dan nog he?(op de foto) hoop dat ie een beetje duidelijk erop staat.
He Peetjuh, wat heerlijk dat je dochter het zo naar haar zin gehad heeft!!! Morgen testen klinkt ook wel leuk he?!
Een heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje is een streepje... Ik hoop het zo voor je. Hopelijk over een paar dagen een duidelijkere streep.
hallo allemaal veel gekletst hier! cici kan je niet wachten tot de 20 weken echo????? ik overweeg ook om een 16weken echo te laten maken voor alleen het geslacht en bij de 20 weken echo de rest pffffff drukke dag gehad had boodschappen gedaan en toen ik weg wilde gaan ging ik per ongeluk achteruit ipv vooruit ik schrok me dood en kreeg het spaan benauwd andere auto was spiksplinternieuwe auto van misschien maand oud gelukkig heb ik een trekhaak en zat ie tegen een roostertje wat meegaf dus geen schade haha wat een toestand ff gtst kijken en laatste aflevering van desperate housewives en bedje in!
@ mamaatje...mooie echo's. Geniet ervan! @ Peetjuh; fijn dat je dochter het leuk heeft gehad. Nu hopen dat haar moeder het vrijdagmorgen ook wat beter heeft dan vanmorgen Zal morgen voor je duimen, hoop zo dat het positief is! @ Brademarie: ik blijf duimen voor je tot je zekerheid hebt!! Spannend hoor, het klinkt goed. En wat zei je vriend over het telefoontje van je teammanager? @ All...ik wens jullie een fijne avond. Ik ga de computer eens uitzetten want hij staat de hele dag al aan. Spreek jullie vd week wel weer en hoop morgen hier weer positief nieuws te horen
nee kan niet wachten haha. dus afspraak gemaakt bij babyinbeeld kunnen ze vanaf 16 weken geslachtsbepaling doen. je krijgt ook een fototje en het kost 30 euro.
ik wil testen dames pff wat een ramp is dat wachten zegt pff hoe hou ik het vol haha komt vast wel goed ga ff wasje opvouwen en mandje in ben zo moe en missleijk was ik vorige maand ook steeds word er niet goed van nou dames tot morgen|!!!!!!!!!!! xxxxx
Nou dames nog even snel een berichtje van mij, hier nog geen ongi dus morgenvroeg testen, ga zo even mijn vriendin naar huis brengen en dan lekker mijn bed in.... Hou jullie op de hoogte!!