zina bij een miskraam zou er iets achter kunnen blijven dat kan gaan ontsteken. Je moet zelf maar beoordelen of je denkt dat dat het geval is, jij kent je lichaam beter dan ik. Maar omdat muizz ook een echo had gehad...
na mijn testen gisteren en eergisteren die licht positief kleurden vandaag een negatieve test.. dus ik ben bang dat het toch niet raak (meer) is.. moest naar de huisarts vandaag voor iets anders en zij zei dat er veel mrikramen gebeuren de 1e periode voor je nod .. als ik ma nog niet ong. bent moet ik terugkomen en ze maakt en verwijzing voor fertiliteitkliniek ivm mijn veel te lange cyclus voor het geval ik ong. word.. ivm vermoeden van pcos geen bloed geeft moed las ik hier.. dus de moed is nog niet helemaal weg.. maar onzeker word ik er wel van...
opmerkingen dat het maar goed is dat het mis is gegaan omdat er anders iets mis was met het vruchtje.. dat het toch nog geen kindje was ect... voor mij erg pijnlijke opmerkingen.. want we waren dolgelukkig dat we zwanger waren en voor ons was dit echt het begin van ons 1e kindje samen... ik vermoed dat ik begin vorige week mijn ei heb gehad, weet het niet precies zeker heb niet getempt en geen ovulatie testen gebruikt.. maar mijn gyn en mijn VK zeiden dat meestal de cyclus zich weer hervat na een MK maar niet in alle gevallen.. het is dus afwachten.. dat zou betekenen dat ik volgende week niet ongesteld moet worden maar een positieve test moet hebben.. maar ja daar gaan we maar niet vanuit want als het niet zo is valt het nog harder tegen..
muizz wat een bizarre reacties zeg... ach je moet maar denken, mensen proberen je op te vrolijken en ze bedoelen het goed... brademarie... wat raar! Echt, ik lees in dit topic zulke rare dingen, die ben ik nog nooit tegengekomen. Jij ook misschien pco? Kunnen we samen aan de clomid... maar ik hoop het niet voor je hoor meid!
jeetje muizz zulke pijnlijke opmerkingen... natuurlijkj ben je dolgelukkig met een positieve test, het is een droom die werkelijkheid wordt en die daarna compleet instort en dan zulke reacties... kan er echt zo boos om worden
@ debby ja wie weet... jij moet binnenkort toch voor intake maar heb je wel het idee al dat je aan de clomid moet? ik denk t zelf ook bij mij als het niet raak is ivm die veel te lanbe cyclus.. vroeger toen ik zwaarder was (ben heel veel afgevallen) bleef mijn menstruatie helemaal uit en dat wordt dan gelijk geweten aan je overgewicht.. maar ja we zullen gewoon moeten afwachten voel me wel echt kl*te momenteel...
hoi allemaal peetjuh wat ontzettend klote zeg... brademarie wat vreemd..jou lichte test leek ook op mijn lichte test (en zie mn banner) heb je verschillende merken testen gebruikt dan? 15april gaan wij geslachtsbepaling doen! whoeiiiiii... wat spannend! gister weer nnaar de ha geweest ivm mijn oorpijn die al vier en halve week aanhoud heb een doorverwijzing naar de kno gekregen ben erg benieuwd wat ze daar willen doen ben net ff bij prenatal geweest heb een heeeeeeeeeeeel lief shirtje gekocht en verder heb ik me heel erg goed ingehouden haha... wat een heerlijk weer! ga zo ff op de fiets naar de winkel... valentijn is weer logeren bij mn moeder en die komt morgen weer
@brademarie ja denk wel dat ik aan de clomid moet. Maar de eerste keer is een intake. Mijn vriendin heeft toevallig ook pco en loopt bij het zelfde ziekenhuis en ze zei dat je na een maand moet terugkomen voor uitslag onderzoeken en dan krijg je clomid. Ik heb wel overgewicht. Ik heb een bmi van 30 ongeveer. Ben al wel iets van 8 kilo afgevallen. Maar denk niet dat het daar mee te maken heeft, ik heb het altijd al gehad en toen ik slank was is het zelfs een keer een jaar weggebleven. En toen ik zwanger werd van mijn dochter was ik even zwaar als nu. Annekulpe zo spannend die geslachtbepaling! Kunnen we die niet in het lijstje erbij zetten? Kunnen we het bijhouden!
dat zou vast wel kunnen! ik houd het geslacht wel geheim hoor haha.. heb een aantal bekenden op het forum hier zitten en die houden t in de gaten want voor ik het wist , waren er al een aantal op de hoogte van het zwanger zijn
peetjuh,wat balen dat je ongie bent geworden,snap dat je er even niet mee bezig wil zijn. brademarie,ook vervelend van eerst die lichte pos test en nu weer neg.anders probeer je toch nog even een ander merk. muizz,ja,echt raar soms hoe mensen daarop reageren.net of het ook al is het in het begin,niet erg is als het misgaat. anne,leuk hoor geslachtsbepaling,ben vanmorgen ook ff met mijn moeder naar prenatal geweest,maar vind het best moeilijk om neutrale kleertjes te halen,voor als je het niet weet zeg maar bah,lastig die oorpijn.beterschap. cici,hoe kon je trouwens zien dat ik een volle blaas had op de echo??hihi. all,voor iedereen die neg test en in onzekerheid zit of langecyclus heeft,vind het heel rot voor jullie en leef echt met iedereen hier mee.
annekulpe dat is vervelend zeg dat er mensen meelezen... maar als je het geslacht geheim wilt houden is dat je goed recht! Ik ben daar heel erg slecht in. 2 dagen na de echo wist iedereen bij ons dat ik een meisje kreeg... maar goed, iedereen wist ook 3 dagen nadat ik gestest had dat ik zwanger was. Ik vind het eigelijk alleen maar leuk om te vertellen. Maar ik snap de charme van het geheim houden ook wel hoor, alleen kan ik het niet! @mamaatje lijkt me ook lastig om neutrale kleertjes te kopen. Heb ik nooit gedaan. Met 16 weken deed ik een geslachtsbepaling en toen kwamen de meidenkleding erin! Voor mijn zwangerschap hield ik helemaal niet van tuttige kleertjes. Nu begin ik het leuk te vinden. Ik heb net toevallig dit badpakje gescoord:
wat een super leuk badpakje,schattig hoor.ben ook altijd aan het kijken voor kleertjes voor mijn dochter.zo'n leuk spul allemaal.kijk vaker voor haar dan voor mezelf.haha
ja joh... voor mezelf haal ik de goedkoopste kleren maar voor emma ga ik los hihi. Ik kijk vaak op de amerikaanse ebay. Veel goedkoper en ik vind dat ze veel leukere dingen hebben. Hier een aantal jurkjes die ik binnen heb: (die rechtsonder is voor haar verjaardag)
ja,heel erg leuk.daar kan ze de zomer wel mee door. kun je daar veilig bestellen?zal ook eens ff kijken. ga het troelaatje ff uit bed halen,anders blijft ze maar doorslapen,(ze lag er laat in vanmiddag).
ohh wat een geweldige kleertjes! ik hou ookzo ontzettend van ''foute'' kleertjes ( sorry dat ik het zo formuleer...haha) super! tis idd wel s vevelend dat er bekenden meelzen ja haha.. voor degene van het december forum die t willen weten moetn me maar ff een pb'tje doen hahahaha....
o dan ga ik dan gelijk pben! Inderdaad foute kleertjes hihi! Maar ik vind dat eigelijk horen bij kinderen, nu mag het nog en ze hoeven toch niet gelijk al volwassen kleertjes aan
Hallo meiden, Zie dat jullie al een tijd met elkaar schrijven. Vinden jullie 't goed als er nog een nieuweling zo af en toe mee komt kletsen? Wij zijn in december begonnen voor een tweede. We wilden eigenlijk al eerder een kleintje erbij, maar doordat ik lang bv heb gegeven, ben ik pas na een jaar weer ongesteld geworden. Vanaf toen zijn we er helemaal voor gegaan. In elk geval allen succes met het zwanger worden en felicitaties aan de meiden die al zwanger zijn! Groetjes zonnestraal