@ annekulpe : ik pas ook nog in eigen kleding ben eigenlijk in deze zwangerschap al 5 kilo afgevallen en me buike is ook niet meer zo opgezet. denk dat dat me darmen waren. @ zina: ik ben 14 oktober 2010 uitgerkend.
dames ik wil testen word helemaal gek hier pff moet het nog ruim een week volhouden volgens de berekeningen heb ik vandaag innesteling!! waaraan was dat te herkennen? kleine meid zei gister nog zit er een beeb in jou buik? lief he 31 maart ct scan dus hoop dat m`n hcg snel op gang komt zodat ik optijd af kan bellen of een afspraak kan maken voor een echo van m`n nieren!!!!
tijdens innesteling kan je een beetje bruin bloed verliezen of diarree hebben. Maar de uitgerekende dag voor innesteling zegt niks. Het kan tussen dag 5 en dag 10 dpo. Ik had vorige keer tijdens mijn innesteling "buikgriep".
ok nou zal het ff in de gaten houden heb nu kleine meid met buikgriep heb wel beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik maar we zien het wel ben er gewoon weer veel te veel mee bezig
@debby ik heb t net ff aan mn zus gevraagd en in Voorburg (den haag) hanteren ze de BMI grens van 32, maar dit is dus verschillend per ziekenhuis/kliniek. Inderdaad afvallen kan nooit kwaad.. als je het maar verantwoord doet want zodra je zwanger bent moet je wel voldoende binnen krijgen en als je lichaam nu op de "spaar"stand gezet wordt door een dieet kan je vervolgens sneller weer aankomen (was getekend opperjojo brademarie ) maar 't is echt zo! je lichaam denkt dan hoppppppp vasthouden die hap
je moet echt ff voor wat afleiding zoeken hoor, want dit is ook niet goed voor je.. je moet nog een week tot je nod, dus dan maak je jezelf helemaal gek zo.. vervelend vanje dochter dat ze ziek is.. verwen haar maar lekker, dan is ze zo weer opgeknapt
kan haar niet veel verwennen ze slaapt alleen maar af en toe wakker en dan wat drinken maar meer niet ze wil niet eten niks zielig hoor maar overleef ik wel hoor de 9 dagen alleen nu ik thuis zit ben ik er gewoon veel te veel mee bezig dusja komt wel goed
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 14 okt. uitgerekend 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 23 debby??? Maart 3 Meisje??? 28 Troste mama April 3 chicken 5 future 7 Zina 9 Mel 10 Twijfel, Zonnestraal 11 lavendel 14 Flowers, Peetjuh
ik doe af en toe nog wel een ovulatie test (ik heb er toch een stuk of 100 gekregen van vriendinnen die niet meer zwanger willen worden) en net deed ik er weer een en die was echt mega positief. Test lijntje was 2 keer zo donker als het controle streepje. Alhoewel ik de betrouwbaarheid ernstig betwijfel indien ik pco heb kan het vast geen kwaad als ik vanavond aan de klus ga. Mocht het zo zijn dan zou ik cyclus van 79 of 80 dagen hebben. Ongeveer 2 keer zo lang als mijn normale cyclus. Zou ik gewoon een menstruatie overgeslagen kunnen hebben? Ik weet toch echt zeker dat ik niet ongesteld ben geweest, maar ga me toch afvragen of ik niet gek wordt hihi. Nou ben benieuwd... Trouwens had net mijn vriendin aan de lijn die bij de zelfde gyn als ik liep en die zei dat ik van te voren een vragenlijst toegezonden had moeten krijgen. Heb ik dus niet gehad. Ik ga maandag dus wat vroeger naar de gyn. Kan ik in ieder geval niet weggestuurd worden om een vragenlijstje...
Ok das wel raar debby Nou ja je weet maar nooit, voor de zekerheid zou ik gewoon klussen! Heb trouwens uit kindje op komst een leuk weetje opgescharreld. Wisten jullie dat: 1. je als je voor je eisprong klust waarschijnlijk een meisje krijgt? 2. je als je op of na je eisprong klust een jongen krijgt? Dit komt omdat jongenszaad sneller is dan meisjeszaad, maar meisjeszaad leeft langer.
ja dat wist ik. Meisjes kunnen beter tegen de zuurgraad. Mijn vriendin heeft na haar eisprong geklust en is er van overtuigd dat ze een jongetje krijgt, ben benieuwd of het uitkomt!
cici het is bewezen dat de KANS dan groter wordt. Dus dat als je op je NOD klust er 70% jongetjes komen ofzo. Je kan natuurlijk altijd een meisje krijgen dan nog. Het is geen garantie. Ik had laatst de documentaire miracle of birth gezien en daar zeiden ze het ook.
Laatste menstruatie: 6 januari 2010Cyclusduur: 29 Meest vruchtbare dag: 20 januari 2010Eisprong dag: 21 januari 2010Innesteldag: 26 januari 2010 dan hebben we dus meer kans op een meisje ! want we hebben alleen 16, 17 en 18 januari geklust ! en me eisprong was 21 of 22 januari. want 21 januari had een een postieve ovutest, dan springt je ei binnen 24 uur toch.
cici volgens mij binnen 24-48 uur maar ik weet het niet zeker! spannend meid! Heb je een (lichte) voorkeur voor een meisje?
ja hopen we stiekem wel op. maar een jongen is ook welkom. we hebben wel echt een meisjeswens, dus zou het echt tof vinden dat mijn zoontje een zusje krijgt.
eerst maar eens de geslachtsbepaling afwachten. die hebben we 29 april. mijn man en ik denken wel dat het een meisje word. maar dat kan alleen een echo bepalen.