begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    een jongen is ook leuk hoor. heeft ook zo zijn charmes, lekker stoeien enzo. mijn zoontje word eind april alweer 2 jaar.

maar een meisje erbij lijkt me heerlijk. als dat zo is ga ik helemaal los met roze, jurkjes rokjes haarbandjes en tutten. lijkt me zo heerlijk.

2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    sorry was ff in dromenland haha:)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi ik heb ook een vriendin die is helemaal van roze en kant enzo en die wil ook heel graag een meid. Die is 15 oktober uitgerekend... he... begint jouw naam toevallig met een F haha...
    Ze heeft al een jongen en hoop echt voor haar dat ze een meid krijgt ze heeft het geprobeerd te plannen met behulp van de chinese kalender maar werd net zwanger in de enige maand van dat jaar dat ze een jongen zou krijgen...
    Ik heb toevallig wel al een heel schattig badpakje voor haar gekocht voor als het toch een meid wordt (en anders zet ik het wel op marktplaats, kon er goedkoop aankomen)
    Dit is helemaal haar stijl en ze vind dit merk geweldig...

Ik moet zeggen dat ik eerst niet van veel roze enzo hield maar ik ga er steeds meer naar neigen haha.

4. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    nee mijn echte naam is Nathalie:)

wel grappig. gaat ze ook een pretecho doen om het geslacht te komen weten of wacht ze tot de bevalling?

nou ik laat het iig wel even weten hier als we weten wat het word, ik kan dat toch niet geheim houden en bij mijn zoontje hebben we het ook gelijk iedereen verteld wat t werd.

een meisjesnaam hebben we ook al. een jongensnaam nog niet.

5. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    ik ga nu een filmpje kijken en daarna naar bed. ben erg moe en morgen veel te doen. fijne avond allemaal !

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ze gaat wel een pretecho doen, ze kan niet wachten joh. We gaan haar echo van over 2 weken ook even op de nub theorie bekijken :)

slaap lekker meid!

7. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    aan de klussssssssss hihi succes meis!

wat raar want ij krijgen ook een vragenlijst beiden toegestuurd en moeten deze ingvuld meenemen naar de intake...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm vreemd, niks over gehoord hoor... is het een lange vragenlijst? nou ga maar een half uurtje eerder, heb ik de tijd om hem in te vullen!

9. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hoi dames

wat is het rustig hier
    nog maar 8 nachtjes en dan mag ik testen
    joeppie
    kleine meid is al een stuk opgeknapt
    slaapt veel, maar hou wel weer wat binnen
    z\e drinkt wel maar eten nog niet zoveel paar hapjes banaan gehad
    pff wat een dag gister heb van8 gelukkig weer wat geslapen moest er 3 keer uit dus viel mee
    ga weer ff wat doen vanmiddag visite

xxxx

10. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    is er echt helemaal niemand?????
    en dat op een zaterdag:(
    nou ja ga ik ook maar weer
    fijn weekend

liefs

11. Zina

Zina Niet meer actief

Ikke ben er!

12. Zina

Zina Niet meer actief

Vraag me echt af wanneer ik me eisprong zal hebben.
    Ben bang dat we em missen deze maand,
    aangezien we deze maand zonder ovutesten werken...

pfff...

Maar we klussen zoiezo om de dag.
    Wel grappig, me vriend had gedroomd dat we een meisje kregen en ik ook haha. Terwijl ik zo het gevoel heb dat het een jongetje wordt als we deze keer zwanger raken :(
    vaag...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat is wel een beetje vaag ;)
    waarom doe je geen ovutesten deze maand?

Als je om de dag klust kan je zeker je ei niet missen hoor meid. Zaadjes leven altijd ongeveer 48 uur. In uitzonderlijke gevallen zelfs 7 dagen...

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik ben al wel begonnen met de ovutesten, ze zijn alleen nog negatief, toch zijn wij ook wel om de dag aant klussen. Maar dat ik nou altijd zin heb...soms besluipt mij een gevoel van ''oja, we moeten weer'. Herkennen jullie dat? Of ben ik misschien een moeilijk type daarin :(

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dat vraag ik mij dus ook af...daar zou je nooit echt goed achter komen denk ik. Ik zeg bakerpraatje, maar mensen bij wie het wel zo is gegaan zeggen dat het wel klopt. Ach...geslacht telt bij mij niet, een kindje is gewoon erg welkom, ongeacht het geslacht. Zou het trouwens wel apart vinden om een dochtertje te krijgen, ik kom uit een jongensgezin.

16. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    voelde me vandaag echt niet goed buikpijn en diarree. nou getver. knap al wel wat op, moet ook wel want we wouden morgen gaan zwemmen bij preston palace

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hehe... nee hoor hier ook. Begin het nu al zat te worden zo veel sex, niks spontaans meer aan zo...

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat vervelend dat je je zo naar voelt. Veel plezier morgen!

19. Zina

Zina Niet meer actief

Nou ik doe geen ovu's meer omdat om 2 redenen.

1. We hebben vorige keer in totaal 18 euro uitgegeven aan de ovu testen. (6 testen is 6.50 + 2.50 verzenden keer 2)
    Ik optijd begonnen met testen, elke dag op dezelfde tijd. En de ovu heeft mijn ei niet aangegeven.
    Dus daar had ik ook die maand een clear blue test van halen, en had ik nog 3 euro bespaard ook.

2. Ik heb mijn ei altijd op de 14/15e dag vanaf mijn eerste ongie.

Dus we klussen tot mijn ongie gewoon om de dag. Dan missen we em vast niet. Maar toch ben ik bang dat we em missen... :(
    Snap ik mezelf? Nee...

20. Zina

Zina Niet meer actief

Ja dat gedwonge sex hebben hebben wij al afgeleerd, zo ben ik vorige maand al zwanger geworden.
    We deden het toen alleen wanneer we zin hadden. En ja hoor! meteen zwanger! Terwijl ik de vorige maanden voor op en na me ei sex heb gehad en toen kwam er niks uit.

Het vocht van zowel de man als de vrouw is namelijk beter als je geil bent, als dat je sex hebt omdat het moet. Miss een tip voor de dames hier :)

Deel Deze Pagina