gm allemaal hier een jarige job alweer 26 gister weer heerlijk geklust dacht gister dat ik ongi ging worden steekjes in mijn onderbuik, maar kan het ook de eisprong zijn? want ik ben even van mijn vorige ongi uitgegaan en entoen kwam er uit dat ik dit weekend het meest vruchtbaar zou zijn dus voor de zekerheid maar even goed klussen
haha, ik dacht ik ga nog even kijken maar helaas geen nieuws van peetjuh Ik ga op familiebezoek. Ik denk tot morgen. Groetjes
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz ??? lavendel ??? 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 11 troste mama??? 13 marja Gefeliciteerd!!! 14 olle rolle??? 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! 25 brademarie 29 future Februari 4 cici 5 meisje 6 flower 7 mamaatje 8 Zina 10 twijfel 11 muizz 19 Mel 20 peet 23 debby
ohhhhhhhh meiden! volgens mij ga ik vandaag of morgen voor t eerst tante worden mn zusje vermoed dat de bevalling is begonnen! spannend! whoeiiii
anne: wow spannend! hou ons op de hoogte! Weet je al wat het gaat worden? @ All: Ja de oefenpop werkt prima! Die heb ik van mijn schoonmoeder geleend. Zij heeft hem geloof ik bij de babyplanet weg. Wij gaan als het goed is met mijn verjaardag naar Turkijke, want dan is de vriend van mijn vriends zusje ook jarig. (is ook mijn zusje eigenlijk) Ik ben 24 april en hij 25 april! GEFELICITEERD!!!! TROTSE MAMA!!! Verder nog steeds GEEN EISPRONG *zucht* Ik hoopmaar dat ik em nog krijg, ben namelijk wel heel laat vvoor mijn doen...
Heeft er nog iemand hier gehoord van ollebolle, rollebolle, jazz en trostse mama of die al ongie of zwanger zijn? En lavendel, wanneer is je nod?
@ trotse mama! Happy Birthday To You! @ Peetjuh! Ahhh wat jammer zeg maar niet op geven er komt een keer dat het raak is! En ik heb ook wel eens horen zeggen dat je ook gewoon ongesteld kan zijn en wel zwanger bent dus ja ook dat zegt soms niks .... @ All! Nou meiden, mijn vruchtbare week zit er weer op. Hopelijk is er nu een kleine wondertje zichzelf aan het innestelen wie weet! Vanmorgen gewerkt, en vanmiddag om 15:30 mag ik weer heerlijk die gebroken diensten als je werkzaam bent in de thuiszorg! Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond! Liefs,
@tm,gefeliciteerd met je verjaardag. @annekulpe,spannend dat je voor het eerst tante word,ik ben vorige zomer voor het eerst tante geworden,wel heel speciaal vind ik. @zina,hopen dat je eisprong dan maar snel komt,misschien heb je hem al gehad,maar niks van gemerkt,kan ook toch? weet ook niet of ik hem al gehad heb,maar voel me wel een paar dagen misselijk.(maar ja,zal dan wel weer van het ontpillen komen.) @enjoyllive,hoop voor je dat het deze maand raak is,werkse vanmiddag. @peetjuh,wat balen dat je ongie bent geworden.suc6 met de volgende ronde meid.
@ mamaatje Ja maar ik gebruik ovu testen, en die gebruik ik al vanaf de 7e omdat ik vorige keer mij ei de 10e had, maar nu nog steeds niks dus
Ja dat vind ik dus ook, had net wel en heel licht streepje, maar dat ha dik een week geleden ook, en hij teld alleen als het streepje net zo donker is als het test streepje. Dus hoop dat ik hem nog krijg!
Ik geef ook niet op hoor... het is geen ramp, zit nog maar in ronde 2.. Ben allang blij dat ik een normale cyclus heb..
@peetjuh.een normale cyclus is zeker wel fijn. hoop ook dat ik deze maand een ''normale''cyclus heb. weken gaan me dan veel te langzaam.probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn,maar dat lukt me echt niet.
@enjoyllive: welkom!!! spannende hoor, ff afwachten dus! @trotsemama: had je gister al gefeliciteerd, maar nu nog maar voor het echt, Gefeliciteerd met je verjaardag!! @Zina: Lekker naar Turkije, niet verkeerd!! gewoon rustig afwachten, kom vast wel goed. @peetjuh: wat jammer zeg, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. succes met de de volgende ronde. Ben ook blij dat ik een normale cyclus heb. dat scheelt een hoop en dan weet je ook waar je aan toe bent. @all: Ik hoop ook dat het bij ons deze maand raak is. hebben afgelopen week goed geklust, en zaterdagmorgen voelde ik iets ploppen in mijn buik, dus hopelijk was dat mijn ei. heb zaterdagmorgen nog wel ff geklust, dus je zou denken kan haast niet missen dan!! Vandaag gaan we ff lekker schaatsen, en ff lekker met de hond lopen, en vevolgens lekker op de bank hangen en er niet meer afkomen! haha @anne: leuk voor je dat je voor het eerst tante wordt. ben vorige zomer voor het eerst tante geworden. maar moeder worden is leuker dan tante worden lijkt mij! haha!