begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby.. nogmaals succes vanmiddag! ik zal aan je denken!
    ik had vorige maand ook 3 dagen een dikke posi test pas de 4e dag nam hij ineens af (2 testsoorten gebruikt en beiden waren positief, dacht eerst dat t aan de test lag namelijk) ben benieuwd of dat met pcos te maken heeft?
    ben je zenuwachtig voor je afspraak?
    ps als je toch zo laat moet, bel dan ff de assisitente vd gyn op of je nog iets in moet vullen dan kunnen ze t evt misshcien wel ff mailen of faxen of je geeft dan ff aan dat je wel even van te voren kjomt om in te vullen, het is best een lijst hoor!

hier een druk weekend gehad, veel gewerkt, en gebaald van mn ongi na de licht pos. zw testen... het hakte dr best wel in. nu mn ongi zo goed als voorbij is voel ik me wel wat beter. Ben meer op mn voeding aan t letten nu gelijk, niet meer lukraak snoepen, gewoon ff pas op de plaats en ben al 8 ons kwijt. Ik wil gewoon weer wat lekerder in mn vel zitten. Ook lekker veel aan de wandel geweest en gisteren de fietsen uit het stof getrokken na mn vroege dienst en een blokje gefietst. Zo ook weer werken tot een uur of 5 en dan morgen weer een late dienst en dan ben ik 6 dagen lekker vrij. Hopelijk mooi weer dan kan ik de tuin een beetje gezellig en voorjaarsklaar maken. (goeie therapie)

fijne dag allemaal!
    xxx bm

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Goeiemorgen meiden,

Ff een update haha... Heb nog niet alles bijgelezen, is zo veel gekletst sinds ik hier was pfff..
    Het gaat hier al een stuk beter, mijn dochter is weer opgeknapt en het eten gaat een stuk beter. Vrijdag weer met dr naar de ha en dan gaan we kijken of ze nog de zakjes poeder moet nemen of dat we nog iets anders kunnen doen.
    Mannetje heeft nog steeds veel last van zijn heup dus van klussen is nog niks gekomen, moeten deze week maar even zien of dat nog wat word...
    We zijn zateradg naar het circus geweest hier en dat was heel erg leuk, mijn dochter was superenthousiast en vond het geweldig en verder heb ik alleen maar gewerkt...
    Verder nog niet veel te melden..
    Ben alleen wel weer aan het letten op wat ik eet, wil nog graag 15 kilo kwijt en vind het nu wel een goed moment om daar toch eens mee te beginnen.. Heb al een maand of 2 het dvdpakket van zumba in huis maar elke keer komt het er niet van... Nu mijn dochter 2 ochtenden naar de psz gaat heb ik besloten dat dat een mooie tijd is om wat te gaan bewegen...
    Als ik zwanger ben stop ik weer met lijnen, maar tot die tijd hoop ik toch nog een aantal kilo's kwijt te raken..

@ alle testers: heel veel succes, ik zal voor jullie duimen!

@ alle klussers: Ik hoop voor jullie ook dat het raak is deze maand!

@debby: heel veel succes vandaag bij de gyn!!

3. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    @ peetjuh : fijn dat het weer wat beter gaat met je dochter !

@ debby : succes bij de gyn !

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik weet m'n ei niet...daarom ben ik ook begonnen met ovutesten. Wil niet zeggen dat ik dat altijd ga gebruiken. Tis inderdaad wel wat prijzig, maar ja je moet wat he ;) Hoop eigenlijk dat dit niet meer nodig is natuurlijk.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hehe toch nog iemand posi over ovu van sensi ;)
    Ik zie wel wat er gebeur...gister had ik het idee dat er een heel heel heel heeeeeeeeeel licht streepje te zien was.

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    2 keer per dag testen? nog nooit van gehoord...

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Debby: had je nog getest vanmorgen? En succes voor vanmiddag.

@ Muizz: sorry maar vond niets ego aan je berichtje! hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

@ Brademarie: kan me voorstellen dat je goed hebt gebaal van je ongi, maar fijn om te horen dat je je nu beter voelt. Ennuh...hoe is het met je tuin?! Helemaal voorjaar in je tuin? Hier wordt het het helaas steeds donkerder in de lucht...:(

@ Peetjuh: fijn dat het beter met je dochter gaat. En knap van je dat je op dieet gaat. Ook mijn man en ik zijn bezig, niet dat ik het perse hoef. Maar 2 kilo zou ik wel kwijt willen...maar tis wel moeilijk! Succes daarmee!!

8. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi

hier weer ff wat van mijn kant!!!
    vandaag weer wezen werken heerlijk, maar wel schuld gevoel tegen over mijnkleine meid.
    ze was nog niet helemaal de oude, gelukkig is alles goed gegaan en kreeg ik een heel vrolijk fris meisje mee naar huis ( gelukkig )
    ga zoi lekker boodschapjes doen en donderdag testen halen en hoipen dat ik ze tot zondag kan laten liggen pff wat een opdracht haha

kuss

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi allemaal!

heb wel alles meegelezen hoor afgelopen dagen maar had ff geen puf om te reageren (dus ook hier een ego berichtje...;))
    gister naar dierentuin geweest, was erg leuk maar ook wel weer vermoeiend
    valentijn is ook erg uitputtend op t moment, peuterpubertijd is weer ingeslagen...vraagt veel negatieve aandacht pff... kan al wat minder hebben haha...

peetjuh leuk dat je ff langskwam!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

ff snel een berichtje van mij.
    Kom vanavond nog wel even langs.

Ik werd gelijk geholpen door de co-assistent. Die begon een heel verhaal dat de verzekering moeilijk doet als je minder dan een jaar bezig bent en dat ze ook graag een jaar wachten.
    Maar toen ging hij met de arts overleggen en die was het niet met hem eens dus nu moet ik 27 april terugkomen voor een echo van mijn eierstokken.
    En we kregen ook gelijk vragenlijsten mee. Moet van alles en nog wat invullen.
    Ik moet alleen geen bloed prikken wat ik dan weer raar vind, dus mocht ik ongesteld worden dan bel ik daar nog even over want als ik daarna weer tot aan het begin van mijn cyclus moet wachten dan ben ik zo weer 3 maanden verder.
    Maar goed, we wachten het af...

11. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meiden even een berichtje van mij.
    We hebben vandaag de tante van mijn vriend begraven.
    Ze had ernstige longkanker en ze had nog 3 maanden.
    Helaas is dat verkort naar een maand.
    Rare dag voor mij. Het was me eerste begravenis. En ik heb me vriend nog nooit zo hard zien huilen. Ik stagneerde helemaal. Met mijn handicap kan ik daar dus helemaal niks mee.

Verder heb ik overduidelijk vandaag me ei, auwie!
    We hebben eergister nog geklust, dus zo nog even en dan weer aftellen.
    Ik zal me banner ook even 2 dagen vroeger zetten voor de ckerheid. Ik denk namelijk dat mijn mk al ietsje eerder is begonnen.
    Ik telde namelijk vanaf de eerste dag echt bloed, ben (alweer) bruin mee vergeten te tellen...

12. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Sterkte weet er alles van is moeilijk en zeker een eerste keer.
    Mijn eerste keer is van mijn opa geweest en heb ook enorm gehuild, maar ja lucht wel op soms.
    Heel veel sterkte en s6 aankomende tijd en ook natuurlijk met het testen over ongeveer 2 weken.
    Ik moet ook nog even geduld hebben voel wel aparte dingen in mijn onderbuik maar ja kan van alles zijn.
    Ben ook afgelopen woensdag mijn baan kwijtgeraakt, maar gaan weer op zoek naar een nieuwe baan.

En moet je bruin meetellen???????????
    Heb ik ook niet gedaan.

XXX

13. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ debby
    Fijn dat de arts in elk geval wel verder gaat kijken dmv de echo 27 april. Ik krijg volgens mij gelijk al een echo, stond in het formulier van de huisarts hoe dat in zijn werk ging enzo. Kl*te he dat als je dan ongesteld wordt je zo lang moet wachten op een volgende kans omdat die cyclus zo deprimerend lang is... ik leef met je mee, weet hoe je je voelt en we moeten elkaar maar gewoon goed steunen ;) heb je nog gezegd tegen de gyn over je positieve ei testen?
    dikke knuffel!

@chicken
    balen zeg dat je je baan kwijt bent?! kun je nu ook niet echt gebruiken!!!
    al iets anders op het oog?

@lavendel
    nee nog niet begonnen in de tuin, moest werken en vandaag heb ik een late dienst en doe ik nog even rustig aan voor die tijd en dan om 22 uur vanavond ben ik de komende 6 dagen lekker vrij! en dan ga ik denk mn voor en achtertuin een beetje onder handen nemen.

@zina
    gecondoleerd met de tante.. en succes met klussen vanavond of was dat gisteren avond?:D

@annekulpe
    welke dierentuin zijn jullie geweest? altijd vermoeiend zo'n dag en laat staan als je zwanger bent en een puberende peuter om je heen hihi.. lekker bijkomen nu hoor!

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    goeiemorgen meiden,

Ik ben nog steeds niet helemaal van mijn ongi af :( Normaal ben 4 dagen ongi en nu al 7 dagen...Snap er niks van, heeft iemand dit ook al eens gehad???

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeeeeeeiemorgen peetjuh
    wat raar.. dat duurt dan bijna al 2 x zo lang?
    anders bel je toch even de huisarts voor de zekerheid?
    succes!!

16. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum

Ja met de pil was ik ook maar 4 dagen maar is normaal nu meer dagen als ik bruin meetel ook iets van 6 a 7 dagen geweest.

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja met de pil was ik zelfs maar 3 dagen ongi... En ben in dec gestopt met de pil en sindsdien ook 4 dagen en dan helemaal voorbij.. Dit is de eerste keer dat ik zo lang ongi ben.. Maak me niet zo druk hoor, voel me verder prima.. Maar het is wel irritant...

18. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    gecondoleerd

19. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany

wat word je daar onzeker van he. hoop gewoon dat je stiekem voor 27 april een positieve test in handen heb ! me duimen draaien voor je.

even een ander vraagje: hoe lang het het geduurd voor dat je van je dochter zwanger was dan?

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi allemaal

mn werk is ook kut! nu heb ik eindelijk een beetje werk voor 20uur ( waar ik met veel tegenzin elke dag weer heen ga ) willen ze 50 procent gaan afpakken :$ stomme kutmaatschappij!
    dus de moed zakt hier ook al aardig in de schoenen wat werk betreft

brademarie we zijn in de wissel in epe geweest ( is met wat kleinere diersoorten, maar wel erg leuk)

zina gecondoleerd en doe maar lekker rustig aan (behalve vanavond ;) welk klussen ondanks dat je erg last van je ei hebt hoor!)

peetjuh mn ongi duurde ook langer zonder pil wel een een dag of 6 en voorheen 2,5 dag

debby ik hoop ook dat je voor de 27e een goede test hebt :)

chicken succes met zoeken naar andere baan

Deel Deze Pagina