Hallo allemaal, Vind het toch apart de ovutesten blijven allemaal licht gekleurd. Heb er onderhand elke dag 1 gedaan en zitten er 12 in dus betekent dat ik morgen alleen nog eentje heb en ik ga ze niet meer kopen. Dan had ik denk ik allang een hele donkere moeten hebben die echt positief is. Nu lees ik op internet van alles over ovutesten en een vrouw kan zowiezo veel stof ervan in urine hebben en dat die daarom steeds licht aan kan geven, dus ik geef de ovutesten op!!! Wat is het trouwens rustig de laatste tijd hier op het forum. Allemaal druk met testen, klussen en het lekkere weer denk ik haha. XXX
ja ik ben die ovu testen ook zat. Ik deed er gisteren 2 van een ander merk met dezelfde urine. De ene vet positief, de ander een dun streepje. Laat maar zitten dus.
brademarie, fijn dat je direct een echo krijgt! Succes meid! zina gecondoleerd. cici: heel verrassend, toen ik bij mijn dochter met de pil was gestopt was het direct raak. Ook geen idee hoe lang mijn cyclus toen was, volgens de gyn een dag of 34. Maar vroeger heb ik wel eens een cyclus van een jaar gehad. @peetjuh niet gehad. Mijn ongie duurt altijd (of altijd... wanneer ik ongie wordt dan...) 5 dagen. @brademarie ja wel gezegd maar dat kon niet volgens die co-assistent want dat hoorde niet bij pco... maar ja ik weet het ook niet meer hoor. @chicken en anne balen van jullie werk. Ik werk bij een bank en ben ook nooit zeker van mijn baan... maar nu is er gelukkig nog niks aan de hand.
Balen van je baan chicken en anne! Ik heb me ei weer gehad gisteren. Ik denk dat het weer raak is deze maand. Het ging namelijk precies hetzelfde als vorige maand. Normaal gaat het zo: Ik voel me ei niet of nauwlijks. Geen zere borsten. Ik heb het de dag na me ei en tot me aanstaande nod hartstikke warm. Ik heb weinig zin aan eten. Nu ging het weer zo: Ik ben misselijk. Ik heb zere borsten voor me ei. Ik voel me ei de hele dag, en de dag daarna heb ik napijn. (soort groeipijn) Ik heb het hartstikke koud. Ik heb diaree op de dag van me ei. (rommelende darmen) Ik heb de hele dag zin aan eten. Ik ben op de dag erg moe. Dus ik denk dat het weer raak is. Misschien is het wel niet zo, maar het geeft weer een beetje hoop Nu maar afwachten... nog 13 dagen wachten.
tjee wat een rust... cici ik hoop echt voor je dat het straks over gaat, das echt zo vervelend als je je misselijk enzo voelt bah... kan wel slapen....
Hey Meiden Even snel een berichtje van mij, ik zal hier de komende tijd niet meer zijn ivm omstandigheden. Ik wil iedereen heel veel succes wensen met alles! Liefs Mel
hey hey dames... ff snel een berichtje vanuit hier... heb het erg druk op het moment.. hier nog geen ongi... maandag getest maar negatief... ben nu aan het denken om morgen nog eens een testje te doen....
ach jee... wat jammer! nou als je je hart wil luchten, kan je het hier (anoniem) kwijt hoor! kom af en toe eens langs en laat even een berichtje achter met hoe het met je gaat groetjes
@mel sterkte met alles en hopelijk kun je snel weer bij ons terugkomen.. succes! xx @muizz succes met testen, spannend!! @cici hopelijk voel je je na de 12 weken weer een stuk beter.. gelukkig is het allemaal voor een goed doel @zina spannend hoor.. wachten duurt lang he?! @debby, inmiddels al van je ongi af? hoop t wel voor je!! @chicken ben je nu gestopt met de ovulatietesten? en ja ik vind het ook errug rustig hier de laatste dagen... mooi weer he?! en idd druk met klussen en of klusjes succes met solliciteren! @Annekulpe balen zeg van je baan, kunnen ze dat zomaar doen dan?? pffff:x
@ Allemaal Goeeeeeeeeiemorgen op deze zonnige donderdagmorgen. Mijn 2e vrije dag, gisteren lekker veel gewandeld met onze 2 hondjes in het zonnetje , op visite geweest bij mijn zus, bij mijn moeder op haar werk in het bejaardenhuis een bakkie gedaan en vervolgens langs een vriendin om een bakkie te doen, erg gezellig! uh dit was de ochtend.. toen de middag lekker de fiets op gestapt, een nieuw zadel gekocht en erop laten zetten, want dat zadel was echt hard zo staan je ogen na een paar meter fietsen.. en vervolgens naar mijn tante gefietst om nog maar weer een lekker bakkie koffie te gaan drinken hmm verslaafd? ach nu kan het nog al die koffie met caffeine. Thuisgekomen ben ik het onkruid in de voortuin eruit gaan halen en alles gesnoeid, dus de voorkant is nu klaar. Straks even een paar nieuwe plantjes kopen, zodat het er weer fleurig en voorjaarsklaar bij staat. Loop ik net met de honden buiten en bedacht me dat het zo stil was, had nog niet op de klok gekeken blijkbaar, maar zo met de zon leek het toch zeker wel half 10.. het was dus nog voor 8 uur, met de 1e was al draaiend, ik al gedouched, aangekleed en helemaal in de plooi op stap met die 2 viervoeters... dus nu eerst maar even een lekker juist... bakkie koffie
Hi debby, heb je door de war gehaald met peetjuh die nog steeds ongi was... weet ook niet waar ik last van heb vandaag! maar nog steeds niet ongi, wat irritant zeg!! je had een positieve ovulatie test he.. dus misschien dan binnen 2 weken wel ongi... pfffff:x kl*te he die onzekerheid...
Ja heb ze opgegeven ik ga wel klussen 11 t/m 15 dagen na eerste menstruatie dag dat moet ook ongeveer kloppen. Ik heb wel de laatste 2 dagen beetje raar gevoel in onderbuik en duizelig en gisteren hoofdpijn heb ik normaal nooit last van maar goed kan ook van de werkeloosheid stress zijn haha.
brademarie wat een aktie toch allemaal helaas kunnen ze dat maken ja.. fl*kk*ers denk dat ik voor het eerst in mn leven maar eens kijk of ik een aanvulling van het uwv kan krijgen ofzo.. dan heb ik al die stress ook niet met dat werk en kan ik hier blijven werken en dat ik dan word aangevulf na mn zwangerschap kan ik me volledig gaan richten op het vinden van een leuke baan ( want wie wil mij nou hebben in deze situatie..)