@mel,doe rustig aan he?sterkte. @muizz,nou alweer getest? @cici,vervelend dat je nog zo misselijk bent,hoop voor je dat je je snel iets beter voelt. @anne.zou mooi zijn als het word aangevuld.het is toch een vervelende tijd om werk te vinden.hoop dat je toch plotseling wat tegenkomt. @brademarie,was de koffie weer lekker.haha. chicken,hoop voor je dat het raak is.heb ook nooit ovutesten gebruikt,heb alleen getemp,probeer je dat eens. heb zelf last van duizeligheid,verder voel ik me prima.ga morgen even voor positiekleding kijken(niet dat ik het al echt nodig ben,alleen eind van de middag en s'avonds,dan is mijn buik echt opgezet)maar ff kijken wat er allemaal is. ga lekker weer van het mooie weer genieten.8)
Hallo allemaal, Heerlijk weertje he Ik ben ineens verslaafd aan tofees whhahahaaha, maar ja ben zowiezo wel een snoeper haha. Ik heb ook apart gevoel in onderbuik en beetje duizelig maar de hoofdpijn is gelukkig over, ik hoop dat het raak is. Fijne dag allemaal en ik kom later nog even kijken.
Heey meiden, weer ff snel een berichtje van mij.. Ben nog steeds ongi dus morgen maar ff aan de ha vragen... Moet voor controle met mijn dochter dus ben er dan toch haha... Ga nu even wat nuttigs doen hier, want heb de hele middag buiten doorgebracht met mijn dochter...spreek jullie snel weer!!
hey meiden, hoe is het hier??? Ben een tijdje niet geweest maar wel mee gelezen. De afgelopen tijd heel druk geweest met werken en de druk houd helaas aan. Voor alle meiden die ongie zijn geworden balen zeg, maar weer posi naar de volgende ronde. Even terug komend op het hebben van sex dat je allebij zin moet hebben omdat de slijmproductie van allebij het beste is, is naar mijn idee waar ( zegt mijn ha ) het is ook goed als vrouw zijnde pas klaar te komen na de man. Dan glijden de zaadjes beter naar binnen. Zo even een sexlesje vanuit hier Ze zeggen ook dat het het beste is om om de dag te klussen. Nu deden we dat wel, maar sinds ik gestopt ben met de pil wil ik wel elke dag dus ik heb zoiets van als je zin hebt waarom uitstellen want ja dadelijk heb je de volgende dag geen zin terwijl het dan juist wel moet gebeuren Dus deze maand lekker elke dag ik blij mijn vent blij!!!! Ik ga nu maar eens even lekker voor ons koken, heb best wel honger. Spreek jullie snel weer en ik blijf mee lezen. Alleen door alle drukke ben ik erg moe als ik thuis ben dus hang dan liever op de bank. Maar ik blijf op de hoogte en ik hou jullie op de hoogte!!!! xxx
hallo dames hier een vrouw die steeds licht in d`r hoofd is, moe, zere tepels en raar onder buik gevoel vandaag getest ( te vroeg ) en ja hoor NEGATIEF!!!! zondag test 2 proberen maar zal ook wel negi zijn pff mijn vriend heeft deze maand een heel sterk gevoel en ik niet ( hadden we bij onze dochter precies zo) maar denk niet dat het deze maand wel raak zal zijn anders had ik vandaag ook licht posi moeten testen toch!!!!!!! liefs
trotsemama dat hoeft helemaal niet hoor! Sommige testen pas ver na hun NOD positief. Dus kan best. Ik duim voor je! twijfelaartje elke dag sex... nou sorry daar moet ik niet aan denken. Normaal bij ons ongeveer 2 keer per week (man heeft ook wisseldiensten) nu wel iets vaker. Heb vandaag de fertiliteitspoli gebeld en ze sturen een nieuwe vragenlijst (eentje was niet compleet). En ik mag ook bloed laten prikken als ik ongesteld wordt want anders moet ik na de afspraak weer zo lang wachten alleen om bloed te prikken. Die vrouw aan de telefoon was het met me eens. Als ik niet ongesteld wordt moet ik een week voor de afspraak bloed laten prikken.
Veel s6 met testen, zal als ik jou was even nog paar dagen wachten met testen zonde van al je testjes
Wat is het toch stil hier haha... Nou ja, ik heb de ha gesproken en als ik na het weekend nog ongi ben dan moet ik hormonen gaan slikken om te zorgen dat het stopt.... Niet echt bevordelijk als je zwanger wilt worden, maarja we moeten het dus nog maar even afwachten tot na het weekend...
Heey dames, Mijn laptop is overleden Ik heb er even om zitten huilen. Ik ben snel gehecht aan materiaal. Gelukkig mocht ik even op de laptop van mijn vriend. Ik heb precies hetzelfde gevoel als vorige maand. Ook na de eisprong kriebel in me baarmoeder, en ik ben superkribbig en gaotisch, alsof ik me verstand verloren ben. Ik kom zelf soms niet meer uit mijn woorden. Ook is mijn afscheiding net als vorige maand, heel veel dus en me darmen rommelen de hele dag en ik ben ook aan de diaree. Ook doen me borsten een beetje zeer, maar niet zo erg als eerst. Het enige verschil is dat ik me niet zwanger voel. Klinkt een beetje raar na alle opgemerkte verschijnselen haha. Maar aangezien een vrouwen lichaam ook welles zo doet omdat het er zin in heeft, ga ik er niet van uit, dan valt het ook niet tegen Ik heb wel deze maand voor het eerst materna van centrum geslikt, dus misschien heeft dat een positief effect?! Ik ga deze maand wel pas op mijn nod testen. Ik word het toch klokslag de dag dat het zou moeten, dus dan kost het me ook geen overbodige testen. Gelukkig heb ik er nog wel 1 van clear blue liggen Maar die wil ik bij een roze streep pas later gebruiken. Verder ben ik weer druk aan het verzamelen geweest. Ik heb nu 10 setjes (rompertje, sokjes, broekje, truitje, mutsje) voor een jongen en een meisje maat 50/56 En zo ga ik dat ook doen voor de rest. Het geeft mij wat te doen met de stress van het wachten en testen. Ik merk door er op deze manier mee bezig te zijn, dat ik er minder bewust mee bezig ben. De dagen gaan veel sneller voorbij. Ik tel ze niet meer af, een soort therapie zeg maar haha Nou verder lees ik hier ook nog niet echt goeie berichten he! Cici, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, lijkt me echt vervelend! En debb, wat balen dat je zolang moet wachten! Peet, goed dat je ff naar de dokter gaat, ik hoor wel even wat er aan de hand is van je! Tm, spannend! klinkt goed Mel: jammer dat je weg gaat, ik hoop je snel weer terug te zien!
hey zina ik snap jou heel goed meis en zal goed voor je duimen ik heb ook zere borsten, chagarijnig en mijn afscheiding is anders pff hoop het zo!!! je hoort t fijn weekend liefs
trotsemama spannend bijna weer testen! zina spannend! Meiden we hebben echt meer zwangeren nodig... de flow van het begin is nu een beetje over maar het staat al een hele tijd stil! Dit kan toch niet! Deze maand moet er minstens 1 zwangere bij!
vandaag een mooi fotolijstje voor een echofoto gekregen, van moeders voor moeders. heb er gelijk 1 van de eerste echo's ingedaan. staat nu mooi op de vensterbank in onze slaapkamer. heb vandaag een wia uitkering aangevraagt en dat was het dan wel weer. ik ga nu naar bed. we gaan morgenochtend naar de voorpremiere van de film : hoe tem je een draak (3d film) en dit weekend vieren we ook mijn verjaardag, nou toi toi. ben maandag echt jarig, dan word ik 24. succes allemaal,. hoop dat iedereen zwanger is het is zo bijzonder ik gun het iedereen !
Goeiemorgen meiden, Nou volgens mij heb ik toch een vmk gehad,(sorry voor de vieze details) ben gister een hele grote bruinrode slijmprop verloren. Was blij dat ik onder de douche stond haha... Nu is het vloeien min of meer over gelukkig... Moet maar even zien hoe mijn cyclus nu is..
peetjuh wat kloe zeg..had al een beetje z'on vermoeden omdat je al lang ongi was verder even een ego bericht! we hebben een feestweekend!! valentijn word morgen 3 jaar! en vanaf vanmiddag 14u stroomt het huis vol tot morgenavond dus druk druk druk... heb huis lekker aan kant straks met hapjes voorbereiding beginnen en dan hele weekend visite te woord staan word er al moe van als ik eraan denk haha... zal er weinig zijn t weekend' iedereen een fijn weekend!