begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Heb even teruggekeken, en zaterdag heeft ze hier voor het laatst gepost en daarin zegt ze dat ze op z'n vroegst dinsdag (morgen dus) gaat testen.

2. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    dan ben ik hier morgen weer te vinden :) Ga nu nog "lekker"opruimen want de schoonmaakster komt morgen. Tot snel!

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Mijn dochter is morgenvroeg naar de psz, dus ben ik hier ook zeker weer te vinden;) haha.. Succes met opruimen en slaap lekker voor straks. Ik ga nog even lekker een iendje wandelen met de hond, even frisse lucht happen voordat ik ga slapen.:D Tot snel!

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goedemorgen meiden, wakkerrrrrrrrrrrr worden en opstaan :D

ik heb net alles even doorgelezen vd laatste dagen, maar ga ff niet op alles reageren, moet naar mijn werk, wat ik had al in mijn auto moeten zitten maar ik zit nu nog in mij pyjama...
    ben de laatste dagen even wat weinig hier geweest om mee te kletsen, wel af en toe gespiekt hoor!

ik zag dat een paar van jullie al vroegen of ik al getest had...lief dat jullie ook nog aan mij denken! En inderdaad ik heb getest. Gisteravond al, ik was het zo zat ik dacht nu moet ik het weten. Er was een licht streepje te zien. Vanacht vreselijk liggen spoken, om 1u uit bed gegaan tot 2u beneden gezeten, had trek (heb ontbijtkoek zitten vreten :() Daarna naar bed gegaan, om 6 u weer wakker. Erg weinig geslapen, en toch voel ik mij zo vol energie zitten. Mijn man zei ook al wat heb jij de laatste dagen. 's avonds kan ik niet slapen omdat ik nog niet moe ben.
    Net weer getest, en er was weer een 2e streepje te zien. Nog niet zo vet als de controlestreep. Die van net was weer iets donkerder dan van gister.
    MAARRR ik juich niet te vroeg, het is een zwtest van sensi. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Heb vanmorgen mijn man maar ff verteld, hij remde mij meteen af en stelde voor om vanmiddag bij het KV nog een test van eigen merk te halen. Vandaag mag ik niet testen van hem, pas morgen of overmorgen weer.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heb geprobeerd een foto te maken...kunnen jullie wat zien?

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gaat lekker meiden! nog een paar en dan zijn we compleet :)

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    niet te enthousiast hoor Anne...voor hetzelfde geld is het vals en word ik toch ongi

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Goeiemorgen dames,

@ lavendel: Ik zie duidelijk 2 strepen hoor meid!!:D Alvast voorzichtig gefeliciteerd en die van de kv zijn vast ook positief!!

Hier gaat alles prima, vanmorgen weer een testje gedaan en die was duidelijker als die van gister dus het gaat de goede kant op, zal zo ff kijken of ik em goed op de foto krijg! Verder nog steeds geen kwaaltjes, ben ook niet meer moe. Alleen nog steeds wel last van bandenpijn, ik wist niet dat dat zo vroeg in de zwschap al kon :(.

Heb net ook de vk gebeld en ik mag 29 juni komen voor de intake.

9. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou de kruidvat testen kreeg ik wel op de foto, maar de clear blue niet.Die gaf overigens duidelijk "zwanger" aan.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel haal anders ook een clear blue test.
    Ik weet niet waarom je twijfelt. Jij bent overduidelijk zwanger! Zo een donker streepje als op je 2e test heb ik nooit gehad tijdens mijn zwangerschap.

GEFELICITEERD!!!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    29 juni lijkt lang peetje maar nog 4 weekjes en dan is het zover!
    Ga je nu stoppen met testen?

Moet bekennen dat ik wel een beetje jaloers ben op jullie... ik wil het zo graag...

12. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaaaaaaaaaaa

lavendel!!!!!!!!!

wauw, overduidelijk hoor!!!! van harte gefeliciteerd!!!! :D:D:D

13. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hoi met mij gaat het goed :D
    Geen kwaaltjes geen ongigevoel helemaal niks haha.

En met jou?

14. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    gefeliciteerd!!! :)

15. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja het lijkt idd nog wel ver weg, 29 juni, maar we zijn in juni zo druk dat ik denk dat de tijd wel voorbij vliegt. Mannetje is 10 juni jarig en mijn dochter de 14e, moet veel werken dus het kotm helemaal goed.
    Ik ga nu idd niet meer testen, maar wilde vanmorgen wel weten of het streepje nu donkerder was. Daarom nog een test gedaan.

Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is meid, ik weet hoe vervelend het is om allemaal zwangeren te zien en zelf ook zo graag te willen. Jou tijd komt vast ook heel snel nu je met de clomid bent begonnen. Ik duim heel hard voor je hoor!!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb mijn ei ook niet gehad vannacht en mijn ovu testen waren gisteren negatief. En ik was er zo van overtuigd... als ik mijn ei niet binnen een paar dagen krijg moet ik 3 weken wachten en dan mijn ongie op wekken en dan met een hogere dosis beginnen. Ik word er lichtelijk moedeloos van. Ik denk dat ik een beetje afstand ga nemen.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    grappig hoe je bui ineens kan omslaan! Mijn ovu test van net:

18. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Oooow wat goed!!! Heel veel plezier vanavond!! :D;)

Hou de moed erin he meid! Wij zijn er nog steeds om je te steunen hoor!;)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dank je wel peetjuh! En het is echt niet dat ik het jullie niet gun want ik sta elke keer weer te juichen als er iemand zwanger is. Het is meer dat ik dan denk dat het zo eindeloos is voor mij en dat ik geen kans heb zonder ei zeg maar.
    En dan begin ik af te tellen... nog maar 4 meiden die niet zwanger zijn...
    Maar eigelijk stel ik me aan want emma was in 1 ronde raak en ik ben pas een half jaar bezig.

O ja, we hebben gisteren al 2 keer geklust (ja sorry maar ik krijg altijd zo veel zin rond mijn ei, heel vaag...) maar ik wil het vanavond eigelijk nog een keer proberen.
    Nou zei die vrouw van de fertiliteitspoli dat het eigelijk beter was om de dag omdat een zaadje er 3 maanden over doet om te rijpen en dat te veel verversen niet goed is. Maar dat heeft dan toch pas consequenties voor over 3 maanden en nu nog niet?

20. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel

Ik snap je helemaal, tuurlijk ben je ook blij voor een ander, maar zelf wil je het natuurlijk ook erg graag. Ik herken dat wel hoor.
    Ik zou gewoon vanavond nog een keer gaan klussen, ik weet niet hoe dat allemaal werkt met zaadjes haha.. Wij hebben deze ronde ook meer geklust en zie het resultaat.;) Dus ik zeg: Als je zin hebt gewoon doen!!

Moeders voor moeders komt donderdag al hier :( Heb haar wel verteld dat ik 4 weken zwanger was, maar dat zal wel niet veel uitmaken denk ik. Kan denk ikw el pas met 6 weken beginnen. Nou ja ik zie het wel.

Vanmiddag even bij mijn oma op visite, ze is vorige week van haar fiets gevallen en heeft haar hele gezicht kapot, ribben gekneusd, kan bijna niet eten en is heel erg benauwd. Maar even zien of ik nog wat voor dr kan doen.

Deel Deze Pagina