ja moeders voor moeders kwam ook eerder hier. Maar ze kwam pas later die bussen brengen. Als je met 6 weken begint krijg je ook een fotolijstje... Ga je het al aan mensen vertellen peetjuh of hou je het geheim???
debby dat wordt flink klussen!!!! het is je zo gegund... ik kwam hier eigenlijk al even naar toe om je even een hart onder de riem te steken... en toen zag ik dat je ei eraan kwam... topppppppppp!!!!!! zet 'm op... geniet... beentjes in de lucht daarna... en al onze duimen draaien nu op volle toeren!!!!!! (((((((debby))))))
lavendel je test kan niet duidelijker hoor! geniet ervan! debby en jou test kan ook niet duidelijker! kluszuhh...
ze zijn niet super duidelijk.wij willen niet weten wat het word,kon er ook niks van maken op de echo.ben eigenlijk wel super benieuwd.haha.mijn gevoel zegt een meisje. @lavendel,gefeliciteerd met je zwangerschap. streep is duidelijk genoeg hoor. spannend he? @debby,zal vanavond gewoon nog een x aan de klus gaan,hoop dat het voor jou deze ronde ook raak is.gewoon met ons verder kletsen hoor,we slepen je wel doorheen.
Er zijn een aantal mensen (5) die het nu al weten, maar de rest moet nog maar even wachten. Mijn vader gaan we het op vaderdag vertellen.
Ja ik wil het het liefst van de daken schreeuwen hahaha.. Maar we houden het toch nog even stil. Mijn buik is alleen wel heel erg opgezet dus moet een beetje uitkijken met wat voor kleding ik aantrek.
leuk dat je het al verteld hebt peetjuh. Ik kan ook geen geheimen bewaren. Bij ons wist iedereen het al bijna in de eerste week. Grappige is dat ik 2 vriendenstellen heb die wat geslotener zijn. Maar ze kwamen het beide direct aan ons vertellen toen ze zwanger waren. En we mogen ook het geslacht weten omdat ze dat van ons ook wisten. Toch een voordeel van open zijn... Thnx voor jullie begrip meiden, ik wil ook niet te veel zeuren hoor. Mijn bui is nu wel heel erg omgeslagen in blij. Want ik vond het nog niet eens zo erg dat ik nog niet zwanger was, maar ik vond het erger dat ik geen kans had omdat ik vrijwel nooit een eisprong heb. Ik heb nu in totaal 4 ovulatietesten gedaan en ze zijn alle 4 positief. Als ik deze ronde niet zwanger raak weet ik tenminste dat de clomid werkt en dat is een enorme opluchting.
Hebben jullie wel eens steekjes in je onderbuik beetje richting lies? Dat heb ik namelijk nu vanaf gisteren een paar en dan is het weer weg.
Anne: ja qua geslacht! Debby, nee ik ga ook niet mee testen, cker nu ik weet dat alles goed zit. We twijfelen zelf alleen of het er geen 2 zijn
Manlief heeft net kvtesten gehaald, die ga ik morgen doen. Ik twijfel omdat ik het niet kan geloven, net nu we op het punt stonden om de ha te bellen voor een afspraak...en ook omdat ik afgelopen jan 8 dagen 'overtijd' was en ik toen ook een zw.test had gedaan waarbij we een heel licht streepje te zien kregen. Ik ben gewoon voorzichtig. Ennuh, wat is die clear blue test dan? heb er wel eens meer over gehoord maar is dat die test met een smiley @ Deb dikke knuf voor je pos ovutest!!! Heerlijk meid!
Ik heb de clear blue test gedaan die aangeeft "zwanger"of "niet zwanger" Maar je test is wel heel erg duidelijk hoor, kan bijna niet vals positief zijn lijkt me!
Peetjuh had dus ook steekjes. Dat brengt hoop. Mijn temp is gelijk gebleven. Helaas dus niet omhoog maar ook niet verder naar beneden. Hoop echt dat de laaste meiden(waaronder ik ) ook snel zwanger zijn.
meid, je moet echt niet twijfelen. Een vals positieve test kan wel eens voorkomen maar echt geen 2 hoor. En dan nog zo duidelijk... als ik jou was zou ik morgen gewoon de verloskundige bellen!