begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Anne, nou je zoontje heeft wel pech zeg! Een week wachten voor de uitslag, tjonge. En heb je verder nog iets meegekregen?
    Geef hem maar een knuffel van mij :) kan ie wel gebruiken!

@ Future, ik deel ook de mening van Debby over het testen. Je kunt er altijd 1 kopen, en als je wil testen kun je het ook gewoon doen. Maar weet je? Tweekend wordt zulk mooi weer, misschien is het dan ook weer niet moeilijk om je gedachten wat meer bij de zon te houden dan bij een test. En ondertussen gaat het duimen hier gewoon door hoor!!

@ Deb, en voor jou gaat het duimen ook door. Ben benieuwd naar je temp morgen.

@ All, iemand een tip voor de banner...ik kom er niet uit

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Dank je wel lieverd! Maar het is jou ook echt heel erg gegund hoor! Ik vind het altijd zo gaaf als een van de meiden uit het lange cyclus topic zwanger is! Maar ik hoop heel erg dat ik me samen me jou bij de februari mamas kan voegen. Zou wel gezellig zijn toch?

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dank je wel Deb, erg lief van je! En dat zou helemaal tof zijn, samen zwanger. Ik hoop ook echt dat jij en de anderen ook snel volgen.
    Goh, en dan te bedenken dat we morgen anders bij de HA zouden zitten. Ook wel bijzonder hoor!

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    haha, ik zie NU pas dat ik volgens de banner uitgeteld ben...nouja, had het geeneens door. Zelfs niet nadat ik dit berichtje van je las...snel effe aanpassen,snap niet waart verkeerd is gegaan8)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die banner staat je goed lavendel!

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    je he?! :D

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij moeten 16 juni voor de zaadtest weer... maar ik hoop stiekem een beetje dat ik op 15 juni positief kan testen... (ok nu niet doorslaan...) want dan hoeft die stomme test niet.

hmmm lavendel ga nu even wat anders doen. Wordt een beetje moe van een bepaald iemand in het andere topic... (hoop dat je het begrijpt ;)...)

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja vond het al zo knap van jou! ik werd er vd week ok al beetje gek van. Spreek je wel weer!
    was het 16 juni? man, dat schiet ook al op. We gaan duimen dat het niet nodig is! En iig Deb, je hebt pos ovutesten, dat is al een mooie eerste stap!!!

wanneer moet je de VK bellen? gister....weet ff niet meer wie....peetje soms of anne? Die zeiden meteen bellen, maar zo vroeg al? ikw eet het nog maar net

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel, peetjuh heeft al gebeld met 4 weken plus 2 dagen volgens mij. Echt meid, ik zou morgen even bellen, je wordt echt niet uitgelachen. Ze hebben liever dat je vroeg belt want dan hebben ze nog ruimte in de agenda.

sja, ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden hoor. Maar 10 keer dezelfde vraag en nooit eens op een ander reageren pffff...

anyway, ik ga mijn film afkijken, kom straks nog even kijken wat jullie te kletsen hebben.

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    zal de knuffel morgen doorgeven, meneer ligt nu op bed!

heb geen medicatie ofzo meegekregen

zn vingers zijn niet blauw maar de velletjes hangen eraan, misschien dat ze morgen blauw zijn

ik heb wel gelijk vk gebeld, maar moest alsnog 6 weken wachten :D
    maar goed het maakt niet zo veel uit dat je nog zo vroeg bent hoor

mn buufje had vandaag 2e echo bij gyn, en het zit niet goed volgende week moet ze afspr maken voor curretage
    arme kind , ze stond hier met tranen en tuiten in de tuin

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    filmse! ennuh zet de pasta vast klaar voor je man;)
    Ennuh ben blij dat jij het ook zegt, ik dacht namelijk dat het aan mij lag...

ok nou misschien ga ik morgen dan toch bellen!

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Anne, wat verdrietig van je buurvrouw!

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden, aangezien ik 2 nachten bijna geen slaap heb gehad ga ik ook de pc zo uit doen...spreek jullie morgen welweer!

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oei wat is er gebeurd?!

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja is heel sneu..

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o in een ander topic, is iemand steeds vragen aan het stellen over tempen maar steeds hetzelfde... beetje irritant...

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    das idd heel irritant ja

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ga ook slapen! :)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slaap lekker meiden!

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!

Jullie zijn lekker aan het kletsen, leuk om te lezen!
    anne wat sneu voor dat kleine mannetje met zijn vinger!

@ 1e afspraak verloskundige, ik heb geloof ik ook met 4 weken en een paar daagjes gebeld en kon toen na 2 weken geloof ik terecht met 6 weken.. uit mn zwangerehoofd.. zal eens nakijken in mn dagboekje. Overal weer verschillend hoor wanneer je terecht kan. Ook met echo's, iedere praktijk doet het weer op zijn eigen manier.

hier hadden we de 2e echo gisteren, (de 1e bij de verl kundige) dit een week eerder ivm bruinverlies eind vorige week waar ik me helemaal rot door ben geschrokken. De echo was super, ons ukkie is bijna 2 cm groot/klein, mooi kloppend hartje en op een gegeven moment bewoog hij/zij ineens, héél mooi om te zien!

kijk nu al uit naar dinsdag, de echo bij de gyn!! ;):D
    i ga ff mn koffie opdrinken en dan naar mn werk... begin aan een reeks van 4 diensten vroeg laat vroeg laat, ik weet niet hoe ik dat vol ga houden, ben zó moe de laatste dagen! Maar blijven ademhalen... komt goed!!

fijne dag dames!

xxx

Deel Deze Pagina