@ Mel, gefeliciteerd met je rijbewijs! Lekker joh! Ennuh heb je al een autootje? Voel mij best aardig, begin van de week aantal slechte nachten gehad met maar 3uur slaap. Ben nu helemaal uitgeteld, maar dat geef ik een beetje schuld aan die slechte nachten. Verder had ik begin vd week ook last van rommelende darmen, maar dat heb ik eigenlijk sinds 2 dagen niet meer. Af en toe was misselijkgevoel, verders niets eigenlijk. @ chicken, goed van je dat je maandag gaat testen! ik heb vanmorgen de VK gebeld, snap er alleen weinig van. Omdat ik een afwijkende cyclus heb, en uitgaande dat 15 april laatste cyclus begon zei die vrouw dat ik nu 7 weken zwanger zou zijn. Uitgerekende datum is dan 20 januari. Nou daar snap ik niets van. Ik houd het gewoon zoals op mijn banner te zien is, en 6 februari uitgeteld. Maargoed tis maar een berekening van hun kant, en ik hoor met de echo wel meer. Op 29 juni heb ik 's ochtends een echo en dag later het intakegesprek. Ze heeft ook meteen mij opgegeven voor moeders voor moeders, die nemen contact met mij op. Nou verder zullen we het wel zien...
mel gefeliciteerd met je rijbewijs! mn voet..ik loop een beetje moeilijk , ik denk dat ik een gebroken of gekneusde teen heb, ben niet bij ha geweest want ze doen er toch weinig aan (tis maar 1 teen) lavendel gekke berekening?! nou ja...even geduld hebben meid! vandaag heerlijk met wat tijdschriften in de zon gezeten, badje voor valentijn gemaakt en die heeft zich de hele middag goed vermaakt met waterplezier heb hem net voor t eten al lekker gedouched dus die gaat er lekker op tijd in we hebben zelf pizza gemaakt hmmm.....
Hey meiden, Ik heb zina gesproken en ze komt niet online omdat ze heel erg misselijk is, ze heeft medicijnen gekregen maar die helpen niet echt. Doordat ze misselijk is kan ze ook moeilijker lezen. Ze wilde dat ik dit even aan jullie liet weten. Er is verder niks ernstigs aan de hand. @mel: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE RIJBEWIJS!! @chicken en futuresounds: Ik duim heel hard voor jullie!! Laten jullie het weten wanneer jullie getest hebben?? Ben heel erg benieuwd! @ anne: Wat vervelend van je teen, zo heb ik ook een keer mijn teen gebroken alleen dat was tegen de bank van mijn vader . En gelukkig dat het iets beter gaat met valentijn zijn vinger. @ linda: Wat fijn dat je zo'n fijne echo hebt gehad! Geniet ervan meid! @ all:Ik hoop dat ik niks vergeten ben, ben nogal vergeetachtig de laatste paar dagen. (goh hoe zou dat nou komen ) Hier gaat alles goed, ben erg druk geweest de afgelopen dagen. Heb veel van het weer genoten maar ook het nodige is huis maar weer gedaan. Heb geen last meer van kwaatjes en heb energie voor 10, kan erg moeilijk in slaap komen savonds omdat ik gewoon niet moe ben. Nou ja verder moet ik het hele weekend werken met het mooie weer en heb daar eigenlijk niet zo veel zin in. Verder niet veel te melden van deze kant.
@ Annekulpe, las dat het alweer beter ging met je zoons vingers. Gelukkig maar. Die kleine vingertjes en zon enorme deur . Naar van je buurvrouw! Hopelijk heeft ze mensen die haar goed steunen. Lijkt me echt vreselijk. En die teen van jou, au au au. Is dat aan je zwangerschap te wijten of heb je vaker van dit soort dingen? @Brademarie, super dat je tweede echo zo goed was en dat alles gewoon in orde was. @chicken, je hebt zeker hoopvolle signalen. Zo is het bij mij niet hoor. Ik duim voor je! Wacht je echt tot maandag met testen? Ik heb ze vanmiddag weer in huis gehaald. Alleen nu van de trekpleister want ik zag geen Kruidvat waar ik aan het winkelen was. Heeft iemand daar ervaring mee? @ Lavendel, vaag is dat dan he met zon;n lange cyclus. Ben benieuwd wat ze je uiteindelijk na de echo kunnen vertellen. 29 juni, is het te overzien voor je? @ Mel, Gefeliciteerd met je rijbewijs!! Een wereld van verschil vind ik het. Lekker gaan genieten ervan. @ Peetjuh, ik laat het weten als ik getest heb. Heb ze wel al in huis gehaald dus Wat fijn dat je je zo goed voelt! Ik hoop dat ik niets vergeten ben. Hier verder weinig nieuws. Temp nog steeds 36.6 dus afwachten maar J
futuresounds geen ervaring, maar bijna alle testen zijn goed hoor meid. Alleen de sensitest extra vroege schijnt vals positieve te hebben. De kruidvat staat goed bekend omdat die geen indrooglijntje heeft. Maar als je een roze lijntje krijgt op willekeurig welke test, dan ben je zwanger!
Goeiemorgen meiden, Wat is het nu al warm buiten zeg pfff. Zo gelijk maar boodschappen doen enzo want ik denk dat dat vanmiddag niet te doen is met die warmte. Ik heb het zo snel warm nu, ik zweet me kapot bij de minste inspanning. Nou ja zal er wel bij horen. Heb vanacht niet zo goed geslapen het lijkt wel of ik veel lichter slaap als normaal, maar ben wel heel erg aan het dromen. Weet het smorgens nog precies. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer.
hoi peetjuh ja lekker weer he! Mijn temp is vandaag iets hoger maar niet heel veel, maar goed ik blijf hoop houden...
Hoi all, misschien test ik dinsdag pas mocht de ongi nog niet te bekennen zijn. Ik heb ook geen testen gehaald nog heb ik eigenlijk express gedaan want het kost handen vol met geld. jullie horen van mij als ik ik nieuws heb. Futuresound en debby ik duim ook heel hard voor jullie. IK heb mijn bad gisteren neergezet daar ga ik denk ik straks lekker inhangen, geniet allemaal van het mooie weer en fijn weekend xxx
@ Anne, tja ik moet nog ff 3 weken volhouden dan zullen we meer horen. @ Future, ja zeker vaag. Maar ben erg benieuwd wat we met de echo te horen krijgen. Kga er vanuit dat zij het fout hebben, en ik goed. Dus ff geduldig afwachten, moet wel lukken. @ Deb, je temp is wel weer gestegen, morgen weer en dan was het toch je ei. @ Chicken, wat knap van je dat je geen testen hebt gehaald. Ennuh badderse @ All, weinig nieuws hier. Ben wat moe, wel weer beter kunnen slapen. Verder lekker rustig weekend, dus lekker genieten van de zon. Gister gehoord dat kennissen van ons zwanger zijn, en onze buren. Wel heel apart om zulke berichten te horen nu je zelf ook zwanger bent. Net pakketje gehad met info van de verloskundigenpraktijk. Twordt nu toch wel serieus... Meiden fijne dag allemaal!
@ futuresounds ik loop wel wat vaker tegen het bed , maar niet zo hard lopen gaat al ietsie beter vandaag iets minder in de zon gezeten, ben gister ietsie verbrand op mn schouders en bovenbenen (iets te lang met mn tijdschriftjes in de zon gezeten haha) dus vandaag maar een beetje schaduw gepakt morgen gaan we naar mn zusje en man en beeb (zijn beide internationaal vrachtwagenchauffeurs) en ze hebben de vrachtwagen bij de deur staan, dus dat is een leuke verassing voor valentijn, daarna gaan we naar 1 of ander amerikaanse auto gebeuren, dus weer een leuke verassing voor valentijn en dan gaan we lekker BBQ'en jammer dat e weer regen op komst is :x een kennisje van mij, der vliezen zijn vanmorgen gebroken dus die is druk vandaag en gister had de kleine spruit in mn buik de hik (voor t eerst dat ik dat voelde van de kleine spruit) vriend heeft de achtertuin lekker aan kant gemaakt , heerlijk z'on opgeruimde tuin
Hoi all, Ik heb al een hele tijd slijmverlies vanaf mijn ei? Nu heb ik gele slijm sliertjes sorry voor de omschrijving. En als ik op internet lees komt er bij de meeste vrouwen dan hun ongi op gang. Ik wacht het af en hou jullie op de hoogte xxx Fijne avond!!!
Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 14 okt. uitgerekend 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 16 okt. uitgerekend. April 9 Mel Gefeliciteerd!!! 10 Twijfel Gefeliciteerd!!! Mei 3 Brademarie Gefeliciteerd!!! 8 Jan. uitgerekend 8 Zina Gefeliciteerd!!! 16 Jan. uitgerekend 30 Lavendel Gefeliciteerd!!! 31 Peetjuh Gefeliciteerd!!! 7 Feb. uitgerekend Juni 5 Future 8 chicken 13 Flowers 18 Debby
Meiden, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik de lijst even heb aangepast omdat Zina ziek is? annekulpe heel vele plezier vandaag! En de hik is zo leuk om te voelen he? Ik moet zeggen dat ik al bijna weer ben vergeten hoe dat ook weer voelde... chicken, extra afscheiding kan ook een teken van zwangerschap zijn! Futuresounds en chicken... morgen testdag??? Hoi meiden, mijn temp is 4 dagen na mijn 1e posi ovulatietest toch nog omhoog gegaan. Ik heb hoogstwaarschijnlijk mijn ei op dag 18 gehad. Ik ben zo blij dat ik eindelijk eens een ei heb! Ik zit nu dus ook in de wachtweken... eindelijk!
dat voeg ik mij ook al een tijdje af... ik was idd oo even vergeten hoe het voelde, maar t voelde zo mooi en ook zo vertrouwd ook weer hopelij mag jij het ook snel weer ontdekken!
Goeiemorgen meiden, @ debbie: wat goed dat je eindelijk op het wachtbankje zit. Heb je goed geklust? Ik ga heel hard voor je duimen meid. Wanneer mag je testen? @ anne: ik kan niet wachten tot ik ook weer beweging ga voelen. Mijn dochter had dagelijks de hik en ik vond dat zo'n leuk gevoel. @ future en chicken: hebben jullie al stiekem getest of gaan jullie echt pasz morgen testen? Mijn duimen draaien hier ook voor jullie. Nou ik ben alweer aan het werk en na vandaag heb ik 2 weken vrij, volgend weekend de verjaardag van mijn dochter vieren en donderdag is mijn mannetje jarig. Woendag met mijn vader en mijn zusje en haar dochter naar de dierentuin. Dus heb weer een drukke week voor de boeg. Voel me nog steeds erg goed. Ben nu alleen wel wat sneller moe. Mijn zusje heeft op dit moment ook allemaal zwkwaaltjes, ik hoop zo voor haar dat het bij haar ook raak is. Ze is al ruim een jaar bezig en heeft ook een cyclus van rond de 60 dagen. Duimen jullie ook voor haar? Verder niet echt veel te melden.