zina hopelijk is je gevoel juist en ben je misschien al zwanger! cici balen van je rijexamen... ik zeg niks over 3x scheeprecht, ik ben de 5e keer pas geslaagd
@cici,volgende x beter.misschien heb je dan die rare vent niet meer. @zina,klinkt goed,hoop dat dat het teken was met het zonnetje.en net zo mooi voor je ei.kan haast niet missen toch. Oorspronkelijk geplaatst door Enjoyllive @ All: Komt iemand van jullie uit Zeeland kom uit overijssel
@xenia: balen zeg, hopelijk gaat het deze week allemaal weer wat beter! @cici: jammer dat je gezakt bent, hoop voor je dat het je het de volgende keer wel haalt! voel je je al weer wat beter? @zina: hoop voor ons dat het deze maand raak is! @anne: ben je aan het opruimen thuis?? of nieuwe kast gekocht?? @ALL: heb nu geen last meer van slijm, maar had vandaag weer last van steekjes in mijn onderbuik. snap er niks meer van!
flowerz wil de kamer veranderen..als alles goed gaat komt er staks weer een box in de kamer, neemt ook wat ruimte in en we willen een platte tv halen met de tijd
avond dames daar ben ik weer mocht geen internet op het werk vandaag hoog bezoek uit engeland en bladiebladie nog steeds niet ongi wel slijm??? wat zou dat kunnen zijn?
@anne ja dan moet je toch ruimte creëren. als het bij ons zo ver is, dan heb ik ook al een ideetje voor in huis. heb zin in morgen! ga de kinderwagen ophalen morgen! spannend!!
Hoi Dames! Ik ben er ook weer. Vandaag mijn 2e werkdag gehad bij mn nieuwe baan. Bevalt me prima Leuke mensen en fijne sfeer, ben helemaal opgelucht en blij! @ Anne, gefeliciteerd tante @ Flowerz, leuk morgen kijken bij de kinderwagen! Wij zijn eind van de middag nog even naar de prenatal geweest om even te zien wat voor kinderwagen geschikt is, en ben al verliefd op de quinny dat wordt hem sowieso, en mijn vriend is vrij lang die kan er prima achter lopen. Sommige kinderwagens zijn voor hem te laag. Hoe is het verder met iedereen? Hier alles goed, druk met klussen 's avonds haha!
haha zeker klussen vanavond! leuk, ik ga ook een quinny kopen, welke quinny wil je hebben dan? mooi dat je werk je bevalt!
@ all hier mn ongi weer voorbij, veeeeel relaxter ongesteld zijn dan met de pil, veel minder bloedverlies en korter, heerlijk! die pil blijft de deur uit de komende 30 jaar verders gewerkt, druk druk druk.. nu weer lekker vrij, dus lekker tijd voor mezelf... en het huishouden8) @cici balen meis.. heb je het volgene examen wel alweer aangevraagd? niet opgeven hoor!! @flowers leuk van de kinderwagen! heb je een fotootje oid? mijn vriend is ook lang dus gaan we ook binnenkort maar eens proefrijden in een shop onder het mom van: "passen" en oefenen... zouden ze bij de anwb ook van die stoere cursussen geven voor papa's in spé met kinderwagens
ik ga naar bed, ben weer erg moe morgenochtend even naar de ha toe ( zat vandaag al vol..) kom maar nit van die vreselijke verkoudheid en grieperige gevoel af.. to morgen! slaap lekkr allemaal en veel klusplezier voor de klussers!
@ Anne; gefeliciteerd! @cici, ik vind dat je nooit 2 keer bij dezelfde examinator moet afrijden. Dus al zeker geen derde keer! Gaat goed komen. Succes! @Zina, een zonnetje is altijd positief dus de link zou leuk zijn @ Mel; prettig dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe baan! Succes! @ Flowerz; veel plezier bij de aankoop van je kinderwagen. Hier is mijn ongesteld zijn bijna voorbij en kunnen we een begin gaan maken aan de tweede ronde! Denk wel echt wat moet ik deze keer anders doen?? Het scheelt al dat mijn man nu geen week weg moet. Iemand vroeg of elke dag klussen echt slecht is voor het zaad. Is daar al een antwoord op? Hoewel ik niet weet of ik elke dag zin/tijd heb hoor..... Moeders voor moeders; tja een mooi initiatief maar of ik het echt ga doen... Daar denk ik nog even over na. Volgens mij was dat het wel weer. Groetjes!