@ Chicken, je houdt het weer lekker spannend meid! Hoe zou het met future zijn??? @ Mamaatje, fijn dat alles goed is! Wat vind je zwaarder dan de eerste keer?
volgens mij komt future meestal s avonds. Heb pijn in mijn duimen van het duimen dat zij en chicken niet ongie worden!
Hoi meiden, vanochtend helemaal niets ana de hand. Temp 36.6 (dat had ik wel snel even ingevuld) geen ongi. Maar vanmiddag rond een uurtje of 3 bruin spul(eenmalig). Sorry voor de omschrijving. Verder nog niets. Dus we wachten af maar ik denk dat vanavond of morgen komt wat ik verwachtte....
spannend zeg meiden.. hopelijk blijft het idd bij bruinverlies....... we duimen nog vrolijk verder voor jullie succes met afwachten dikke knuffel xxx
hoi meiden, ik heb net nog de hele avond zitten werken dus ga nu van de computer af en nog even relaxen. Ik hou jullie op de hoogte! Ik denk niet dat ik morgenochtend nog ga testen maar je weet maar nooit. Fijne avond!
hmmm zeer lastig kan nog alle kanten op. bruin=geen rood... En je temp is nog steeds goed... pfff ik hoop het!
Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 14 okt. uitgerekend 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 16 okt. uitgerekend. April 9 Mel Gefeliciteerd!!! 10 Twijfel Gefeliciteerd!!! Mei 3 Brademarie Gefeliciteerd!!! 8 Jan. uitgerekend 8 Zina Gefeliciteerd!!! 16 Jan. uitgerekend 30 Lavendel Gefeliciteerd!!! 31 Peetjuh Gefeliciteerd!!! 7 Feb. uitgerekend Juni 5 Future 8 chicken 13 Flowers 18 Debby
goedemorgen meiden, dacht dat ik misschien wel wat nieuws zou lezen maar helaas nog niet...blijf dan nog maar flink duimen! @ Deb, denk dat Zina nog steeds niet fit is, anders had ze neem ik aan wel even gereageerd! hoop wel dat het allemaal goed gaat daar @ All, weer gelukkig een goede nacht gehad, manlief is vanmorgen al heeel vroeg vertrokken, moet het tot vrijdagavond alleen redden hier. Ik heb mijn mijlpaal gemist .... zie dat ik al over de 1000 berichten heen ben fijne dag en tot vanmiddag/vanavond
hey meiden ik heb wel meegelezen hoor.. ff geen tijd gehad om te reageren.. spannende tijden voor future en chicken!!! duim duim
Goedemorgen all, Nog steeds geen rood te bekennen elke keer als ik naard e wc ga is het weer spannend hihi. Ik durf niet te testen ben bang voor een tegenvaller want ik voel helemaal niks verder. XXX