Hier draaien de duimen ook nog hoor!! Ben alleen erg druk geweest en niet veel tijd gehad om te reageren.. Morgen verjaardag van me mannetje en zaterdag van mijn dochter dus heb nog veel te doen... Ik lees wel telkens mee via de mobiel.. Zina is nog steeds heel erg misselijk, zal tegen haar zeggen dat jullie aan dr denken...
chicken weet je op welke dag je ei is geweest? Vind het wel erg lang duren hoor... ik heb goede hoop!
hey meiden heb nog niet getest, want ik moet niet plassen whahahahahahha maar jullie horen het van mij xxx
heb de test gedaan en durf nou niet te zeggen dat die positief is zag wel iets maar weet niet wat en misschien was dat mijn verbeelding whahahaha. Ik doe over paar dagen weer even een test mocht er nog niks komen.
fotooooo welke test heb je gebruikt? en verscheen dat "iets"binnen de vermeldde tijd? oeeeeeeh spannend!
zo annekulpe ben jij alweer 24 weken... onvoorstelbaar zeg! Nog 2 weken en dan ben je alweer op de levensvatbaarheidsgrens...
Hoi hoi, Heb het weggegooid was bijna niet te zien en verscheen idd meteen. Ik ga over paar dagen weer testen. Moet wel zeggen dat het bruinverlies nu ook steeds minder wordt????