CHICKEN........kom eens met die foto! Zit ik hier allemaal berichtjes te lezen, kom ik bij de laatste...staat er nog geen foto van je test8) Meid, wat houd je het spannend Ennuh duik die prullenbak in!
Hahahaha nee joh gekken ga die prullenbak niet induiken jaggie hahaha kom hopenlijk binnenkort met een hele duidelijke whahaha.
ik w8 een paar daagjes voor zekerheid wil een mooie dikke streep haahhaha die ook goed te zien is op de foto hihihi.
hier ene kort berichtje, ben vanavond tot laat op het werk en collega's kunnen zo binnenlopen. vanochtend tempdaling. en weer bruin. nog geen echte ongi maar met die daling verwacht ik het wel zeer snel. dit was de korte update. Spanend chicken, ik hoop dat het bij jou goed uitpakt!!!
future meid dat ziet er niet goed uit maar misschien morgen weer omhoog? pffffffffffff (blaas omhoog) je zou toch verwachten dat je op 15dpo wel ongie zou zijn... (of dus niet) ja chicken... ik zeg zwanger... flauw hoor dat je niet de prullebak in wil duiken. Om het goed te maken kan je morgen nog een keer testen en het ons laten zien. Overmorgen moet je trouwens al een veel duidelijkere test hebben... sudababidaniel... ik zie dat je meeleest... kom je ook meekletsen?
@ Future, dat klinkt niet zo goed, maar misschien gaat morgen je temp omhoog! @ Chicken, heb je trouwens zo'n grote prullenbak dat je bang bent dat je erin blijft steken ofzo?! Ben het met Debby eens, morgen testen en laten zien. Ik voel me wel aardig, ben alleen snel moe. @ All, schijnt dan morgen nog warmer wordt Moeders voor moeders net geweest...en test was super posi Werd snel en duidelijk posi. Vrouw gaf aan dat vaak voor de 6e week niet zo duidelijk is, maw misschien ben ik toch verder dan dat ik dacht. Heb als cadeau het boek uitgekozen, verder paar bladen gekregen en veel info. Krat met flessen staat al naast de wc, dus kan beginnen. Ze was heel netjes, na het gesprek wou ze de krat uit haar auto halen, auto stond niet voor de deur en ze heeft de auto tot de deur gereden, en de krat die netjes in een grote tas zat, bij mij binnen gezet. Nou en nu op naar 29 juni! Trouwens dit is 1e echte gesprek over zwangerschap, wel heel apart hoor.
mijn man weet het... weetje, het is zo raar. De zwangerschap kwam eigenlijk op moment dat we het niet hadden verwacht, we stonden op punt om naar HA te gaan. Jaar bezig, steeds langere cyclus en andere klachten. Dus ik ben nog steeds beetje verbaasd. Vorige week wou ik het heel graag aan mijn ouders vertellen, en de rest pas als we de echo hebben gehad. Nu wil ik pas aan mijn ouders vertellen als we de echo hebben gehad. En waarom? Denk onzekerheid, bang dat het misschien niet goed is/gaat...
ik kwam eind december op dit forum terecht, kwam hier met jullie aan de klets, en vanaf dat moment ook meer mee bezig gegaan. Eerste halfjaar eigenlijk niet, toen hadden manlief en ik zoiets van, we zien wel, maar we gaan er niet te veel opletten. Anders lukt het helemaal niet. Dus vanaf de zomer al bezig, maar vanaf eind december serieus ermee bezig...
haha same here... vanaf de bevalling alleen heel soms een condoom gebruikt. Vanaf 30 november er echt voor gegaan...
hi all!! vandaag uitslag binnen van darmparasiet valentijn, gelukkig was die goed! maar hij mmloet morgen wel bloedprikken net even bij de buurvrouw in het zkh geweest, ze moest gecurreteerd worden en een nachtje blijven heb net ff flink geshopt bij de c en a extra koopavond voor de vlaggetjesweken met nog meer korting, t was er druk!!!!!! pff heb half uur in de rij gestaan bij de kassa
Hoi hoi, Vanmorgen ook geen ongi te ontdekken Kan ik gewoon hele dag door testen of is ochtendurine beter? XXX