ochtendurine is meer geconcentreerd maar je kan de hele dag door testen! Jij had allang ongie moeten zijn...
zielig voor je mannetje, is het bloedprikken gelukt vandaag? lijkt me zo zielig... ook heel kl*te voor je buurvrouw...blegh!
gewoon weinig drinken en over een paar uur dan die test doen... idd je had allang ongie moeten zijn.. hihi spannend!!!!
ik ben mn bedje ingekropen met de laptop.. heb waarschijnlijk een buikgriep.. waterdunne diaree en darmkrampen met vlagen.. geen pretje! had ook al zo slecht geslapen vannacht dus dacht eerst dat ik daarom misselijk was, door de vermoeidheid.. nou niet dus. blijf nu maar op bed uitrusten tot ik weer naar de wc kan rennen natuurlijk, kopje thee erbij en uitrusten, want ik moet ook nog werken tot 23 uur
hoi all denk toch dat de duvels doorkomen. Heb net weer test gedaan en misschien is die test niet helemaal goed ofzo? maar ik heb geen fotocamera hier liggen die heb ik uitgeleend. Ik had net veel slijm en bruin en echt een minipuntje rood. Dus denk echt dat het op naar de volgende ronde is.
waarom zou de test niet goed zijn? verscheen er een 2e streep? sommige dames worden eerst een beetje ongesteld en daar blijft het dan bij.. je baarmoeder wordt ook schoongemaakt van oud bloed e.d (ik had ook wat bruin/rood net na mijn nod wat toch niet doorzette en toen ben ik weer gaan testen met resultaat... hopelijk bij jou ook zo meis ik duim nog ff verder voor je hoor!
chicken waarom zou die test niet goed zijn... een tweede streepje is zwanger hoor... je houdt ons wel in spanning zo... future meid hoe is het met jou?
je laat ons wel heel erg in spanning! duidelijker is niet nodig hè streep is streep!!!! ik moet nog bloed prikken met valentijn (denk dat ik dat morgen even ga doen, er is alweer van alles tussen gekomen...) heb vandaag mn belastingcentjes gehad ben helemaal blij! ga valentijn verassen met een skelter! hiju mag er alleen naar kijken hij moet eerst minstens 2 weken alle behoeftes doen op de wc dus ga zo maar in de auto stappen om er 1 op te halen
Heb geen luxe telefoon hihihi Maar zaterdag als ik dan nog geen rood heb, ga ik cb test doen Future hoe is het bij jou al rood? Wil mezelf niet al te blij maken ben bang voor een teleurstelling.
@ Brademarie, beterschap waar blijft chicken met haar foto? ze houdt ons wel in spannening Future? hoest? @ Anne, ga je nou alweer geld uitgeven?!
we zijn zo rijk! nee hoor haha... tis handig om een potje te hebben voor bepaalde dingen hè.. en die belastingcentjes kwamen mooi van pas, kon ik de beloofde skelter ophalen.. valentijn heeft hyeeft al gepoept en geplast op de wc!!!
dat dacht ik al Wij hadden 2week terug de belastingcenten, maar die staan nu op de spaarrekening. Kunnen we straks goed gebruiken! Wat goed van je zoon zeg, dan heeft ie zeker wel een skelter verdient!
haha dacht je dat?! hij krijgt die skelter pas bij 2 weken zindelijk zijn hhaha... dus hij gaat zo naar de zolder toe, eerst ff een foto maken en dan print ik die uit en hang hem op de wc whaha
annekulpe wat ben jij streng zeg chicken: ik zeg gefeliciteerd! Heb die test niet gezien maar streep is streep!
he lieve meiden, daar ben ik dan eindelijk! Nou hier wel ongi. Helaas pindakaas. Temp was vanochtend nog verder gezakt en toen inderdaad rood. ((( 39 a 40 dagen word ik niet blij van dus morgen etospillen kopen want die ronde was echt veel korter. Chicken, ik duim nog steeds voor een vette streep voor jou maar dat komt vast goed! @annekulpe, wat goed dat je die skelter als beloning in huis doelt. Kinderen leren sneller als ze een doel voor ogen hebben toch. Nou mooi doel lijkt me dit Succes met het bloedprikken. @brademarie, beterschap. dat je maar weer snel mag opknappen. Misschien tot vanavond en anders tot.....