hij is er heel relaxed onder . Hij zei wel al dat hij wel al wat geminderd is met roken dus dat is mooi. Als grapje zei hij altijd ïk heb super zaad want dat heeft mijn broer ook" (4 kids in 7 jaar tijd). Het lijkt nu toch niet echt zo te zijn. Of ik heb beroerde eieren of wij samen hebben beroerde timing. Ach volgende ronde zien we wel weer. Hij is er in ieder geval niet gestrest van en ik deze ker ook niet dus dat is fijn.
Gelukkig maar dat jullie er gerust onder zijn s6 alvast met de volgende ronde Ik hoop morgen op meer duidelijkheid
ik heb hele goede hoop voor jou. Je hebt namelijk een regelmatige cyclus toch? Licht lijntje, overtijd.... toch wel goeie dingen. Zo spannend!
gelukkig zijn jullie er relaxed onder! chicken... ik moet werken vandaag maar kom wel even een paar keer aanwaaien vandaag!
o balen chicken... dat had ik niet verwacht... wat nu? met mij gaat het goed hoor. Bijwerking clomid... ja in het begin de hele tijd migraine... en nu ben ik af en toe een beetje duizelig maar ik hoop dat dat een andere oorzaak heeft...
weet niet iemand een idee??? Heb nog steeds wel beetje bruin steeds maar rood zet niet door. en anders wacht ik wel rond 8 juli af of menstrautie dan weer komt ???
jeetje chicken dat is lastig, het kunnen natuurlijk meerdere oorzaken/redenen zijn.. je krijgt niet zomaar een licht streepje op de test.. ik heb dit ook gehad voor de ronde dat we zwanger raakten. Bij mij is het vermoedelijk gewoon heel snel toch niet goed gegaan.. en 2 dagen daarna werd ik weer ongesteld. het kan natuurlijk ook zo zijn dat je nog niet genoeg hcg aanmaakt nu, dan zit er niks op dan nog bijv 2 dagen wachten en dan weer opnieuw testen als je ongi niet doorzet ik had ook bruinverlies voor mijn posi testen en geen ongi die door ging zetten.. toen ik ook wat misselijk werd en me anders voelde dan anders heb ik een testje gedaan... je kan dit weekend afwachten wat je lichaam doet en evt anders de huisarts maandag je bloed laten checken op je hcg gehalte? ik hoop dat je hier iets aan hebt.. dikke knuffel!!!
@ Future, ik vind het wel knap van je dat je niet gestresst bent! volgens mij had ik het al gezegd, maar toch nog maar een keer, veel succes in de nieuwe ronde! @ Debby, jij zit ook alweer op 7dpo! @ Chicken, ik wil je graag helpen maar herken het niet. De laatste paar cyclussen begon mijn ongi wel eerst met bruin. Maar dat was 1 daggie, en volgens mij heb jij het al paar dagen? Die cbtest ken ik niet...zegt ie helemaal niets? Had je ook al kvtest gedaan?
Thx voor je reactie ik heb er zeker iets aan ik wacht het weekend af en ga maandag dan even langs de huisarts. Knuffel terug
Ik heb altijd met pil en zonder pil altijd 1 dag bruinverlies gehad en nu dit allemaal vreemd, maar ga wel naar de dokter maandag mocht er niks veranderd zijn.