meid hoop het zo voor je! misschien vant weekend nog kvttestje tegenaan? Anders je bloed laten prikken, heb ik in januari ook gedaan. Blijf duimen voor je!!
heeej chicken ik had geen bruin vloed maar ik had wel dat de cb test alleen met ochtend urine positief aangaf!!!
chicken ik hoop het ook voor je... misschien toch met ochtendurine? Maar ik had hem ook niet met ochtendurine gedaan... maar ja misschien heb je wel minder hcg...
Ik w8 wel even ot na het weekend en mocht er niks veranderd zijn dan ga ik langs de huisarts. Weltrusten en fijne weekend all
Wat denken jullie ga ik net voor het slapen gaan naar de wc en heb ik roodverlies??????????????? Heel apart dit dan tel ik maar vanaf vandaag een nieuwe cyclus.
He shit! ik had gehoopt dat in ieder geval één van ons twee wel zwanger zou zijn! Succes met de volgende ronde. Dan spreken we nu af dat dat de slagende ronde voor ons wordt, oke?!
dat lijkt mij een hele goeie! volgende ronde moet iedereen zwanger zijn. Iedereen veel succes en ik denk echt aan jullie
ik zat net aan haar te denken...je bent mij weer eens voor heb ook niets gehoord, of haar voorbijzienkomen
balen chicken.. ik heb van de gyn begrepen dat wanneer je na 18uur de dag ongesteld wordt (en dan geen bruin maar roodverlies), moet tellen vanaf de volgende dag voor je nieuwe cyclus. Dus zeker als je roodverlies krijgt. Dus dan is dit cd 1 voor jou vandaag. dikke knuffel meis!!
chicken klote zeg! ben aan de latten..pff heb er weer een paar uur strijkwerk opzitten en vanavond even een boel op marktplaats zetten weer ruimmte creeren valentijn stond in de vensterbank toen ik even aan de foon was et mn moeder, wat denk je wat meneer had gedaan...de hele vensterbank ondergepiest gedssss... dus voorlopig nog even geen skelter voor meneer
's avonds zie ik haar soms online staan maar dan kletst ze niet en is dan weer weg. misschien komt ze na haar NOD met goed nieuws. Dat zou mooi zijn!
hahaha gekke valentijn... laat zich niet foppen door een skelter (nu lach ik nog ) Vandaag mijn temperatuur gelukkig weer heel erg omhoog, hoogste van deze cyclus dus denk niet meer dat ik ongesteld ga worden...