wauw Deb je temp is echt goed omhoog gegaan!! @ Annek, toch wel een schatje die zoon van je. Wedden dat ie het niet had gedaan als je die skelter had gegeven?!
hoi dikkebuik, vergis ik me of ben je nieuw hier? Ben je ook in december begonnen? anders kan ik je wel op de lijst zetten? thnx ik ben er ook heel blij mee!
Ja sorry ik ben nieuw in dit topic,, Ik zal me over voorstellen sorry dit was niet zo netjes Ik ben dikkebuik 21 jaar mijn vriend 41 en woon in Engeland. Wij zijn ook begonnnen ik December En ja ik zou het leuk vinden om op de lijst to mogen Je hebt een mooie tempratuur! Is stijgen is fases goed dan? ik dacht altijd van niet... Liefs
dikke buik als je na je innesteling een nog hogere temp krijgt dan kan dat een goed teken zijn! Volgens mij maakt het niet uit... als het maar hoog blijft welkom hier, gezellig dat je komt meekletsen... ik zal je op de lijst zetten!
Meiden ik heb deze lijst even overgenomen van Zina. Maar schroom niet om zelf wijzigingen aan te brengen. rood = overtijd groen = zwanger Januari 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 14 okt. uitgerekend 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 16 okt. uitgerekend. April 9 Mel Gefeliciteerd!!! 10 Twijfel Gefeliciteerd!!! Mei 3 Brademarie Gefeliciteerd!!! 8 Jan. uitgerekend 8 Zina Gefeliciteerd!!! 16 Jan. uitgerekend 30 Lavendel Gefeliciteerd!!! 31 Peetjuh Gefeliciteerd!!! 7 Feb. uitgerekend De laatste 5 meiden: Juni 13 Flowerz????? 17 Dikkebuik 18 Debby Juli 10 juli Chicken 20 futuresounds
Ik vind het ook leuk Kheb trouns mijn datum veranderd want ik ga ervan uit dat het om de nod gaat?? En dat is voor mij 20 Juni.
o sorry meid, ik had verkeerd gerekend... is dit je eerste kindje? En hoe is het om in Engeland te wonen?
Dat maakt niks uit hoor Ja het is mijn eerste kindje,,En jou 2e?? Het is het zelfde om in Engeland te wonen dan in Nederland er zijn hier alleen meer heuvels,ander geld En andere taal haha en owja de sukkels rijden aan de andere kant van de weg
wat dom van die sukkels ik heb ooit in zuid afrika andersom gereden... man wat vond ik dat eng! Ja mijn 2e kindje, mijn 1e kindje wordt donderdag alweer een jaar! Nou meid, ik hoop dat het voor ons beide raak is deze maand!
ja valentijn is zeker een schatje maar toch nog even geen skelter haha..vanmiddag wel netjes grote boodschap op de wc gedaan! dikkebuik welkom! afgelopen vrijdag nog bij de vk geweest, alles was goed met de kleine!
ik zit al de hele dag me af te vragen of flowerz langs zal komen... ik had haar ook een pb gestuurd gisteren maar nog geen antwoord... zou ze zwanger zijn?