hoi hoi nou ik heb een voorhoofdsholtonsteking.. mag er helaas niks voor hebben, dus zal het op eigen kracht moeten doen nou zal de stofzuiger er eens door heen gooien en dan zo naar peutergym
flowerz, leuke wagen hoor! en dan idd hoe je de wagen naar binnen moet gaan smokkelen hihi... hier wonen allemaal jongen mensen in de buurt jonge gezinnen, nou die zien ook alles hoor haha) ben benieuwd of je hem uiteindelijk hebt gekocht! vandaag een vrije dag, vanmiddag om 15 u pas 1e afspraak, dus lekker rustig aan, moet zo wel even wat in huis gaan doen er staat nog een wasmand met was die nog opgevouwen moet worden, stofzuigen, en nog meer klusjes maar dit moet ik gewoon ff van mezelf doen.. maar eerst mn bakkie cappuchino opslurpen.. wat ik me afvroeg, sommigen roken nog (welliswaar minder dan voor het "klussen of zwangerschap) maar hoe doen jullie dat met alcohol?
annekulpe: beterschap! erg pijnlijk he? maar je mag wel gewoon paracetamol of ook niet? lekker warm douchen en dan zo de stoom goed op je in laten werken en zoutoplossing neusspray vor kinderen otrivin ofzo?) gebruiken? nogmaals, van harte beterschap!
Zoooo heb al gestofd, gestofzuigd, de keuken is schoon, d wc beneden schoongemaakt en zit nu op de bank met de wasmand volgeladen naast me klaar om opgevouwen te worden (de was).... powerrrrrrrr en waar zitten jullie allemaal toch?!.. het is zo stil! ben ik eens een x druk aanwezig hier.... hihi
@mel: ja wit is gaaf, maar zeker erg besmettelijk. ja haha was erg spannend. we waren net alles in huis ff aan het bekijken, dachten we dat we ineens de achterdeur hoorden, wij snel alles verstoppen! haha, was gelukkig niks! meteen alles maar naar boven gebracht! ben er zo blij mee! @zina: hele complete set voor 250 euro. Paars is ook leuK! @brademarie: ja heb de wagen gekocht! ziet er super uit en is dus een koopje!! Ik drink helemaal geen alcohol, doe ik normaal ook niet, dus bij mij valt het niet op!
heb hier weleens op het forum erover gelezen het is volgens mij gewoon een glijmiddel wat vriendelijk is voor het sperma.
zo, mijn was is inmiddels opgevouwen, ik ga het nu gelijk maar wegleggen en hangen in de kasten, dan heb ik lunchpauze ook nog even bedenken wat we gaan eten vanavond.. iemand een lekker idee tot laters!!
@ brademarie: Ik drink helemaal geen alcohol, dus daar kan ik niet echt over mee praten! Maak anders een lekkere aardapelschotel met gehakt klaar, past bij het weer. @ anne; beterschap! @ flowers: leuk dat je de kinderwagen gekocht heb! @ cici: ik zal de lijst weer even naar voren halen, als het goed is ben je idd de eerste! Nou ik heb dus echt het gevoel dat het raak is. Ben de hele dag happy enzo. Me buik blijft ook pijn doen, net alsof het daar bezig is. Maarja, dat kan ik natuurlijk net zo goed mis hebben. Afwachten dus maar weer Van me schoonmoeder krijgen we die babyfoon met camera als kraamcadeau! Vet cool! Vond hem wel vet duur (200 euro) dus ik vond het eigenlijk een beetje te gek, maar ze bood hem zelf aan omdat ze dat veilig vond. Wel vet lief natuurlijk, aangezien ik met een boxkleed ookal heel blij gemaakt was!
@ Cici, mijn schoonzus heeft ook de buzz en heb er vaak genoeg achter gelopen, vind het juist wel een fijne wagen. Maar dat is voor iedereen anders denk ik. Maar ga zeker wel eerst recensies lezen e.d. voordat ik zo een dure aanschaf ga doen. Toch bedankt voor de tip hoor! @ Flowerz, Wat fijn dat de wagen mooi is! Die heb je alvast. Grappig dat als je zo stiekem doet je van alles hoort wat er niet is, haha!
ja was schrokken ons wild! we zaten lekker op de bank, en het hele kinderspul stond gewoon in huis. toen we iets hoorden vlogen we meteen overeind, meteen alles om de hoek in de woonkamer verstoppen! (als je op de bank zit, zie je het spul niet staan) we hebben gelachen samen!!
Hahahahhaa! Leuk! Man man wat is het koud buiten! Waait het bij jullie allemaal ook zo hard? Er was hier net alweer een beetje sneeuw maar is gelukkig weer opgehouden.. Ik wil lente!
Ja hier waait het ook als een gek, en idd hier ook sneeuw! De oudste van ons is hier buiten aan het spelen met een vriendje, harstikke gek maar niet binnen te krijgen!
Jeetje die is echt gek! Moest nog naar de AH voor boodschappen mijn handen waren gevoelloos toen ik thuis was..
ja de kids zijn net weer binnen! flinke rode oren en wangen! moet straks nog wel weer de deur uit, moet de jongste weer ophalen want die is uit spelen. daarna nog ff ingedienten voor de pannenkoeken halen en dan lekker smikkelen! Vriendlief heeft avonddienst dus die is er niet bij! (houd namelijk niet van pannenkoeken!)
Ooh lekker Ik kan vandaag ook zelf kiezen wat ik wil, moet alleen eten. Maak dan ook altijd iets wat hij toch niet lust. ik ga er weer even vandoor, het is hier inmiddels weer wit trouwens! Sneeuwt heel hard.. Tot later!
ja dat doe ik ook vaak als ik alleen eet. hier sneeuwt het niet, maar regent het! moet zo de jongste ophalen, maar de moeder van het jongetje dat hier te spelen is, is er nog niet! zou er om half 4 zijn! grrrr!
hier vandaag alleen een beetje natte sneeuw en heel veel wind (aan de kust, dus tsja) en wel heeeeeeel koud, brrr! de verwarming staat lekker aan, kaarsjes aangestoken en vriendlief komt zo weer lekker thuis... @ zina lief van je schoonmoeder! jullie hebben wel een goede band he volgens mij! het menu is hier trouwens geworden: gebakken aardappeltjes, haricot verts (duur woord voor dunne boontjes hihi) en een lekker biefstukje met gebakken uitjes en stroganoff sausje. Mjammie! Ik kijk met dit koude weer pas echt uit over 2 weekjes: dan gaan we lekker de zon tegemoet in florida! zaaaaaaaaaalig!!!