@ Cici 86! Heee meid, ik mag een dagje later dan jou testen SPANNEND he! @ All! Hoi meiden klopt het dat hier vele van jullie al moeder zijn? Want ik lees veel dingen waar ik me niet op aan kan sluiten en dat vind ik wel erg jammer! Fijne avond allemaal! Groetjes Liefs
@ All: Nog even een vraagje kan je negatief testen en wel de klachten hebben van zere borsten enz en dan bv al wel zwanger zijn? X
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz ??? 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 11 troste mama??? 13 marja Gefeliciteerd!!! 14 olle rolle??? 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici 5 meisje, enjoy 6 flower 7 mamaatje 8 Zina 10 twijfel 11 muizz 19 Mel 20 peet 23 debby Maart 4 future
ik denk vaker klussen... Kussen onder mijn kont na die tijd deed ik al dus dat ga ik niet anders doen. En gezonder eten.
We heb deze maand de ovu test gebruikt. We letten beter op de kwaliteit van het sperma. We hebben nu echt voor, op en na de eisprong geklust. En we hebben beter gelet op wat we eten, drinken en roken. Haha we zitten nu al 5 dagen aan de vruchtensapjes haha
Dus je vriend rookt en drinkt minder??? Dat kan ik mijn man nog niet echt aan zijn verstand brengen volgens mij.... Ik moet echt die eisprong gaan vinden.
@ Enjoy, Ik ga voor een eerste kindje, dus nog geen enkele ervaring qua zwanger zijn @ Futuresounds, mijn vriend is helemaal gestopt met roken voor onze wens
Hey meiden, Hoe is het hier?? Heb nog niet alles bijgelezen haha, jullie hebben zo veel gekletst... Ben de afgelopen dagen erg druk geweest en ook wat kleine probleempjes gehad hier, maar nu alles weer ok gelukkig... Mijn ongi is zo goed als weer voorbij dus we kunnen weer aan de klus hier...Hopen op een beetje meer geluk deze maand...
Dat is echt goed! Mijn man rookt neit veel maar ik zou ook liever zien dat hij helemaal stopt.... Komt natuurlijk ook omdat ik niet rook.
nou als het goed is heb ik morgen weer internet op de zaak mochten vandaag niet dus zit nu alles vluchtig te bekijken
hallo dames!! ik ga ook ff proberen alles terug te lezen... heb eindelijk een beetje meer tijd dan de afgelopen dagen.. we zijn deze maand een beetje meer aan het klussen gelukkig... niet alleen voor een kindje.............. zit nu ergens in mijn vruchtbare periode volgens mijn banner... heb maandag en gisteren "slijm gehad" verder eigenlijk nergens last van. had vorige maand (volgens mij) ei-pijn en nu nog niets gevoeld. nou ik ga ff lezen... wat hebben jullie toch gekletst
ik ben wel al moeder van een lieve dochter van bijna 4 jaar oud! wat heel raar is dat ik me in heel veel dingen wel kan vinden (qua cyclus ed) maar ben er onzeker in.. heb in mijn opleiding hier veel over geleerd maar als het je zelf aangaat dan is het toch wel anders..
@ Zina: Hoi Zina mijn NOD zou 5 februari zijn! Ennuh die meiden waar gefeliciteerd achterstaat betekent dat dan, dat hun in 1x zwanger zijn geraakt? Want dit forum is begonnen in dec 2009 toch? Nou je mag mij er bij zetten hoor op de lijst Why Not haha! @ Muizz: Heee meis, het is heel normaal dat zodra het jezelf aangaat allemaal anders is. En zeker omdat je het leert uit de boeken maar in de praktijk is iedere vrouw anders. Probeer er niet al te onzeker over te zijn en zowel wij slepen je er wel doorheen Liefs,
@ All: Nog even een vraagje kan je negatief testen en wel de klachten hebben van zere borsten enz en dan bv al wel zwanger zijn? Had dit berichtje al eerder gezet maar misschien hebben jullie er overheen gelezen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen want de klachtjes blijven maar terug komen. Ik wacht zo ie zo wel met testen maar het voeld allemaal nogal vreemd! XX
@ Futuresounds, Ik rook ook niet, ik denk dat hem dat ook wel goed helpt, heb ik nooit gedaan ook trouwens.. @ Enjoy, Kan wel hoor, alleen is het vervelende dat je lichaam je zoveel tekenen kan geven terwijl het uiteindelijk niks is. Maar het is wel mogelijk als je nog maar heel weinig hcg hebt dat de eventuele test het niet opmerkt maar je toch zwanger bent..
het zou kunnen enjoy maar zou dit je eerste ongi zijn? ik wil je niet ontmoedigen maar ik had ook alle klachten en toen ik een week overtijd was getest negi en onder tussen nog niet ongi maar nog steeds zere borsten, misselijk, hoofdpijn, buikpijn etc maar misschien ben jij een van de geluks vogels
nou dames heb bericht gehad van een verloskundige op deze site Na het verwijderen van de mirena heb je een ontrekkingsbloeding gehad en nu moet je licham het weer zelf doen. Het voordeel van de mirena is dat je na het verwijderen snel weer vruchtbaar bent maar helaas is dat niet voor iedereen zo. Je lichaam heeft tijd nodig om haar cyclus te herstellen. geeft het even de tijd! dus misschien toch mijn ei gehad dit weekend ff afwachten maar weer
ik heb dit ook gehad toen mijn dochter geborgen was... ben zelf in verschillende gezinnen geweest als kraamhulp maar toen mijn meisje geboren was was ik best onzeker over dingen waar ik zelf kraamvouwen heb ingelicht en geadviseerd... ben blij dit forum gevonden te hebben, heb al heel wat gelezen hier en het een en ander is me nu weer duidelijk haha