Als je wel meteen ongie bent geworden: 12 dec. ongie 26 dec. vermoedelijke eisprong 12 jan. NOD 28 jan. 16 dagen overtijd. Als je niet meteen ongie bent geworden: 12 dec. ontrekkingsbloeding 28 jan. nog steeds wachten op eerste ongie
ja maar krijg ik niet echt duidelijk op de foto. met blote oogz ie je echt een vaag lijntje//.. mijn man zag het ook voordat ik het hem aanwees.
sorry cici zie niet heel veel maar als jullie hem wel goed zien zal ik over 2a3 dagen zeker nog een test doen maar alvast een heel voorzichtige gefeliciteerd
dames ik ga ff wat drinken brood smeren en me mand in heb last van maagzuur sinds een paar dagen word er niet goed van zo vies bleh trusten en tot morgen
heey cici, ik zie het lijntje niet, maar het kan er natuurlijk wel zijn! Mijn vriend zegt net nog, dat we vorige keer ook zo'n heel licht streepje hadden met de extra sensitest. Maar was toen loos alarm Hoop maar dat ie van jou donkerder wordt!
Hey meiden, Ik voel me nogal verdrietig. Vriend is beroerd en ik ben onwijs misselijk, dus niet klussen Zo stom, juist nu!!
Morgen ook weer van alles gepland dus morgen wordt hem waarschijnlijk ook niet. Moet toch ook binnen zoveel tijd na je ei? Als het al zal gebeuren morgen dan is dat pas 's nachts denk ik. Ben bang dat het dan alweer te laat is..