Ja we kletsen ze toch wel vol Idd voor mij ook weer spannend! Wel grappig want me vriend heeft de meeste testdrang! haha Ben niet meer zo zenuwachtig als vorige keer. Ik houd er deze keer echt rekening mee dat het 50-50% kans is!
heb geen test gehaald heb er eens goed overnagedacht en heb niet zoveel klachten meer dus wacht nog even af
@anne wat gaaf de babykamer gekocht, heb je een foto??? En waar heb je hem gekocht, want bij babydump (en volgens mij ook bij prenatal) is het zo dat als het nog mis mag gaan je het kamertje terug mag brengen/niet af hoeft te nemen. @cici ik zie echt helemaal niks, maar is ook moeilijk fotograferen natuurlijk! @zina, we hoeven nog geen nieuwtopic, want we mogen nu 5000 berichten per topic. Stond ergens vermeld.
heey meiden, Ben dr ook weer ff... Heb niet zo veel tijd gehad de laatste 2 weken, ben ziek geweest en druk hier in huis.. Ben bezig met grote schoonmaak en opruimen... Ben de zooi helemaal zat haha... Mannetje moet nog steeds veel werken maar gisteravond weer geklust.. Willen nu toch echt proberen om de dag te klussen.. @anne: wat fijn dat je je iets beter voelt! Verkouden ben ik ook nog steeds maar dat is wel te overzien toch?? En wat leuk dat je een kamertje hebt gekocht, laat je ons wel een foto zien ???? Ben heel erg benieuwd!! @ cici: Ik zie ook nog steeds geen streepje, sorry! Misschien toch ff een paar daagjes wachten nog.. Ik hoop dat je snel een posi test hebt! @ trotse mama: Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meis!! @ all: iedereen die snel mag testen heel erg veel succes! Ik zal proberen om weer wat vaker hier mee te kletsen, maar ben erg druk....
lekker! hier kip siam wereldgerecht! en voor mezelf een paar gamba's. vandaag gekocht op de vismarkt! @all: gister een zoute haring gehad (lekker) Normaal heb ik als ik dit gegeten heb, dat die lucht mij de hele tijd omhoog boert. dus mijn vriend zegt net, die haring van gister kwam me gister steeds omhoog. Dus zeg ik...nou daar heb ik nu helemaal geen last van gehad! hij zegt: dan ben je ZWANGER!! er verandert vanalles in je lijf dus dat zou ook kunnen zegt hij. heb wel last van wat creme achtige afscheiding
ik wil je geen valse hoop geven, maar dat had ik ook! en heb da normaal niet.. heb geen foto'tje van de kamer! en heb hem op mp gekocht vandaag druk op verjaardagsvisite geweest, eindelijk thuis!!
@anne: moet nog ff wachten met testen, heb mn nod pas 6 febr. misschien ga ik ook wel eerder testen! wat had je dan die haring of die afscheiding??
de wittige afscheiding, ik ben 7 ndagen voor nod begonnen en uiteindelijk eerste posi test 3 dgn voor nod
@ anne.. wat voor kamertje heb je?? @ peetje.. we hebben hier ook geprobeert deze maand flink te klussen, manlief moet ook veel werken en altijd savonds en snachts en hele weekenden dus we moeten er echt tijd voor maken... moet zeggen dat het wel aardig gelukt is... alleen hebben we wel wat slaap tekort haha. @ all... heerlijk die sneeuw vandaag!! onze dochter heeft zich goed vermaakt vandaag... ik zag vannacht dat het begon te sneeuwen.. op een half uurtje tijd lag er een flink pak sneeuw!! alleen jammer dat het al gedooid heeft vandaag.. maar ze voorspellen meer... verder alles rustig hier.. rustig weekendje gelukkig! we hebben afgelopen week flink geklust... heb het slijm gehad afgelopen week... hoop dat het raak is (en natuurlijk voor iedereen hier!) nou ik ga nog ff neuzen op het forum!
hier de link naar t kamertje ( op deze manier kan ik hem toch showen haha) Marktplaats.nl > Babykamer white wash grenen - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers we halen hem volgende week op
@ AnneKulpe: Wat een ontzettend mooi kamertje! Er komt ook vast en zeker een heel mooi kindje in! @ Flowerz: Hopelijk is het raak zal voor je duimen, en natuurlijk ook voor de andere meiden! @ All: Vandaag lekker rustig dagje gehad. Voel me nog steeds niet fit, denk zelf aan voorhoofdholt onsteking mmmmz niet erg lekker. Maar goed nog even en we mogen testen dus dan weten we meer. Ik denk toch echt dat me lichaam wat de andere klachten betreft me voor de gek houd. Ik wil ook eigenlijk niet teveel hopen dan valt het zo tegen! Fijne avond! Liefs x
@ all hoi allemaal, heb de afgelopen dagen wel alles gelezen maar alleen niets geschreven. Hier is weinig bijzonders vandaar. Vandaag weer begonnen met klussen. Ook maar meteen in huis gaan klussen. Had heel erg zin om alles op te ruimen. Dit heb ik echt nooit dus heb meteen de zolder aangepakt. Verder heb ik lekker gezond eten (veel fruit) in huis gehaald zodat ik in ieder geval vast goed voor mezelf zorg.Ook niet geheel onbelangrijk @ cici, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik duim voor je! Groetjes
super mooi kamertje anne! En aan de biedingen gezien ook echt niet duur!!! Wij hebben ook heel snel (met 7 weken ofzo) de kamer gekocht toen, ook van marktplaats. Je kan er wel telkens rekening houden met dat het mis gaat, maar de kans dat het goed gaat is 90%! Vandaag hebben mijn man en ik met onze dochter en hond heerlijk gewandeld in de sneeuw. Lekker in het zonnetje. Het was de eerste echt lekker zonnige winterdag... hier in de buurt is een natuurgebied en het was echt heel leuk!