ja vorige zwangerschap was een hel... gekke is dat mijn leverwaardes en eiwitten wel de hele tijd goed waren alleen mijn bloeddruk was steeds te hoog 170/120. cici mooi huis. Mijn zusje woont net over de grens in Duitsland bij Groningen en ze werkt in Groningen dus krijgt ze toch belastingaftrek. Maar ze gaat het huis verkopen want het is uit met haar vriend en ze heeft zich toch verkeken op de afstand (3 uur rijden vanaf haar familie) @generatie 2010... leuke serie! Maar hebben ze de mannen uitezocht op eikeligheid ofzo? De eerste man van dat jonge stel... pffff en die laatste man bij de bevalling... sorry hoor, word er gewoon kwaad om!
mamaatje, gefeliciteerd! Heb vandaag nog niet alles bij gelezen heb lekker geshopt met me vriend, dus ben een beetje moe! Ga morgen nog een test doen, echt spannend, niet dat ik er heel veel hoop op zet, want ik had echt wel verwacht dat de test nu posi zou zijn En ik heb vandaag een beetje bruin bloed verloren, dus dat zou nog best eens de start van me ongie kunnen zijn, net als vorige keer! Nouja, nog maar even afwachten! Flowers, voor jou spannend he!
hoi dames ben ik weer ben weer helemaal de oude voel me ondanks alles weer top gister even goed van me af gejankt bloed verlies word steeds minder dus komt wel goed misschien van het weekend weer klussen heb er nu al zin in
goeiemorgen meiden, Hier als het goed is bijna mijn eisprong, hoop dat mannetje niet zo veel hoeft te werken dit weekend! @alle testers heel erg veel succes , ik duim voor jullie!!! @trotsemama: wat fijn dat het beter met je gaat...
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend??? Ik moet 2 dagen werken, morgen van 8 tot half 3 en zondag van half 2 tot 8... Voor de rest niet zo veel op de planning, als het goed is is vandaag of morgen de nieuwe kledingkast van mijn dochter binnen dus die moet dan nog wel in elkaar en ingeruimt worden. Verder een lui weekend met veel klussen hoop ik haha
ja ik ga wat leuks doen van het weekend. Morgenavond met mijn man naar de film. Zondag bij mijn schoonmoeder slapen en die past dan maandag op Emma. Dan gaan wij naar de sauna en uit eten en slapen s nachts in een hotel. Dinsdag weer naar huis. Als mijn eisprong dit weekend is moet het goed komen (Emma is ook verwekt tijdens een weekendje weg ) Vandaag nog ovu test gedaan. Nog niks te bekennen. Maar we hebben nog even. Zina positief denken! Heel vaak is een test past posi na je NOD!
Oh wat leuk , naar welke film gaan jullie?? Wij gaan denk ik volgende week ofzo ook maar weer eens naar de bios. We zijn al zooo lang niet geweest..
ik ben op mijn werk peetjuh.. vandaar Ik wilde naar Avatar gaan maar mijn man ziet dat niet echt zitten. Ik denk dat we dan maar gewoon wat gaan drinken in de stad ofzo. Mijn dochter slaapt bij mijn ouders dus dan hebben we even rust!
Tot hoe laat moet je werken?? Ik moet het hele weekend, net nu mannetje het hele weekend vrij heeft genomen... nou ja gelukkig heb ik alleen maar halve dagen. morgen van 8 tot half 3 en zondag van half 2 tot 8. Jaaa avatar wil ik ook graag zien, maar het is ook leuk om gewoon ff wat te gaan drinken Wel fijn dat jullie een beetje tijd hebben voor jullie zelf... Wij kunnen heel erg moeilijk oppas vinden dus we doen dat soort dingen eigenlijk nooit meer... Wel erg jammer maarja, zo hebben we het ook gezellig.
Nou ik ben dr ook weer vandoor, ze hebben net gebeld dat we de nieuwe kast van mijn dochter vanmiddag kunnen ophalen.. Ga haar commode maar eens leeghalen en uitzoeken wat weg kan enzo... Kom later nog wel even weer hier...
vanaochtend 2 uur lang rijles gehad. daarna even met mijn mams naar de makro geweest. heb een leuk jurkje (zomer) met boleroding gekocht. horen bij elkaar en is Knal-Fuchsia van kleur, valt lekker op haha. het is bij de borsten wat strakker en de rest is wijd, dus kan hem van de zomer ook aan met me dikke buik haha. me moeder weet t nog niet hoor.. haha overal dikke opruiming nu. maar moet me een beetje inhoude, straks verhuizen en weer nieuwe babyspullen nodig .. haha
ik ga ff een uurtje liggen ben keimoe ! me zoontje ligt ook lekker te slapen , dus waarom ik nu ff niet..
peetjuh ik moest tot hafl 5 werken. Hier is oppas niet zo een groot probleem. Mijn ouders zijn officieel gastouder en die passen vaak op. Zowieso op woensdag. Maar deze woensdag was mijn man toevallig vrij en daarom slaapt Emma vrijdag bij hun. Want ze willen haar toch graag zien en wij ook blij Dit weekend past mijn schoonmoeder voor het eerst op. Ze wilde het al heel lang maar ze woont best ver. Nu hebben we een hotel en sauna bij haar in de buurt uitgezocht zodat zij ook haar tijd met de kleine heeft en wij lekker wegkunnen! Ik heb net met tickets gekocht voor 9 juli marco borsato. Ik heb nog geen oppas geregeld. Mijn ouders zijn dan op vakantie, maar denk dat het wel gaat lukken anders vraag ik wel een vriendin.
klinkt super gaaf dat jurkje cici! Sinds ik mijn dochter heb hou ik wel van die knalkleuren. Heb nu ook net een oilily tas besteld... had ik hiervoor nooit gedaan! Wat knap dat je het geheim kan houden. Dat kon ik niet hoor... wanneer ga je het vertellen?
@debby: ja heb gister ook weer generatie 2010 gekeken! die mannen zijn idd wel wat apart ja! :S @Zina: zeker spannend, weet nu niet of morgen wel durf te testen! @trotsemama: beter dat je weer de oude bent, gelukkig dat het goed komt! @peetjuh: succes van t weekend! heb last van mijn rug en nog steeds steekjes in mijn buik!