begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik lees het al! Spannend hoor meid! Ik heb ook al zo een shirtje besteld voor het geval dat. Ik ken mezelf ik kan het niet voor me houden en als ik dan een week moet wachten op zo een shirt dan heb ik het denk ik al verteld hihi.

Maar ok... niet heel slim dat ze het niet begrepen ;)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen ;)

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    welnee

hhaha :D

4. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Heerlijk is dat he. Ik weet nu ook al dat mijn moeder helemaal tranen in haar ogen gaat hebben als het eenmaal zo ver is. Helemaal omdat het echt als een verrassing voor hen gaat komen. Normaal is mijn moeder nooit zo;n emo mens maar toen we vertelden dat we gingen trouwen was ze toch ook wel emotioneel.

Wat jammer dat je schoonouders het niet begrepen met het shirtje. Heb je zo;n heel leuk plan :(. Nou ja, je hebt nog een herkansing bij jouw ouders. :)

Gek he dat zwanger zijn dan net kan voelen als zwanger proberen te worden. Steekje hier, gevoelige borsten daar, het grote verschil is dat je toch echt ZWANGER bent! Heerlijk voor je!

5. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    @debby82, ik hoop zo dat het raak voor je is! Gisteren zei ik tegen mijn man dat ik zo blij ben voor alle al zwangeren onder ons maar dat het ook wel "frustreerd" dat je dan zelf langer moet wachten. Ik weet dat ik echt nog niet mag klagen hoor. Zijn mensen die al heel bezig zijn maar ja als je het eenmaal besloten hebt(om zwanger te willen worden) lijkt al die tijd langer te duren. Hopen dat Etos zwanger worden goed helpt. Dan hebben we meer kansen! Wanneer ga je testen?

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mijn moeder is altijd al een emotioneel typje geweest, heerlijk mens!

idd we heben morgen een herkansingg,en die gaat vast wel wat beter

idd gek ja...
    ik hoop van harte dat je deze ronde zwanger word!

7. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    @Annekulpe. Dank je wel!

8. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Gaan de zwangeren onder ons een zwangerschapsdagboek bij houden?

9. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    hey meiden, ben er toch nog ff haha, mannetje is een domme film aan het kijken...

@annekulpe: wat spannend dat je morgen aan je moeder gaat vertellen dat je zwanger bent... Lijkt me zo heerlijk alleen is mijn moeder jammer genoeg 8 jaar geleden overleden :(

Ik wil als ik zwanger ben ook graag een shirtje bestellen voor mijn dochter.. Waar hebben jullie die besteld?? En ik moet ook maar eens na gaan denken over de tekst... Hebben jullie een idee??

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    heb t bijgehouden vanaf mn menstruatie

heb t vorige keer ook gedaan alleen was al snel gestopt , voelde me elke dag k*t en vond t niet meer de moeite waard om t op te schrijven

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik weet het nog niet, heb bij mijn dochter ook geen dagboek bijgehouden en heb daar best spijt van, ben zo veel dingen vergeten.. Alleen als ik dat nu wel zou doen voel ik me een beetje schuldig tegenover mijn dochter.... Zij heeft dat niet en haar brusje dan wel... hmmmm dilemma... hahaha

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ahhh bah.. heb je nog wel een vader dan?

ik heb gelukkig mn ouders nog wel, zou niet weten wat tedoen zonder..

ik heb het shirt bij www.funprints.nl besteld voor 15 incl vzk heb je een shirt

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja ik heb gelukkig nog wel een vader en een zusje. Mijn oma leeft gelukkig ook nog, de moeder van mijn moeder...Zou idd niet weten wat ik moest als ik hun ook niet meer had... Mijn schoonvader is een jaar voor mijn moeder ook al overleden en het contact met mijn schoonmoeder verloopt niet geheel vlekkeloos... Kan niet echt met haar door 1 deur...

Ik zal eens even kijken op die site. Bedankt voor de tip!

14. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Oh lastig ja, mijn moeder heeft heeft het bij ons wel gedaan en ik vond het heel leuk om het terug te lezen. Bij mijn broer het meest geschreven. Toen bij mij wat minder en bij mijn zusje nog minder. Vindt mijn moeder geloof ik wel vervelend maar ik ben heel blij met wat ze opgeschreven heeft.

Dat is tot nu toe het enige wat ik heb gekocht: een negenmaandendagboek. Lijkt me heerlijk om in te gaan vullenl.

15. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Kan me voorstellen dat het inderdaad heel afhankelijk is van hoe alles verloopt. Ik heb nu wel al wat dingetjes bij gehouden voor als ik zwanger mag worden deze ronde.

16. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik vind het trouwens geweldig dat er al zoveel meiden in dit topic zwanger zijn, en dat in nog geen 3 maand!!! Word er helemaal blij van, Ik hoop dat we snel allemaal zwanger zijn!!

17. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Zo is het Peetjuh!

18. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja ik wilde het toch even gezegd hebben. :D

19. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Vandaag jouw meest vruchtbare dag! Gek idee is dat he?
    Vind het wel wat. Jarenlang probeer je een zwangerschap te voorkomen. Helemaal zorgen makens als ik een keer een pil vergeten was in te nemen en nu realiseren wij ons pas hoe klein de kans eigenlijk is. Misschien ga ik toch maar van die testen halen :)

20. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    @ Peetjuh, ben het helemaal met je eens! Zo leuk dat het ook zo vlot gaat qua zwangeren, erg leuk! :)

Hopelijk horen we er zelf ook snel bij haha!

Deel Deze Pagina