Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz ??? lavendel ??? 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 11 troste mama??? 13 marja Gefeliciteerd!!! 14 olle rolle??? 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! 23 peet 25 brademarie 29 future Februari 4 cici 5 meisje 6 flower 7 mamaatje 8 Zina 10 twijfel 11 muizz 23 debby
Ik duik nog even mijn bed in, ben niet moe maar ga het even proberen! Heb trouwens al een oefenbaby in huis. Ik heb nog maar 1 keer opgepast in me leven, en verder heb ik nog niks met baby's gedaan dus ik kan daar lekker op oefenen. Ben nu aan het leren hoe je een kind vasthoud en hoe je die verschoont e.d. Het is vooral met mijn stukje autischme belangrijk dat ik dat niet na 9 maanden plots op me dak krijg. Dan maar alvast op een pop oefenen! Heb ook alweer een hele tas vol met babykleertjes van de wibra gekocht samen met me schoonmoeder. (nou ja, zei heeft het opgehaald, samen uitgezocht) Bleek dat ze de helft van wat in de folder stond al niet meer hadden! Terwijl mijn schoonmoeder als eerste in de winkel was! Echt heel goedkoop! pakjes voor 4 euro en 3 rompertjes voor 3 euro, en dan is het ook nog goed spul! (kijk maar es op www.wibra.nl en dan bij aanbiedingen, dubbelklik op de foto om te vergroten) Ik zal vandaag ook even naar mijn opa en oma toe om te kijken hoe het gaat! Heb voor me opa vogelbollen en pinda's gekocht, want hij kijkt graag naar de vogels buiten. Nou ik moet het nu echt gaan proberen, dat slapen, anders kan ik net zo goed gaan schoonmaken alvast haha
goeie morgen dames wat is er veel lekker veel gebabbeld ik ben gister even 2 tellen geweest maar had migraine kon me niet concentreren dus heb m maar weer uitgezet vandaag weer lekker werken van 9.30 tot 17.30 en morgen van 9 tot 17.30 bah maar goed ik rookte bij mijn eerste ook en mijn vk zei dat ik niet mocht stoppen was slecht voor de kleine moest wel minderen en mocht maar 5 sigaretjes op een dag en dat ging goed en m`n dochter is kern gezond op de wereld gekomen en was 7 pond dus in gewicht liep ze ook niet achter voor ale meiden sorry dat ik niet alles gelezen heb @zina meis klets lekker van je af doet je goed ben je lekker je verhaal kwijt ik ken je niet maar kan zo al zien dat je een toppertje ben denk goed om je zelf liefs
@trotse mama. ik heb bij mijn eerste ook gerookt tijdens de zwangerschap. tot ik met 28 weken met weeen in het ziekenhuis kwam te liggen. ik moest stoppen van de gyn, kreeg een hele preek dat het mijn eigen schuld was dat ik daar met weeen lag en als het door zou zetten moest ik naar een ander ziekenhuis en dan was het nog maar de vraag als mijn dochter het zou overleven...... ik ben toen dus in 1 keer gestopt, wel moeilijk maar ik had een stok achter de deur. mijn dochter is met 37 weken geboren (ingeleid ivm zwangerschapsvergifteging) en was kern gezond, ze woog 6 pond en aan de placenta niet te zien dat ik gerookt had. ze heeft nooit achter gelopen, altijd op de ontwikkeling vooruit gelopen en ze is altijd heel groot geweest, en nu nog.. als mensen geloven al een jaar niet dat ze nog niet op de basisschool zit.
@ allemaal. goeie morgen!! @ zina ik slaap ook slecht snachts.. zit nu ook brak op de bank.. maar ja als het kleine meisje wakker is moet ik toch echt opstaan!
ik had op mijn placenta een paar vlekjes maar niet veel femke is ook aardig groot en loopt ook heel goed mee zat met 2.5 al op psz terwijl ze normaal pas met 3 daar heen mochten kort om er zal best een kern van waarheid in zitten dat het slecht is maar goed wij zijn niet de deskundige toch?
he meiden hoe weten jullie dat jullie vlekjes op de placenta hadden? Hebben ze dat laten zien? Ik heb mijn hele placenta niet gezien...
Goeiemorgen dames, Ik heb nog niet bijgelezen hoor... pfff wat hebben jullie weer veel gekletst haha... Vanmorgen getest en was negatief . Ga nu echt wachten tot maandag haha... Ik ben al 2 dagen ziek, heb vreselijke hoofdpijn, misselijk, duizelig, last van mijn buik en heeeeeeeeeeel erg verkouden... Ben de hele dag aan het niezen pfff... Heb vanacht elk uur op de klok gezien. Heeft iemand een tip hoe ik de dag doorkom met mijn kleine meid??? Het liefst zou ik mijn bed weer induiken maarja... Mannetje is werken en moet vanacht weer naar denemarken met de vrachtwagen dus als hij thuiskomt vanmiddag gaat ie ook gelijk slapen..
ik voel me echt niet helemaal top wil testen maar heeft geen zin zit maar te wachten heb wel buikpijn maar komt niks pff kan je het niet opwekken ofzo?????
Ga straks als mijn meissie naar bed gaat ook lekker mijn bedje weer in.... pfff wat kan een mens zich beroerd voelen zeg
Nou ik vanacht nauwelijks egslapen, dus ik moet wel anders trek ik vandaag helemaal niet, en ik toch echt zelf voor mijn dochter moet zorgen aangezien mannetje druk aan hetw erk is en vanacht ook weer weg moet...hoop dat ik me na wat slaap wat beter voel... Moet morgen eigenlijk ook nog werken, maar bel vanmiddag maar even dat ze een vervanger moeten bellen, dit schiet echt niet op zo... zit mezelf in de weg
hallo. ik heb al sinds vorige week zaterdag cervixslijm en maandag was me piekdag enorm veel slijm woensdag 0.30 mijn eisprong gevoeld en ook een posi ovutest nu is het vrijdag en heb nog kleine beetjes cervixslijm.. wanneer gaat dat weg ?? is dat normaal dan je 7 dagen cervixslijm heb of langer ?