@ Flowerz, ik zou ook helemaal hyper worden denk ik. Echt leuk joh! Die testen zouden nu ook een donkerdere streep aan moeten geven is ook weer beter voor je gevoel Ik heb steeds last van steekjes/krampjes maar niet echt lijkend op ongi, en het verplaatst ook van plek. Dan rechts in mn onderbuik dan weer links en dan in het midden en in mijn liezen, echt irritant! ik kan het niet zo goed uitleggen haha! Voel me gewoon vreemd. Maar zal wel weer niks zijn....
@ flowers waarom test je niet gewoon als je nog 6 hebt liggen zo bang voor een negatieve uitslag? Ik had het niet gekunt!!!
ja dat hoop ik ook echt! dat heb ik ook, soms een raar kloppend gevoel in mijn buik. mijn darmen rommelen ook de hele dag door, wordt er gek van. heb het de hele dag koud, kan het niet warm krijgen. 's ochtends lichte vlaag van misselijkheid, geen zin in ontbijt.. durf het niet te geloven (sorry dat ik dat steeds zeg, maar kan het niet bevatten dat ik misschien echt zwanger ben, ging er eerder van uit dat het veel langer ging duren)
hoi meiden, ik lees wel mee hoor. Klets alleen wat minder Flowerz!!! Ik snap dat je het nog niet kan geloven hoor. Hoe onwerkelijk is het ook. Gefeliciteerd!
hihi maakt niet uit, een paar week terug heb ik daar ook last van gehad..soms heb je gewoon niks te vertellen! haha!! verder alles goed met je? en hoe staat het ervoor?
@Annekulpe; wat irritant van die jeuk! Hoop dat je snel iets verlichtends vindt. @Mel; spannend! vrijdag wil je gaan testen toch? @Zina; wat een naar idee dat je wel al zwanger was. Hoop dat het snel weer raak voor je is! Ik hoop dat mijn cyclus weer wat korter is dan de vorige en dat mijn eisprong rond valentijnsdag ligt. Zou wel leuk zijn. Voel nu weer steekjes maar zegt waarschijnlijk weer niets....
@ Flowerz, ik snap je heel goed ja! Het is toch ook een wondertje @Futuresounds, vrijdag heb ik mijn nod en wacht dan waarschijnlijk tot zaterdag of zondag. Als ik het kan uitstellen tenminste haha! Wil eigenlijk eerst afwachten of mijn ongi komt.
Ja hier gaat alles goed. We fantaseren lekker verder. We hebben geklust in huis en zijn echt aan het nadenken wat we allemaak nog willen aanpakken/veranderen voor als het zover is. Leuk om daar mee bezig te zijn. Tot nu toe weinig geklust in bed dus ik ga mijn man straks mee in bed sleuren Hij is nu nog aan het sporten. Hij liever dan ik . En wat heb jij allemaal al bedacht voor de babykamer etc..... Nu wordt het wel heel echt....
Ja is ook eigenlijk wel zo logisch. Het klinkt alleen zo heerlijk als je het ook al eerder kan weten... Ik duim (nog steeds ) voor je!
@anne,xenia: ja vind het gewoon eng, misschien dat ik morgenvroeg ff een test ga doen. spannend. stap zo in de auto om mijn vriend op te halen van z'n werk, geen zin in weer die vreselijke kou in. alsof ik het nog niet koud genoeg heb
@mel: het is zeker een wondertje, voor ons echt!! het heeft namelijk 1 operatie gekost om zover te komen..
nee nog niets...maar daar komt hij.... mijn vriend heeft zich laten steriliseren voor zijn ex. kort na die operatie wilde ze van hem af. nu 1,5 jaar geleden heeft hij die sterilisatie succesvol ongedaan laten maken, omdat hij met mij zeker nog een kindje wil. dus door dit gedoe, hoop ik dat het allemaal goed komt.
Jeetje, gelukkig dat het weer terug te draaien valt. Dan kan ik me je "zorgen" daarover wel een beetje voorstellen. De medische wereld zit wonderlijk in elkaar. Gelukkig maar in dit geval.