hallo dames!!! ik zie dat ik op rood sta in de NOD lijst!! maar ik mag op GROEN!!! vanmorgen getest en jawel wij zijn ZWANGER!!!! ik kan het haast niet geloven!! maar de test geeft echt aan dat we zwanger zijn!!
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! meisje 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 10 twijfel 11 muizz Gefeliciteerd!!! 12 Mel 20 peet 22 Enjoy 23 debby Maart 2 Zina 4 future 15 flowers
ow meiden... de adrenaline giert al de hele dag door mijn lijf... kan het ergens nog niet echt geloven... en ik vind het zooooooooooooo moeilijk om niet meteen mijn moeder en mijn zus te bellen..... maar ik heb nu wel een leuk geheimpje samen met manlief... pfff.. ik hoop dat iedereen zich gauw mag aansluiten bij de zwangeren!!!
Gefeliciteerd muis! Heb je ook een foto van de zwangerschapstest? Kunnen de niet zwangere zien hoe het moet deze keer Enjoy: Ik heb je berichtje gelezen, ik vind het een goed om te weten dat er ook kindvriendelijke medicijnen zijn! Dat wist ik wel, maar niet dat die net zo'n goede vervanger zijn! Maar mijn vriend wil eerst liever niet dat ik aan de medicijnen gaan vanwege alle bijwerkingen. Hij vind me zegmaar leuker zonder medicijnen. Als ik het echt niet red, ga ik er wel weer aan. De dokter heeft mij altijd uitgelegd dat ik zegmaar een stofje mis, waardoor ik in neerslachtigheid blijf hangen. Ik geloof dat het stofje endorfine heet. Ook heb ik last van een winterdepressie. Cker nu de winter zo lang aan houd. Dus dat is nogeens dubbel op. Voor de mensen die niet precies weten wat een winterdepressie is: de hypofyse in je hersenen heeft zonlicht (bestaat uit vele kleuren) nodig om je een dagritme te geven, en om je gelukkig te laten voelen. Als het dus te lang donker blijft, raakt je hypofyse in de war. Hierdoor maak je minder stoffen aan die je een blij gevoel geven en wordt je neerslachtig.
zina schatje zo te zien gaan wij samen op met onze ei sprong enz ik zit een dag eerder!!! wat zou het leuk zijn you en me together ga hard voor je duimen meissie
JEEEEEEEEJJJJ!!! Samen zwanger gezellie Ben der alweer aardig bovenop, heb alweer 12 ovu testen, 5 extra gevoelige en 2 kv testen in huis
@flowerz.bah wat vervelend dat je toch ongie bent geworden en dat nog wel na een licht pos test.wel raar toch? @zina,wat lastig dat je niet lekker in je vel zit met dit rot weer.word ook altijd erg blij van de zon. doe rustig aan he? @muizz,GEFELICITEERD.leuk hoor.zijn we bijna even ver.voel je je goed verder? heb zelf ook zin in rara dingen,kan de hele dag wel kaas eten bijvoorbeeld.hihi. hebben het trouwens wel mijn ouders verteld dinsdag,ze waren heeel blij.(die vakantie kwam natuurlijk wel een andere x)haha. wel fijn dat als ik iets heb het nu bij mijn moeder kwijt kan. ga mijn dochter ff in bed gooien.
meid meid ik nog niks gister geklust en vanaaf weer mnoet ff een lange week inhalen heb je me berichtje nog wel gelezen? gaan samen testen okay samen achter de pc oh wat lijkt het me leuk ken je wel niet maar voel een klik ik denk er ook nog wel veel over na alleen ik heb niet echt een super posi test gehad klein beetje maar al had ik een test op de badkamer liggen die vond ik vanmorgen en toen zag ik wel een duidelijke streep maar kan natuurlijk ook een indrooglijntje zijn geweest you never know!! zit nu in ronde 2 en als het goed is over 4 dagen mijn eisprong heb een gem. van 28 dagen aangehouden dus kan ook nog even duren natuurlijk
@ Zina: Oh ja dat kan ook. Ik was dus juist niet zo leuk zonder medicijnen. Veel paniek aanvallen enz. Ik heb zelf ook heel veel last van het weer deze winter. Ook ik heb echt de zon nodig buitengewoon wat het weer met een mens kan doen. Ben ook alleen maar moe en wil het liefst hele dagen in me bed liggen haha! Klinkt gezellig he, maar verder voel ik me iedere dag weer beetje beter met de nieuwe medicijnen. En ik denk maar zo ik heb dat extraatje gewoon nodig. Ik rook niet en drink niet en dat is ook allemaal slecht zegt mijn huisarts dan hihi vind ik wel goede vergelijking ik heb het tabletje nou eenmaal nodig om de scherpe randjes van mijn gedachten te halen! We gaan er gewoon weer voor met zijn alle deze maand! @ Muiz: Helemaal te gek, van harte! Geniet ervan meis! X
ik voel me goed... eigenlijk niet anders dan anders... ik moet alleen vaker plassen dan normaal maar verder nergens last van! ik hoop dat dat zo blijft... wij vertellen het nog niet, we houden het nog geheim voor de rest! van de ene kant heeeeeeeel moeilijk maar van de andere kant wel leuk een geheimpje van ons 2en... hoe voel jij je???
@muizz,voel me verder ook goed,moest ook erg vaak plassen,is nu iets minder.wij vertellen het ook nog niet aan anderen.weet niet of we die 12 weken voor ons kunnen houden.(als alles goed is)denk dat ze tegen die tijd wel verschil aan mijn buik kunnen zien.hihi.
muiz super gefeliciteerd meid! Helemaal super! zina: goed dat je uitkijkt voor die kindvriendelijke medicijnen. Als ik jou was zou ik inderdaad eerst zonder proberen. Mocht het echt niet anders gaan dan kan je inderdaad wel wat krijgen. Maar zelfs de antidepressiva die wel mogen moet je mee uitkijken. Er is dan misschien geen schade maar je krijgt sowieso een medicische indicatie en moet minimaal 1 nacht in het ziekenhuis blijven na de bevalling omdat de mogelijkheid bestaat dat je kind verslaafd geboren wordt of ademhalingsproblemen heeft. Kijk als het niet anders gaat, dan is het zo, maar bij voorkeur toch niet Ik heb een prenatale depressie gehad en achteraf ben ik heel blij dat ik de medicijnen geweigerd heb...
trotsemama heb je het over een ovulatietest? Dan is ie pas positief als het streepje even donker is als het teststreepje...
meiden ik ga! generatie 2010 kijken en dan bed in morgen werken en in de avond carnaval en zaterdag net zo..