begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Wat ongelofelijk shit voor je!!!

2. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Lekker genieten gaan!

3. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Wat een tegengestelde berichten he hierboven. Nou voor de niet zwangeren kan het zo maar zo zijn volgende ronde. We gaan er allemaal voor!

Ik ga naar bed. Weltrusten!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    7 van de 15 al zwanger, en dat na 2 rondes! Het gaat goed!

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Goeiemorgn meiden,

Nou mijn dochter heeft voor het eerst in 2 weken weer eens een nacht doorgeslapen.. Ik weet nu zeker dat ze last heeft van nachtmerries.Toen ik gisteravond naar bed ging, hoorde ik haar zachtjes huilen en toen ik bij haar ging kijken sliep ze gewoon. Ben even bij dr gaan zitten en toen werd ze wel weer rustig... Heeft iemand hier ervaring mee.. Kan hier vast niet zo veel tegen doen denk ik, had gister "geluk" dat ik bij dr kwam voordat ze wakker werd denk ik... Nou ja hopen maar dat ze er snel geen last meer van heeft..
    Verder ben ik heel erg moe.. Kom smorgens met moeite mijn bed uit en de rest van de dag ben ik ook niet voorruit te branden.. Ik lees wel telkens mee, maar heb niet altijd puf om te reageren...

6. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Het gaat idd heel erg snel, nu maar hopen dat de rest van ons zich er snel bij aan kan sluiten... Ik moet nog ruim een week geduld hebben voordat ik ongi moet worden, wat ik niet hoop natuurlijk... pffff

7. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Goede morgen,

Ik krijg mezelf niet in de kleren om naar mijn werk tegaan, zit hier zo aandachtig te lezen :D
    Vandaag 2 dagen overtijd........ Als het zo blijft morgen maar weer een testje.
    Hoop dat deze geen indroog lijntjes heeft want dat maakt je pas echt GEK :(

Voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd :D

Ik ga nu maar eens naar mijn werk.
    Ik spreek jullie vanavond.

xxx

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik duim voor je meis, hoop dat je positest krijgt morgen.. Je houd ons wel op de hoogte he;)
    Werkse vandaag!

9. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Ja ik hou jullie op de hoogte :D
    Maar wie weet is het ook helemaal niets :(
    Maar goed ze zeggen positief blijven. Maar ook dat is een hele prestatie op zich:)

Ga nu echt weg anders kom ik er nooit.
    Jeetje wat is dit verslafend

10. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hoi allemaal,

Voor de zwangeren allemaal GEFELICITEERD.
    Nu de rest ook nog :)

Groetjes

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Iemand nog leuke plannen voor het weekend??
    Morgen hebben wij smorgens een verjaardag , dan smiddags naar de carnaval hier en na de carnaval weer een verjaardag.
    Zondag moet ik eerst werken van 9 tot half 3 en daarna geen plannen...

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    peetjuh: emma huilt ook wel eens in haar slaap.. geen idee of ze een nachtmerrie heeft... ik leg dan altijd mijn hand op haar hoofd en geef haar een kus en dat wordt ze wel weer rustig.

Irritant he dat wachten... ik vind dit echt de vervelendste 2 weken van mijn cyclus.
    Cyclus lijkt al ellenlang te duren. Ik word wel eens onzeker van zo een lange cyclus (42 dagen). Hoor vaak dat dat geen goed nieuws is. Een cyclus tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd. Maar ja, ik ben wel al 2 keer zwanger geraakt...
    Al met al heb ik best wel een goed gevoel over deze ronde. Beter dan vorige maand in ieder geval. Ik heb wel last van mijn borsten maar dat is onzin want dat heb ik ook als ik ongie moet worden en dat kan nu helemaal niet want de innesteling is nog niet geweest.

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb gisteravond ook mijn hand op haar hoofd gelegd en zachtjes tegen haar gepraat.Had het idee dat dit wel goed werkt.

Ik vind ook dat de 2 weken na mijn ei het langst duren, maar deze maand heb ik geen gevoel of het wel of niet raak is, en ik heb ook nog geen last van testdrang.(had ik de vorige 2 rondes wel heel erg rond deze tijd) Ik ga dan ook echt wachten tot mijn nod volgende week zaterdag en misschien wel tot zondag want dan is me mannetje ook thuis. Als ik nu zwanger zou zijn zou mijn innesteling als geweest moeten zijn, ben wel erg moe, maar dat komt door de gebroken nachten en ik weet niet of maagzuur een teken kan zijn van innesteling, maar dat heb ik wel 2 dagen heel erg gehad, vooral als ik bukte... Nou ja we wachten gewoon rustig af...Ben nu hier thuis bezig met een grote opruim- en schoonmaakactie haha en dat verzet mijn gedachten wel.. Wil er echt niet meer de hele dag mee bezig zijn... Als ik zwanger ben dan zou ik dat helemaal geweldig vinden en anders gaan we gewoon vol goede moed de volgende ronde in hoor... We hebben erg weinig tijd gehad om te klussen en onze tijd komt zeker nog, alleen is de vraag wanneer...

14. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    ik ben zo blij he ben net GESLAAGD voor mijn rijbewijs !
    dus 3 x is idd scheepsrecht haha :D

15. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    weet je wat me mams zei, ze moest natuurlijk oppassen vanochtend toen ik moest afrijden. hoe gaat het met afvallen dan ? ik zei: ben er niet meer zo mee bezig. nou je bent wel wat aangekomen lijkt me of je wel zwanger bent :$ ik zo: nee hoe kom je daar nou bij..

heb het nog niet verteld zeg pas bij 10 weken ofzo..
    of ze moet er achter komen :x

16. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD!!! maar nu was je ook met zijn 2en om examen te doen he!!!
    was het niet glad op de weg??? hier zijn de wegen net ijsbanen!!!

17. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij willen het ook pas met een week of 10 vertellen... mijn dochter is dan jarig.. we willen haar dan een shirtje aan doen met een toepasselijke tekst!!

18. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop voor jullie dat het raak is... ik zelf had deze ronde niet het idee dat het raak zou zijn!! ook weinig geklust!! maar manlief was er van overtuigd! en hij had gelijk!!! ik heb trouwens helemaal geen klachten gehad... alleen na de eisprong wat meer en witte afscheiding...

19. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb ook last van een witte cremeachtige afscheiding, maar weet niet hoe dat normaal is, heb dr eerder nooit op gelet haha...

@cici: van harte gefeliciteerd meis!!!

20. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    gm allemaal

wat is het weer lekker rustig hier
    ben aan het werk, vrij druk
    moet tot half 6 en dan