@ Muizz, vind je dat niet vervelend dat je 's avonds altijd alleen thuis zit? Ik vind er niks aan hoor, maar misschien komt dat ook wel omdat hij normaal wel gewoon thuis is. Kwestie van gewenning misschien.. @ Zina, 19 Feb is mijn NOD. Ga anders eens naar de huisarts ivm je slaapproblemen misschien kan er iets aan gedaan worden. @ Peetjuh, Beterschap meid lekker je bedje in en lekker een warme kop thee mee. @ Cici, ik heb geen idee of dat normaal is, kun je niks vinden via google?
ik weet niet of het normaal is ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi ben nog steeds misselijk, duizelig, moe en heb hoofdpijn HELP!!!!!!!!!!
Huh, dat duurt dan wel heel lang! Anders test je in het weekend nog een keer, en als dat niks uithaalt even langs de huisarts. Heb je stress? Of ben je druk in gedachte? Dan kan het ook zijn dat het uitblijft..
ja idd ben niet gestresst ofzo dus weet het ook niet lijkt mij niet dat het nu wel zo is al is het welkom natuurlijk hihi
Hahaha, ja het zou helemaal te gek zijn!! Ik ben benieuwd Ik ga er vandoor heb een verjaardag. Tot later!!
wie kan mij vertellen hoe ik iemand een krabbel stuur? ik wil Zina steeds een krabbel te sturen om te vertellen dat ze mijn NOD van jan kan aanpassen maar hoe ga ik dit doen?!
ik denk dat het nu wel gelukt is om een krabbel te sturen...dus op dit berichtje hoef je niet meer te reageren.