@ futuresounds: als het goed is kan je gwoon via mijn sticker naar de website gaan en je eigen sticker maken. Bij mijn lukte dat in een keer dus ik kan je niet vertellen waarom hij een foutmelding maakt @ all: Hier is het helaas toch wat meer geworden :x Het probleem is wel dat ik nog nooit zo ongie ben geweest. Ik bedoel mijn cyclus is normaal 25 dagen nu opeens twee dagen overtijd en van een klein beetje bruinverlies naar rood/roze achtige slijm???? Terwijl het normaal gesproken altijd rood/donker rood is. En er bijwijze van uit druppeld als ik naar de wc ga. ( sorry hoor dat het zo vies klinkt probeer het zo goed mogelijk uit te leggen ) Buikpijn is ook aan de mindere kant dan even wel dan even niet, terwijl dat altijd de heledag aanwezig is met af en toe een enorme steek. Waarom is het nu opeens anders De misselijkheid houd ook gewoon aan. Iemand een idee?? Die zijn van harte welkom!!!!
goedemorgen ik heb nog steeds weinig klachten eigenlijk alleen dat ik heel jankerig ben of ik nou blij verdietig of wat dan ook ben of films, ik moet snel huilen.. hah
@twijfelaartje heb je al een positieve test gehad? Of heb je nog niet getest? Het kan ook anders zijn omdat je er mee bezig bent althans dat had ik de laatste keer...Hier weinig last van kwaaltjes vandaag..
Hoi meiden Hier even snel een berichtje van mij heb vanmorgen met kv en cb getest maar kwam niks uit! Ben nu de hele tijd verdrietig en weet het allemaal niet meer zo goed. Ben ook nog niet ongi!
@mel...Mijn cb test was ook niet meteen positief...Heb m met ochtend urine moeten doen...Maar heb je geen kv test liggen?
Ja die heb ik ook gedaan een kv2v5 en dus die cb. Maar beide geven niks aan.. En alle 2 met ochtendurine gedaan. En dan is er nog iets typisch, vorige maand was ik er de hele tijd mee bezig en werd ik gewoon ongi en nu ik er niet zo mee bezig ben blijft het uit.. Ik snap echt niks meer van mijn lichaam. De hele week al zere borsten en steekjes in mijn onderbuik enzo(wat niet overeenkomt met ongikrampjes)
Ik heb net heel lang gedoucht en voel me nu wel weer beter. Ik ging me echt afvragen of ik het me allemaal verbeeld had ofzo. Maar ik ben niet gek en dit is echt anders dan anders. Ik heb ook de hele tijd steekjes en drukjes zo een 3 a 4 cm onder mn navel. Mijn vriend was wel heel lief trouwens, die zei direct ik geloof je wel hoor dat je van alles voelt. Hij was ook superteleurgesteld, wel heel lief! Ik wacht gewoon tot volgend weekend als ik dan nog niet ongi ben en nog steeds negatief test ga ik wel even langs de dokter.
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! meisje 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 11 muizz Gefeliciteerd!!! 12 Mel 20 peet 22 Enjoy 23 debby Maart 2 Zina 4 future 8 twijfel 15 flowers __________________ >>-(¯V¯)-> pendel feb/maart Meisje <-(¯V¯)-<< Eerste dag ongie: 5 februari Vruchtbare dagen: 13, 14 en 15 februari Eisprong:16 februari Innesteldag:21 februari Vanaf hier kun ik testen:2 maart Vermoedelijke bevallingsdatum:9 november
Heey meiden, Hoe is het hier??? Ik heb een hele drukke dag gehad vandaag met 2 verjaardagen.. Mijn meissie was erg ziek vandaag, 39 graden koorts , de hele dag huilen en ze wil alleen maar mij pfff... Nu gaat het geloof ik weer een beetje, hopen dat ze morgen weer helemaal beter is...
wat doe jij hier zina... het zijn je vruchtbare dagen... Peetjuh wat erg voor je meisje dat ze zich zo ziek voelt. Is altijd zielig he die kleintjes zo ziekjes...
Ja best wel, het begon woensdag met overgeven, daarna geen last meer gehad... vanmorgen was ze ineens heel erg ziek...
Ja dat is ook waar, en ik ga ook echt wachten tot mijn nod zaterdag en misschien wel tot zondag... Ik moet zaterdagavond werken en ik moet mijn koppie er wel bijhouden dus ff kijken of ik de moed heb om tot zondag te wachten... Had net wel wat vaags.... rekbaar slijm ??? Dat heb je toch alleen als je in je vruchtbare dagen zit?? of heb ik dat nou helemaal verkeerd....
ja volgens mij wel... maar ben er niet helemaal in thuis. Google anders eens op natuurlijke gezinsplanning, dan vind je dat wel. Ik wil ook zo lang als ik kan wachten... pfff mijn dochter is weer wakker. Die heeft dr nacht niet.
Lastig is dat als ze niet willen slapen he, mijn odchter is al 3 weken bezig... Heb nooit problemen gehad met slapen met haar , maar de laatste tijd pffff... Vanacht was ze ook weer om half 4 wakker, gelukkig heeft ze daarna nog tot half 7 geslapen....