Hey meiden, ik duik echt mijn bed in! Ben doodmoe... Ik hou jullie op de hoogte, morgenvroeg eerst werken tot 12 uur.. Slaap lekker allemaal!
he meiden, ik ga ook. Nog 2 dagen werken en dan een heerlijk weekje vrij! Kijk er nu al naar uit. Groetjes
hihi wat een lol zeg... Ik probeer samen met nog 2 andere vriendinnen om zwanger te worden (toevallig hoor) en nu heb ik gisteren gehoord dat 1tje al zwanger is... dus nu wil ik helemaal graag zwanger zijn! pfff nog 5 dagen
Hey meiden, Ben vanmorgen keihard ongi geworden Totaal uit het niets kreeg ik hele erge buikkrampen en ben echt mega-ongi, heb het nog nooit zo erg gehad gelijk de eerste dag pfff.. Voel me ook echt niet lekker.. Ik bloed heel erg en er zitten allemaal donkerrode stolsels bij (echt ranzig!).. Nou ja ik duik even lekker mijn bedje in, hoop dat ik me straks iets beter voel.. Op naar de volgende ronde!
hey ladies,vandaag lekker dagje vrij.dochter ligt lekker in bed.kan ik ook ff rustig zitten.ben vaak wel moe s'middags. verder mag ik niet klagen. soms vergeet ik gewoon even dat ik zwanger ben. wil het zo graag aan iedereen vertellen.hihi.nog maar even mee wachten. @alle zwangere dames,wanneer moeten jullie voor de eerste echo?? @peetjuh23,bah,wat vervelend dat je ongie bent geworden echt balen,vooral als je er dan ook nog zo'n last van hebt.
oooh peetjuh wat erg...bleh. En gelijk zo erg dat zet je toch aan het denken he? zo te zien ben ik de volgende... nog 5 dagen bleh... ik word nu heel erg ongeduldig maar wil perse tot dinsdag wachten. Mijn man is er van overtuigd dat ik zwanger ben. Vaag figuur Gisteren had ik ineens iets wat leek op bandenpijn bij mijn keizersneelitteken. Lijkt me onmogelijk ook al zou ik zwanger zijn, want daar zou het nog veel te vroeg voor zijn. Maar goed, ik voelde het toch wel... Ik heb nu meer dan 5 weken geduld gehad, nu mag het wel iets sneller gaan van mij...
Weet bijna zeker dat mijn ongie eraan komt. Moe gevoel in mijn onderrrug, buikpijn en wat puistjes in mijn gezicht. Alleen dan denk ik '' nou laat maar komen dan kunnen we weer verder '' Nu is het gewoon kwestie van afwachten terwijl je weet dat het komt ERG VERVELEND! @ Zina: Hahaha je was idd op dreef gisteren. Erg leuke mopjes, stukjes tekst enz! X
goeie avond dames.. eindelijk is de carnaval afgelopen!! ben gebroken en dood en dood moe!!! hoe is het verder hier?? heb niet terug gelezen.. zijn een beetje veel pagina's vandaag de VK gebeld.. 8 maart hebben we de eerste afspraak!! hier verder alles goed.. het enige waar ik last van heb is rommelende darmen en super pijnlijke tepels!! auw auw auw en mijn bh's worden al te klein!! (vind manlief niet erg!)
hoi dames ik voel me ook niet top,hoofdpijn, misselijken giga moe weet niet wat er met me is heb nog niet het gevoel dat ik mijn eisprong heb gehad pff kan niet wachten tot ik een test mag gaan doen moet nog zeker even wachten tot begin maart pff
ik zit pas op 3 1/2 maar heb ook niet zo veel geduld. 6 weken is lang! De zomervakantie van kids op de basisschool
ja zo klinkt het wel heel erg lang (vroeger leek een zomervakantie echt eeuwig te duren). Maar ik had er eigelijk geen last van tot na de eisprong. Dan wil je het gewoon weten he!
Gelukkig had je er eerder geen last van. Denk jij echt dat er veel aan denken een negatief gevolg kan hebben? Ik voel hier helemaal geen ei..... Gisteren wel geklust dus ik hoop dat het wel vandaag is Ach ja weet het ook allemaal niet. Helemaal niet met een onregelmatige cyclus. Denk eigenlijk dat ik mijn ei vorige week gehad heb. Voelde toen wel steken en had 2 dagen buikpijn. Ik denk dat ik volgende week zondag wel al ga testen. Als het dan negatief is heb ik dat gehad en is het alleen nog maar afwachten of toch verrast worden.