begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee ik denkt niet dat er veel aan denken een negatief gevolg heeft hoor. Ik denk alleen dat er veel aan denken mijzelf helemaal gek maakt hihi.
    Bij emma dacht ik er continu aan en dat was toch de eerste ronde raak...
    Maar goed, ik denk nu ook echt aan niks anders meer hoor!

Voel jij je ei altijd? Ik heb hem nog nooit gevoeld, of niet op gelet anders...

2. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Weet niet zo goed of het echt mijn ei is wat ik voel. Lijkt qua kenmerken er wel op. Maar dat zou betekenen dat ik in mijn eerste ronde al ma 2 weken een eisprong had en pas 4 weken daarna ongesteld werd. Dus of dat hem nou echt was. Probeerde deze maand op het "slijm" te letten maar daar word ik neit wijzer van. Haha. Als het neit raak is dan volgende ronde maar ovutesten. :) Mijn man wil er inmiddels wel aan omdat ik telkens roep dat we nog even moeten klussen. Hij zei vanavond ik ben geen dekhengst.... ;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha dat zegt mijn man ook steeds. En ik wilde perse die ovu testen dus toen is hij overstag gegaan.

Nou dat lijkt me niet je ei dan. Een lf van 4 weken is wel extreem. Je ei is bijna altijd 14 dagen voor je ongesteldheid. Kan iets afwijken maar volgens mij echt geen 2 weken...

4. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    nee denk het ook niet. Deze keer zou het dan iets beter in de buurt komen maar trek me er maar niet te veel van aan. Ik voel nu ook weer zo;n ongi builpijn opkomen maar dat kan natuurlijk ook het effect zijn van het er nu over hebben :)

Volgens mij lijken onze mannen inderdaad redelijk op elkaar met wat ik vorige keer ook van je hoorde. Grappig.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ach ja mijn man klaagt altijd over "te weinig sex" en dan super stoer doen dat als we er voor gaan dat we dan tenminste veel sexen... maar als puntje bij paaltje komt voelt hij de druk van presteren ofzo hehe...

6. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0

Haha, echt ZO herkenbaar.

7. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede avond.

@futuresounds,die mannen hebben dan altijd van die leuke opmerkingen.haha.ik heb mijn ei helemaal niet gevoeldheb ook geen last van slijm ofzo gehad.de ene vrouw merkt het wel en de ander helemaal niet.wel dat ik rond die dagen erg misselijk ben geweest,nadat ik het zo had terug gerekend.

@debby,nog 5 daagjes wachten.grappig dat je man denkt dat je zwanger bent.hoop dat ie gelijk heeft.

@cici,ik mag maandag naar de gyn.aan de ene kant wel fijn,maar andere kant wel vroeg,dan moet je weer zo lang wachten tot de 12 weken.en er kan natuurlijk nog van alles gebeuren in die tussen tijd,daar ben ik wel bang voor.heb jij dat ook?

8. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    @mamaatje: ik hoop dat je maandag toch lekker gaat genieten. Veel plezier alvast!

9. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    lieve allemaal, ik ben kapot. Ik ga lekker in mijn bedje liggen.
    Weltrusten en tot snel

10. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    @futursounds,dank je:).weltrusten.
    duik zelf mijn nest ook maar in.

11. Zina

Zina Niet meer actief

nog steeds geen ei, dag 13 nu,
    ben ONTZETTEND zenuwachtig, want peetje gaat morgen testen :D
    Ik ga (beloofd!) gillend het huis door als ze zwanger is!

12. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Zina: En ik gil dan hard met je mee haha!

Vanmorgen gewerkt, en vanmiddag mag ik weer! Daarna naar vrienden toe ( met een kleine meid van 3 maanden, kan ik weer volop oefenen heerlijk! ) Dan weer beetje optijd naar huis, want moet het hele weekend werken.

X

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    peetje was toch al ongie geworden?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pfff nog 4 dagen. Ik moet mezelf maar een beetje bezig gaan houden ;)
    Vanavond naar de negenmaandenbeurs en dan blijft mijn zusje slapen. Morgen boodschappen doen en s avonds wil mijn zusje uitgaan. Zondag lekker een beetje uitslapen en maandag moet ik weer werken. En dan is het eindelijk dinsdag....

15. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    ik wil ook testen

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi dat duurt nog 10 dagen trotsemama. Pfff ik vind dit wachtbankje maar niks...

17. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    10 dagen nog pff

18. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Ja helaas wel:x

19. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hallo dames, het is hier nog rustig zie ik. Vandaag weer pijnlijke borsten. Hoop zo dat het iets zegt! Heb nu een weekje vakantie dus ga heerlijk relaxen en ook af en toe overdag eens op het forum rondneuzen. :)

20. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    #1780 futuresounds, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
    ...

Deel Deze Pagina