mmmm....nou vooruit Maar je kunt er wel stiekm om lachen maar ik ben druk bezig om alles onder de knie te krijgen op dit forum! Probeer al dagen een krabbel te sturen, en toch knap dat ik dit nu zelf ontdekt heb. hoe is het daar?
pff ja gaat wel moe, buikpijn, hoofdpijn kort om beetje k*t hoop dat het een x doorzet weet ik ook waar ik aan toe ben en anders maar weer ff testen toch?
nu wel ik ga bijna naar huis moet morgen weer werken en vanavond ga ik met me vent op stap en klussen hihi liefs
hey meiden, zo we hebben het eten al lekker op mn ouders komen zo ff bakkie doen endaarna ben ik erg druk, dus ik ben er denk ik niet vanavond.. we zullen t zien!
@ Muizz, Ja daar heb je ook wel weer gelijk in dat sommige hun kinderen niet zo veel zien. Dat is ook niet alles. Wel lekker dat je 3x per dag samen eet gezellig! @ Xenia, alles goed hoor! Voel jij je ook nog goed? Nog steeds geen misselijkheid?
Haai dames! hier weer iemand die even tijd heeft tussen alle bedrijven door op t werk. vannacht werd ik wakker van de buikpijn, dacht nu word ik echt ongesteld.. maar vandaag niks doorgezet aan ongesteldheid dus we wachten nog maar af. Ook zijn mn darmen van slag, maar die zijn al een paar weken aan het klooien.. dus ik weet het niet.... nu ook weer wat buikpijn... maar voel me niet anders dan anders, dus ik zal morgen of overmorgen wel gewoon ongesteld worden? ik ga even wat eten en gluur straks nog even hier om het hoekje als ik tijd heb, moet toch nog tot 23 uur... en wat gaan jullie doen vanavond en het weekend?
vanavond lekker niksen, morgen naar familie en zondag mag ik een zwangere dame fotograferen en mischien bellypainten met 36 weken,.. leuk he ?!
oeeeeh heerlijk @ lekker niksen!! alle clienten liggen hier inmiddels al lekker ingestopt in bedje en ga zo nog even de laatste wasjes wegvouwen en dan de boel schoonmaken, heb al een beginnetje gemaakt, dus is zo gepiept. wat leuk dat je mag gaan fotograferen en bellypainten.. doe je dat vaker? (dan word ik natuurlijk wel benieuwd naar fotootjes 0 ik heb een heel groot litteken op mijn buik, dus dat zal niet voor mij weggelegd zijn, tenzij we een soort van snelweg willen bellypainten? hihi
hoi dames wat is het weer lekker rustig ik voel me nog steeds niet joffel beetje buikpijn hoofdpijn, loopneus, misselijk en moet vet vaak plassen aan de enne kant wil ik wel weer een test doen maar aan de andere kant heb dinsdag getest dus ben bang dat ik nu weer negi ben hoop dat ik nu eens een x ongi word weet ik tenminste waar ik aan toe ben kleine meid vroeg straks 'mama? heb jij baby in je buik?' hihi best lief net van me mannetje 2 grasparkietjes gekregen voor mijn verjaardag lief he liefs
leuk dat je mag bellypainten en fotograferen ik heb helaas geen buikfoto`s misschien bij een volgende zwangerschap
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz ??? lavendel ??? 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 11 troste mama??? 13 marja Gefeliciteerd!!! 14 olle rolle??? 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! 23 peet 25 brademarie 29 future Februari 4 cici 5 meisje 6 flower 7 mamaatje 8 Zina 10 twijfel 11 muizz 19 Mel 23 debby