dames kom jullie even wat vertellen ik en mijn vriend zijn uitelkaar dus voorlopig geen kleintje voor mij kom af en toe nog even neuzen hoe het met jullie gaat bedankt voor jullie steun en tot snel liefs
Jeetje tm, Wat een verhaal zomaar of wil je er niet over praten....Heel veel sterkte meid!!! Knuf van deze kant
Lieve trotsemama, zo denk je nog samen voor een kindje te gaan en dan ben je uit elkaar. Ik hoop dat het een beslissing was waar jullie je beide in konden vinden. Sterkte.
goeiemorgen meiden, Ik voel me gelukkig weer wat beter, heb nog wel steeds het gevoel dat ik aan het leeglopen ben, bah bah... Ik heb nog niet bijgelezen, maar voor iedereen die snel gaat testen heel erg veel succes... Denk dat ik hier wat minder te vinden ben de komende week... Heb het er ff helemaal mee gehad, niet met jullie maar met het hele gedoe met zwanger worden en weer wachten en nog meer wachten... Zit niet zo lekker in mijn vel, Niet alleen omdat ik ongi ben geworden al was dat wel de druppel... Moet even een paar dingen op een rijtje gaan zetten voor mezelf... Zal wel proberen een beetje bij te lezen hier.... Hoop voor iedereen dat jullie snel zwanger zijn en voor mezelf natuurlijk ook haha... Spreek jullie snel weer. dikke kus!
ik heb met 8 weken en 6 dagen me eerste echo bij de vk. vind het ook erg spannend. ik ben vandaag begonnen met mvm. en gister naar de huishoudbeurs en negenmaandenbeurs geweest
hoi meiden! volgens mij missen jullie mij niet eens ben al 8 dagen niet langs geweest... af en toe wel even gelezen hoor, maar was zooo moe had weinig pufom te reageren peetjuh klote dat je ongi bent geworden (was t geen mk, omdat t zo heftig was..) doe je een beetje rustig aan??? tm wat een rotsituatie zeg! als je je ei kwijt wil..gooi t er maar uit hoor! xenia moets jij niet de 18e naar de vk????? ik mag pas 1 maart :x (10weken) voel me bijna niet zwanger... ben alleen moe, veel jeuk e af en toe maagzuur
annekulpe... dus daarom was het zo rustig, jij was er niet fijn dat je je goed voelt. En 1 maart is al heel snel he! peetjuh rustig aan meid trotsemama o jee wat erg meid. Maar je kan toch wel zwanger zijn? Meid ik hoop dat het toch nog goed komt. Hier nog 3 dagen wachten pfff. En ik zat gisteren te rekenen en het kan zelfs zijn dan mijn cyclus nog 2 dagen langer is. Dus geen idee of ik dinsdag eigelijk wel kan testen maar ik doe het gewoon . Ik heb nog steeds last van mijn borsten en mijn man is er echt heel erg van overtuigd (en dat heeft ie nooit) dat ik zwanger ben. Ik heb hem beloofd dat hij dinsdag mag uitslapen maar hij zei "nou echt niet, want dan ga je testen en dan kom je naast het bed gillen dat je zwanger bent" vaag figuur .
@ Trotse mama: Jeetjuh meis, wat een bericht. Hopelijk staan jullie allebei achter deze beslissing. Als je erover wilt praten dan zijn wij er voor je. Sterkte ermee, xxx @ Peetjuh: Heeey meid, ik weet precies hoe jij je ongeveerd voeld. Ik heb namelijk wel beetje hetzelfde. Vandaag ook ziek thuis gebleven van mijn werk. Het werd me niet in dank afgenomen dus morgen ga ik maar gewoon ziek of niet ziek PFFF! Ik ben ook al tijdje aan het kwakkelen met mijn gezondheid, dan griep, verkouden, buikgriep enz enz. En dan nu nog de schimmelinfectie dus klussen zit er ook nog steeds niet in, word van alles zo ontzettend moe. ZUCHT ZUCHT ZUCHT.... Hopelijk knap je snel op, en voel jij je snel beter! XXX
hier gaat het wel goed... ben allen zo onzeker op het moment!! ik dacht gisteren ik doe nog eens een testje wilde een knaltest om te bewaren... heb de 13e voor het laatst getest.. en nu deed ik gistermiddag nog een testje en wat heb ik een spijt! het streepje is dus echt niet donkerder geworden!! en ik was 4 uur al niet meer naar het toilet geweest en amper iets gedronken. het enige kwaaltje wat ik heb is hele pijnlijke tepels (was ook het enige kwaaltje wat ik bij mijn dochter had) had ik maar niet meer getest....
He Muiz, zal vast wel goed zijn. Zolang het maar niet lichter is geworden! HEb je geen clear blue digital test? Dan zie je alleen maar zwanger staan + aantal weken. Dat is misschien geruststellender voor jezelf. Heb je een foto van je test?
de hcg waarde is bij 7 - 8 weken zwangerschap het hoogst geloof ik . dus dan kun je echt een knaltest verwachten.
heej anne, Ik ben idd naar de vk geweest alleen maar alles besproken!! Verder moet ik morgen bellen voor een echo dus ff afwachten!!! Wanneer moest jij ook alweer?
oh wat balen dat je dan nog geen echo hebt gehad zeg.. ook niet hartje beluisterd dan? ik mag 1maart heen, eindelijk is de datum in zicht..aftellen naar die dag! maandag over een week!