He Zina, hier dezelfde verschijnselen (op het boos zijn na). Wat zou het cool zijn als we allebei positief testen!! Wanneer ga je testen?
dames ik kom een tijdje niet meer online.. ik heb op het moment een MK. alle zwangeren een voorspoedige zwangerschap, en alle nog niet zwangeren hoop dat het snel raak is bij jullie! groetjes muizz
@ enjoy & debby : heel veel succes met testen straks , hoop dat het voor jullie beide raak mag zijn. @ chicken : aan de slag je zit in je vruchtbare tijd ! @ annekulpe: ja zou best kunnen dat het met darmen zijn, ik zit ook vaak snel vol met eten. en af en toe borrelt het wat, of heb ik een bui dat ik boeren of scheetjes moet laten. erg genant, heb daar normaal geen last van. @ zina: is ook leuk. je weet maar nooit. moet gewoon ff afwachten tot 10 maart dan weet ik meer..
Ja future dat zou leuk zijn! Met de vroege testen kan je 6 dagen van ten voren al testen, heb er 4. Ik ga denk ik de 28e, 1e, 2e en 3e testen Spannend
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! meisje??? 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 22 Enjoy 23 debby Maart 3 Zina 4 future 8 twijfel 14 Mel 15 flowers 21 chicken
Hoi, Ja het is inderdaad dik en doorzichtig met beetje bruinig erbij maar het meeste lijkt net eiwit. Mijn ovutest geeft geen positief aan? Nou dat word vanavond klussen dan haha
muizz o wat erg meid, heel veel sterkte! zina, volgens mij kan diarree een goed teken zijn. Heb vaak gehoord dat mensen diarree hadden tijdens innesteling!
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! meisje??? 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 22 Enjoy 23 debby Maart 3 Zina 4 future 8 twijfel 14 Mel 15 flowers 16 peetjuh 21 chicken
Ja zou wel mooi zijn, this wel me innestelingsdag, geen bloed ofzo maar je weet maar nooit! Hoop het zo hihi