nou debby succes met af wachten ik wil ook testen maar moet nog even wachten pff wat duurt dat lang zeg van het weekend testen halen en dan afwachten heb geen diaree gehad :S en ook geen bloed maar wel beetje kramp in mijn onderbuik dus you never know
nou die kv2v5 deed het bij mij beter dan zo sensitest gevoelige.. gewoon ff afwachten en anders over een paart dagen nog een testje doen als je maandstonden nog niet zijn gekomen.
Ik ben er @ Muizz, heel veel sterkte! Wat verschrikkelijk.. @ Flowerz, ik had je al een berichtje gestuurd @ Mamaatje, wat gaaf je echo! Geruststellend vooral. @ Debby, jammer van je test maar het kan nog. En anders idd snel ongi en naar de volgende ronde @ Iedereen, hier is alles goed. Druk met werken en reageer daarom ook niet zo vaak. Maar ik lees wel regelmatig even bij. Deze maand is behoorlijk druk dus kans op een kindje wordt klein. Maar ik zet er geen druk achter en zie het allemaal wel
@ All: Hier veel ongi krampen maar het wil maar niet komen. Kan je ook de klachten van ongi hebben en toch zwanger zijn? Heb nog niet getest wil ik pas vrijdag doen om mijzelf niet gek te maken! Verder weinig nieuws, behalven dat de halve achtertuin open ligt omdat de riolering verstopt is. Heerlijk maar niet heus...... X
debby,wat balen dat je test neg is.hoop dat je toch nog een pos krijgt.en zo'n indroog lijntje vind ik toch altijd wel appart.zal nog even goed voor je duimen.
Enjoy en debbie, het kan nog! houd moed! Dames ik ben vanmorgen ontzettend geschrokken! Ik heb een hele dikke slijmprop in me onderbroek gevonden! Het is net opgedoogde lijm, en het is een beetje bruin/geel/groen maar wel doorzichtig! Ik heb dit nog nooit gehad! wat is dat! Want het is absoluut geen vruchtbaar slijm! En het is ook geen sperma! Weet iemand, is het goed of slecht??? Diaree trouwens weer over.
zina ik heb geen idee... lijkt me een beetje vreemd. Ja ik weet dat kruidvat geen indrooglijntje hoort te hebben maar het lijntje is volgens mij echt niet roze dus ik weet het echt niet. Nou ja ik heb nog 2 van die kruidvat testen gehaald dus als ik donderdag niet ongie ben dan test ik nog een keer
zina,wat raar,weet ook niet wat het kan zijn.zou het ook iets met innestelling kunnen zijn misschien? debby,ben benieuwd.hoop het echt voor je.
het zou een innesteling kunnen zijn, want de 22 zou me innesteling zijn. En ik had gisteren diaree, net als cici tijdens haar innesteling! hoop het maar hihi
@anne,weet jij of je gewoon groene thee en rooibos thee mag drinken??kan normaal de hele dag door wel thee drinken,maar dat word wel minder.(had ik bij mijn dochter ook) heb nu van die rare eetgewoontes.ben ook telkens misselijk met vlagen.heb jij dat ook?
@ALL: Heb alles gewoon steeds meegelezen hoor, dus ben aardig op de hoogte. @zina: raar ja, missch wel je innesteling. heb vandaag mijn eerste ovu test gedaan, wil graag weten wanneer ik mijn ei heb. heb er ook een foto van gemaakt. en het ziet er goed uit moet ik zeggen! haha! dit heeft me wel weer vrolijk gemaakt, en ben er weer beetje bij! was zo down namelijk door dat ik ongi werd ondanks de posi zwangerschapstest. was er echt kapot van! maar nu ik dit zie, wordt ik weer blij!! kijk maar!!