Futuresounds... ik hoop echt dat het bij jou deze maand ook raak is... het lijkt me echt heel rot om als laatste over te blijven
Chicken, Gefeliciteerd!! Wat een mooie testen zeg! Futuresounds ik duim voor jou!! Hopelijk wordt dit jou ronde
rood = overtijd groen = zwanger Januari 13 marja Gefeliciteerd!!! 18 anne Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend 19 xenia Gefeliciteerd!!! 28 sept. uitgerekend Februari 4 cici Gefeliciteerd!!! 14 okt. uitgerekend 7 mamaatje Gefeliciteerd!!! 16 okt. uitgerekend. April 9 Mel Gefeliciteerd!!! 16 Dec. uitgerekend 10 Twijfel Gefeliciteerd!!! Mei 3 Brademarie Gefeliciteerd!!! 8 Jan. uitgerekend 8 Zina Gefeliciteerd!!! 16 Jan. uitgerekend 30 Lavendel Gefeliciteerd!!! 31 Peetjuh Gefeliciteerd!!! 7 Feb. uitgerekend juni 14 Debby82 Gefeliciteerd!!! 25 Feb uitgerekend De laatste 4 meiden: Juni 13 Flowerz????? 20 Dikkebuik ???? Juli 10 Chicken Gefeliciteerd!!! Augustus 9 Futuresounds Ik heb even mijn uitgerekende datum erbij gezet hoor!!
Dank je wel nu jij Jammer dat we niet samen zwanger zijn, maar goed ik had gedachten op andere dingen gezet en je ziet het Nu nog even wachten en dan op mijn werk vertellen waar ik net ben begonnen, maar ik heb 1 jaar contract dus komt goed. Ben blij dat ik nu nergens last van heb. Was ook gestopt met roken en ben 10 kilo aangekomen in 2 maanden tijd en mijn borsten zijn 1 cup groter daardoor dus ja geen verschijnselen. Even een andere banner gemaakt
chicken,gefeliciteerd super gaaf joh. laat het maar ff lekker tot je doordringen,hihi. hier goed te pas,alleen vreselijk last van mijn benen met werken(veel lopen). lijkt wel of mijn benen dan los onder mijn lijf zitten. bel morgen even de fysio.
Dank je wel Debby. Moet zeggen dat dat het ook wel is. Heb er wel een traantje om gelaten. Maar goed, we gaan vrolijk verder en ik hoop dat de vakantie de relaxte houding met zich meebrengt waardoor we meer tijd hebben voor elkaar en andere dingen
Wat is het hier weer rustig de laatste tijd. Heeft iemand trouwens nog iets van Zina gehoord? Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Ja heel rustig, maar dat komt denk ik omdat we met een paar over waren. Heb een aantal zwangeren niet meer gezien, ben ook benieuwd hoe het met ze gaat Zie dat je op mijn verjaardag een 20 weken echo krijgt wat leuk hihi. Ik heb zelf mijn eerste afspraak 27 juli om 16:00
chicken hoe voel je je? Al last van kwaaltjes? 27 juli is wel al snel toch. dan ben je 6 weken zwanger. Kunnen ze dan al iets zien? mel ik denk dat zina niet meer komt...
@ Chicken, oh das ook toevallig! Hopen op een goeie dag dan Krijg je de 27e een echo of moet je dan naar de vk? Spannend allemaal hoor Er zijn idd wel meerdere dames die hier nooit meer zijn.. @ Debby, dat vermoeden kreeg ik ook ja, vreemd hoor..
Ik ga 27 juli naar de vk maar ze zei dat ze misschien al wel een echo gaat doen dus hoop dat er al iets te zien is Ze twijfelt ook of ik misschien dan net 7 weken ben Ik vroeg of ik voor mijn verjaardag kon komen vandaar dat ik al 27 juli erheen ga. Allemaal nieuw voor mij dus zie het wel haha. Nee nergens last van alleen als ik naar bed ga beetje pijn aan borsten. En jullie veel last van dingen??????
@future,deze ronde zullen we dan met zijn allen heeelll veeeellll voor jou duimen. ben naar de fysio geweest,en krijg nu een steun riem.eens kijken of dat helpt. (iemand anders hier ook last van?)
Hee meiden, Ik ben inderdaad ook niet veel meer hier. Ben erg druk en daarom vaak te moe om te reageren. Voel me ook vaak erg down, weet niet precies waarom. En de warmte hielp ook niet echt. Ik heb zina wel gesproken. Ze is niet meer zo misselijk, maar heeft nu veel last van migraine. Het zit haar niet echt mee. Ik zal proberen weer wat vaker te reageren. Future vanuit hier strooi ik hcg je kant op en ik duim nog steeds voor je. Geniet van de vakantie!
@ Chicken, Nou hopelijk krijg je dan idd een echo dat zou toch een mooi verjaardagskado zijn! Als je wel een echo krijgt kunnen ze misschien al wel een mooi hartje zien. Ik had alleen heel erg last van bandenpijn maar dat is nu gelukkig ook weer weg. Voelt niet prettig. Verder wat vaker last van maagzuur, maar ik mag niet klagen hoor! @ Mamaatje, ik hoop dat je iets aan de steunriem hebt! @ Peetjuh, geeft niks hoor dat je er iets minder bent! Wat jammer dat je zo down bent. Ik hoop dat dat snel wat minder wordt. De warmte is idd behoorlijk vervelend! Vind het nu wel lekker weer, met een lekker fris briesje Wat vervelend voor Zina! Zit haar idd niet echt mee. Logisch dat ze dan ook niet online is. Lijkt me niet echt prettig met migraine. Wens haar maar sterkte als je haar nog spreekt.