begonnen in december, deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hoi,

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje, nergens last van :)

En ik kan niet wachten om te gaan shoppen :D:D:D:D:D:D

Veel liefs en fijne dag allemaal XXX

@Future ik stuur veel HCGtjes naar je toe ;)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    future ook een berg hcgtjes van mij!

hier nog steeds moe en misselijk al lijkt het soms iets beter te worden. Is niet echt een pijl op te trekken...

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden,

Wat is het toch weer stil hier. Hoe gaat het met iedereen?
    Hier gaat het aardig. Ben niet echt meer misselijk, maar nog wel heel erg moe. Dan heb ik ook nog mijn super stuiterende dochter de hele dag om me heen dus ben 'savonds helemaal gesloopt.
    Ben blij dat het even iets minder warm is, kan ik ook verder hier met opruimen en schoonmaken. Verder niet veel te melden vanaf hier..

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden, waar zijn jullie??

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hier ben ik!!!!!!!!!!

volgens mij zijn we een uitstervend ras (begnnen in dec)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hallo!

Peetjuh zie dat je 12 weken bent van dag! Van harte!

7. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja erg jammer dat het hier zo stil is. Ben zelf ook niet veel online geweest maar sommige meiden nog langer niet.

Ja de 12 wekengrens bereikt hier, wat gaat de tijd snel. 11 augustus pas weer naar de vk. Ik voel me nog steeds niet op en top. Lijkt wel of ik conctant wat grieperig ben. Hoofdpijn, verkouden, slap gevoel. Nou ja allemaal voor een goed doel toch?

Als iemand geen zin heeft om hier te kletsen, maar wel via msn dan mag je me een pb sturen hoor. ( ben ik overigens de laatste tijd ook veel te weinig op geweest)

Nou meiden ik hou het weer ff voor gezien, moet gaan bloedprikken:(

8. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ik ben er ook hoor! Kijk iedere dag even of er alweer iets op staat. Het is idd erg stil hier, maar zal ook door de vakantie tijd komen!

Peetjuh gefeliciteerd met je 12 weken:)

Debby hoe gaat het met je moeheid? Al iets beter?

Anne bij jou gaat het nu hard zeg alweer 31 weken!!!

Hier gaat alles oke. Donderdag 20 weken, en maandag eindelijk de echo. Verder heb ik nog steeds maar een minibuikje maar dat vind ik niet zo erg :)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    peetjuh succes met het bloedprikken :(

mel het gaat ietsiepietsie beter. Vanaf volgende week ga ik halve dagen werken...

10. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hoi all,

Vandaag naar de verloskundige geweest.
    Ze keek een beetje bzorgd omdat er alleen een streepje te zien was en geen zwangerschapsringetje, ze zegt dat het kan zijn dat het niet goed is en ik mijn menstruatie moet afwachten of dat ik vroeger dan gedacht zwanger ben :(
    Nu moet ik 9 augustus terugkomen en gaan ze weer inwendige echo doen, dan maar hopen op goed bericht.

Ik baal als een stekker en heb gemengde gevoelens aan de ene kant kan ik wel janken van verdriet en andere kant misschien maar beter als het niet goed is :x

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik ga heel hard voor je duimen meid!!

12. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    @Chicken Dat heb ik bij mn zoontje ook gehad toen was ik ook te vroeg voor de echo!!!Daarom heb ik met deze zwangerschap gewacht tot 11/12 weken...Voordat ik de echo kreeg...Hier gaat alles goed mn moeder is "schoon" En krijgt na onze vakantie eerst bestralingen en daarna chemokuur...Maar alles ziet er verder goed uit!!!Dat is allang mooi....Wij gaan van vrijdag tot vrijdag een weekje naar center parks met ons gezin en mn ouders mn zusje en mn broer we hebben veel drukte gehad de afgelopen tijd vandaar dat ik zo weinig hier ben geweest....Fijn om te zien dat het voor de rest goed gaat hier!!!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chicken dat is schrikken zeg... maar met 6 weken een echo is wel vaker moeilijk te zien... Ik duim voor je dat het volgende keer wel goed is!

xenia wat fijn dat je moeder helemaal schoon is!

14. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Dank je ;)

15. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Bedankt.
    Gelukkig dat het goed gaat met je moeder.

16. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ja echt schrikken :$
    Maar er was een wit streepje op de echo te zien.
    Ik ga maar van het goede uit en weet 9 augustus meer :(

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    @ xenia: wat fijn dat het beter gaat met je moeder. Ik wens jullie een hele fijne vakantie samen.

Hier alles weer iets beter, ben gelukkig wat minder down. Heb weer zin om mijn huishouden te doen en dat is ook wel nodig ook. Heb erg weinig gedaan doordat ik zo moe was en niet lekker in mijn vel zat. Maanden keek ik ernaar uit om weer zwanger te zijn en toen het zo ver was, was ik helemaal niet blij.
    Nu maar mijn schouders eronder en zorgen dat mijn huis spik en span is voordat de baby komt. We moeten de zolder nog verbouwen tot slaapkamer voor mijn dochter. We hebben maar 2 slaapkamers.
    Verder weer weinig nieuws, ga gauw even verder met de was.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja peetjuh ik ken het gevoel... ik heb zelf bij de vorige zwangerschap een prenatale depressie gehad en nu voel ik me ook niet super blij. Maar het gaat nu wel wat beter omdat ik me lichamelijk ook beter voel. Huishouden is hier ook verwaarloosd...

19. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hoi all,

Ik heb sinds vandaag wel een ochtendmisselijkheid jaggie, maar hopelijk een goed teken :)

20. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden,

Pfff alleen zondag nog werken en dan heb ik heerlijk 4 weken vakantie. Ben er helemaal aan toe. Heb vorig jaar geen vakantie gehad door een personeelstekort dus nu mag het wel weer.
    Gaan niet op vakantie, maar thuis hard aan het werk. We moetene de zolder nog verbouwen aangezien we maar 2 slaapkamers hebben. Ben alleen nog aan het twijfelen of we zelf op zolder moeten gaan slapen of dat mijn dochter straks oud genoeg zal zijn om er te slapen.
    Hebben jullie tips?

Deel Deze Pagina