begonnen in december, deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o das jammer... dan maar om de dag klussen vanaf dag 10?

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Zijn de dames nog wakker??:D
    Hier vandaag getest maar negatief..
    Mischien te vroeg want ik zit 6 dagen voor mijn nod,, Maar ik ga er maar vanuit dat we naar ronde 8 gaan dan kan het alleen maar meevallen!!:D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dikkebuik 6 dagen voor nod is wel heel erg vroeg... volgens mij kan je met de meeste testen op zijn vroegt 4 dagen voor nod positief testen...

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    morgen!

rotnacht gehad... was gister al vroeg bed in gegaan had erge hoofdpijn, keelpijn,last van rug
    heb nog steeds hoofdpijn, rugpijn, keelpijn, alles doet me zeer en zit alweer vol met snot bah...
    (valentijn ook ineens)

straks naar gyn toe..

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    beterschap annekulpe!

6. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    @ Anne, hoelaat moet je naar de gyn?

Ik voel me ook niet op en top vandaag. Ook last van mijn rug en mijn buik. Lig lekker in bed.

@ Dikkebuik, 6 dgn voor NOD is wel erg vroeg hoor! Je kan het dan beter over een paar dagen nog eens proberen.

@ Deb, hoe voel je je?

7. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    goeiemorgen dames,

Hier ook nog steeds regelmatig buikpijn, misschien komt het omdat ik zo druk ben geweest.. De tijd gaat toch nog best langzaam tot mijn eerste afspraak bij de vk, en daarna moet ik nog een afspraak maken voor de echo met 12 weken.
    Hoe kan het zijn dat ik lees dat heel veel meiden al veel eerder een echo krijgen. Heeft dat een reden, want hier krijg je echt pas met 12 weken de termijn echo.. Dat betekemd dat ik nu nog 6 weken geduld moet hebben pfff...

Zijn alle zwangere dames trouwens gestopt met roken?? Ik rook nog steeds, heb geen doorzettingvermogen om helemaal te stoppen, rook nu zo'n 10 sigaretten per dag. Probeer om zelfs nog minder te roken, maar dat lukt me niet elke dag..
    En hoe minder ik rook hoe bozer ik ben de hele dag haha.. en ik ben al opvliegend nu, kan echt werkelijk om niks mijn dak uit vliegen.. Niet echt leuk voor mijn omgeving, maarja..

Straks naar de psz met de traktaties, dan mag mijn dochter eindelijk trakteren, ze wilde vorige week al trakteren.
    Vanmorgen vroeg ze heel lief of ze nog steeds een beetje jarig was...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mel ik voel me normaal alleen wat last van mijn borsten.

peetjuh ik zou vandaag stoppen met roken maar is nog niet gelukt.
    Ga morgen weer een poging wagen.

9. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    @ Peetjuh, er was geen speciale reden dat ik al zo vroeg een echo kreeg. Was met 9w en 6 dgn.

Kun je niet vragen of je eerder een echo mag voor je eigen geruststelling? Misschien dat dat iets helpt.

Enne verder rook ik niet dus daar kan ik niets over zeggen. Maar ik kan me voorstellen dat je dan nog prikkelbaarder wordt als je bent gestopt/geminderd.

Wat lief van je meisje dat ze dat vroeg :) Ze zal het vast heel leuk vinden om te trakteren!

10. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    @peetjuh meestal als je niet weet wanneer je precies je laatste menstruatie hebt gehad en als je niet weet of je het wilt houden of niet krijg je een termijnen echo int ziekenhuis daarom was ik met mn eerste zo vroeg voor een echo....Verder rook ik 7 a 8 peukjes op een dag...heb ik bij mn zoontje ook gedaan groei gaat goed...dus zolang ze niet zeggen dat ik MOET stoppen heb ik het doorzettingsvermogen ook niet....

11. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    oooh ja buikpijn had ik in het begin ook heel erg bandenpijn zei de verloskundige tegen mij en je lichaam moet ruimte maken voor de baby dus daar kan het ook aan liggen....!!!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmmm ja ik moet wel stoppen. Mijn dochter was erg klein en ik had hoge bloeddruk... heb alleen de laatste 6 weken gerookt bij haar maar toch.
    Ik ga morgen echt stoppen.

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Heel veel succes meid, hoop dat het bij jou beter gaat als bij mij :(

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    nou ik heb dr over getwijfeld, mijn laatste menstruatie was minder als 1 dag rood en ik heb geen buikkramp, rugpijn oid gehad, heb toen getest maar die was negatief. toen ik dus 2 weken geleden posi heb getest was de test eerst licht en die werd steeds donkerder dus het kan niet anders zijn dan dat ik nu 6 weken ben..

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja is ook erg vroeg maar dacht kan het altijd proberen want heb wel een erg mooie tempratuur van al mijn cyclussen die ik heb gehad,,
    Hoe voelen julie je allemaal?
    En debby voel je je al erg zwanger?:D

Liefs

16. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    alweer deel 3.

debby,8 juli.dat duurt niet meer zo lang.
    moet jij dan ook naar de gyn of mag je bij de vk?

hier gaat de zwangerschap goed.
    heb echt nesteldrang,ben het hele huis aan het opruimen.
    alles moet gewoon netjes en opgeruimd zijn.
    hahaha.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik moet naar de gyn ivm de clomid. Maar ik denk dat ik bij de gyn blijf ivm mijn keizersnee en vorige zwangerschap.

Nesteldrang had ik pas na de bevalling last van.

Zo hier ook nog even mijn dure test showen... vind hem zo leuk ;)

18. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Mooie test hoor meid, ik kreeg deze test helemaal niet op de foto, het scherm bleef pikzwart.

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hi all!

mel ik moest er om 10.30 zijn

beebje doet t goed! groeit mooi en weer een prachtige echo gehad

heb de griep goed te pakken...bahh
    mn ouders hebben valentijn net opgehaald tot donderdagavond zo kan ik even uitzieken en krijgt valentijn ook de nodige aandacht

20. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    ja denk het maar :)

Deel Deze Pagina