@ debby: ik voel ook vaak de beweging , maar nu ook steeds vaker de "plopjes" van het schoppen. Erg leuk! @ lavendel: Morgen moet ik naar de woningbouw om tegels uit te zoeken en maandag komt de kerel van het bedrijf die ze gaat plaatsen om alles op te meten en door te spreken. Dan moeten de tegels nog besteld worden dus weet eigenlijk niet precies hoe lang het allemaal gaat duren Wat lastig dat je je vaak niet zo lekker voelt, ik herken het wel hoor, ben ook erg veel moe en heb veel hoofdpijn, erg lastig maar weinig aan te doen. Je rust gewoon pakken wanneer het kan. Ik moet zaterdag weer beginnen, heb eigenlijk nog niet echt zin maarja een keer houd het op met de vakantie he @ anne: ik hoop voor je dat die kerel snel klaar is en zo niet dan vraag je toch of ie een andere keer wil terug komen? Heb je niet een logeerkamer waar je anders even kunt gaan liggen? Ben je al begonnen met aftellen?
Het voelt als een soort zeepbel wat knapt. En hier ook duidelijk het verdraaien van de beeb, als ik voorover zit of op mijn buik lig. ( jaja ik kan nog steeds op mijn buik slapen )
@ Peet, wel mooi dat je zelf nog keuze hebt in het uitkiezen van tegels. Misschien kun je morgen ff vragen hoelang het ongeveer gaat duren? Dus jij hebt ook veel hoofdpijn? Voor de zw.schap kende ik hoofdpijn eigenlijk niet echt... Probeer inderdaad rust te nemen als het kan. Maar vind het nog wel eens lastig. Een zeepbel wat knapt...hoe voelt dat? Misschien word ik maandag bij de vk wat wijzer...
Ja ik ben ook wel blij dat we zelf mogen kiezen, alleen jammer dat mijn witte muurtegels wel moeten blijven zitten. had wel graag een helemaal nieuwe badkamer gewild, deze die we nu hebben is ruim 15 jaar oud en zo ziet ie er ook uit! bah. Het is heel erg lastig om uit te leggen hoe het voelt, maar het is een soort plopje wat je voelt. Ik heb in 2004 een zwaar auto-ongeluk gehad en daar een whiplash aan overgehouden. Toen erg vaak zware hoofdpijnaanvallen gehad, in de zwschap van mijn dochter nergens meer last van gehad. Dat was echt een verademing. Na de zweschap nog wel eens hoofdpijn gehad maar niet zo heftig meer als daarvoor, maar nu is het in alle hevigheid weer terug. hoop dat het na de bevalling weer beter gaat
wat vreemd dat ze die badkamer niet helemaal doen. Ken wel meer mensen met huurhuis die soortgelijk iets mee hebben gemaakt, toen besloot stichting om bij hun de hele badkamer te vernieuwen. plopje...mmm...misschien voel ik de kleine dan ook wel heavy zeg van dat ongeluk, hoop ook voor je dat hoofdpijn niet blijvend is. Maar heb vd week ergens gelezen dat hoofdpijn een kwaal is die vaker voorkomt in de zwangerschap? denk dat ik zo mijn bedje ga opzoeken. zou anne er al inliggen??
Ja dat vind ik inderdaad ook erg vreemd dus ga morgen toch nog maar eens vragen of ze niet toch de hele badkamer willen doen we hebben een nogal lastige woningbouwvereniging, we zullen zien misschienz ijn ze wel in een goed humeur morgen omdat het bijna weekend is. hahaha Ga maar eens letten op de plopjes, maar vergeet niet dat het ook je darmen "kunnen" zijn. Het word elke week duidelijker bij mij.. Ja heftig was het zeker ben met 80 km per uur op een auto geknalt die zo de weg opdraaide, omdat ze me niet gezien had. Weet ook alleen nog dat ik geprobeerd heb uit te wijken, toen even niks, en dat de auto stilstond. Wat ertussen is gebeurd is mij een compleet raadsel. Ik ga zo nog even met mijn hond naar buiten (als het wat minder hard regent) en dan ga ik ook lekker slapen, morgenvroeg weer op tijd eruit want dochterlief mag weer naar de peuterspeelzaal. Ik hoop voor anne dat ze al lekker in bed ligt. Jij ook lekker slapen voor straks, spreek je snel weer
@ Peet, je moet gewoon zielig gaan doen bij de woningbouwvereniging, wie weet helpt dat? Mijn pc heeft de laatste tijd kuren:x, heel vervelend. Gisteravond ook weer, ding zat weer vast en deed niets meer, ben ik maar naar bed gegaan. Heb in ieder geval lekker kunnen slapen. Lag ik gisteravond in bed, en toen voelde ik een 'rare plop' die ik nog nooit eerder had gevoeld, ik dacht meteen...zou dat het zijn?? En wat ben jij nu aant doen, je dochter is naar de psz en jij hebt lekker tijd voor jezelf.
lavendel bij moet voelt het alsof het aan de ene kant zwaarder wordt dan aan de andere kant ineens. Sja ook een beetje lastig te omschrijven... Hoofdpijn: ik had voor de eerste zwangerschap heel vaak migraine. En echt best vaak. In mijn eerste zwangerschap geen last gehad en daarna nog maar 1 keer. Hopelijk blijft het weg!
zo was ik weer! jaja ik lag al lekker in mn bedje haha.. net weer vij vk geweest, alles zag er goed uit daarna gelijk weer bloed prikken in het zkh sjonge jonge ben er maar druk me..pff... derde afspraak omtrent baby deze week alweer volgende week afspraak vrij! en de week erna..wauwww! dan weten we precies hoe of wat ohhhhh ik ben zeker aan het aftellen, heb er ook schoon genoeg van... stras nog weer naar apotheek toe, medicijnen (laatste keer) ophalen nu ff rustig zitten, huis stras ff btje opruimen valentijn om 15u weer ophalen, hij is snotterig en helemaal hees arm ventje..beter nu dan over een week of 2
oh, ja en wat hoofdpijn betreft... heeeeeel veel hoofdpijn ( gehad) deze zwangerschap, maar omt ook mede dankzij alle voorhoofdholte/bijholte/oorontstekingen die ik heb gehad ( en anders nooit heb) laatste tijd ook weer wat vaker, maar dat komt denk ik door mn lage hb
nou meiden bedankt voor de geruststelling dat hoofdpijn er blijkbaar bij hoort 8) @ Anne, fijn dat alles weer goed was, houden zo he! Ennuh geniet nog ff van de tijd met Valentijn, straks moet je de tijd verdelen over 2 kids.
heb wel vaak het idee dat ik valentijn te kort doe hoor en daar voel ik me soms best schuldig over, ook omdat het toch best wel een beetje een vervelende zwangerschap is en het ook wel pittig is met een peuterpubertje om me heen... dus dan kies ik gauw de makkelijste weg om hem te vermaken t zal allemaal wel meevallen voor hem, hij heeft het ontzettend naar zn zin bij de gastouder en word daar ookk flink uitgeput maar tis t gevoel hè...daarom hebben we ook elke chtend quality time, maak elke ochtend ontbijt op het grote bed voor hem en dan kijken we samen tekenfilmpjes en dan ligt ie heerlijk bij me
kan me dat gevoel wel voorstellen, tis ook pittig, je hebt niet alleen valentijn maar ook de laatste loodjes, en je hebt het niet makkelijk. Maar lekker 's ochtends samen in bed eten en tegen elkaar aanliggen is toch ook heerlijk!! Hij zal echt wel voelen dat je het moeilijk hebt maar aan de andere kant ook dat je er voor hem bent, en dat is het belangrijkste.
Hey meiden, Nou mijn eerste werkdag heb ik weer gehad pfff was echt doodmoe toen ik thuiskwam gister. Ben maar lekker vroeg mijn bed in gedoken haha. Vanmiddag ook nog werken van 13 tot 20 uur. Vanaf morgen maar weer verder in huis met opruimen en schoonmaken. Hebben jullie ook al zo'n last van poetsdrang? ( nesteldrang) Ik wil alles netjes en schoon hebben, kan geen rotzooi zien, word er heel onrustig van haha.. mijn huis is nog nooit zo netjes geweest. Moet nog wel de zolder leegmaken voor de verbouwing dus dat ga ik de komende week maar eens doen. Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik ben al bijna 6 kilo afgevallen Hoeveel zijn jullie aangekomen of afgevallen? Vind 6 kilo toch wel veel, ik groei wel hard. Nou ik ga nog even lekker knutselen met mijn dochter. Fijne dag iedereen!
toevallig vanmorgen effe op weegschaal gestaan, bijna niet aangekomen...begin nu wel wat te groeien maar heb nog niet een echte buik zoals jullie
ik ben 2,1 kilo afgevallen en dat met z'on toeter we hebben de box net neergezet en ''ingericht'' en nu weer vreselijke last van mn rug en ischias...en dan hebben we zo ook nog een verjaardag bahhh...geen zin in!
Ja haha idd chocolade mmm... Maar anne, wat komt het dichtbij he! Heerlijk dat je over bijna 2 weken je kleintje kan vasthouden! *zucht* Pff... zou niet weten wat ik nu weeg, zal me binnekort maar ff wegen