@ Anne, fijn dat alles goed was! Blijft toch altijd een geruststelling he! Nou maar goed uitzieken en even van de rust genieten.
fijn Anne dat alles goed was, beterschap verder @ peet, ik belde de VK en ze wilde afspraak rond week 10...
peet ik kreeg die test ook alleen maar met de juiste instellingen een beetje op de foto. Het is dat het donker was in de kamer anders had ie denk ik wel mooier geworden. Maar je kan het zien toch... Tekst staat trouwens nog steeds op de test... ik moet steeds even gaan kijken... annekulpe fijn dat het goed is met de beeb. Morgen lekker even bijkomen!
Voor de zwangere(zwanger geweest) meiden, vanaf wanneer is jullie buik beginnen te groeien? Ik zat net te kijken in dat fotoboek en ik verbaas me echt hoe groot de meeste buiken al zijn, bij mij zie je echt nog bijna niks.. ik was al iets steviger van mezelf maar dat wordt nu juist minder maar aan mn buik zie je nog maar weinig qua zwangerschap..
geen idee...moet ik ook nog ondervinden verbaas mij er ook over dat er al mensen zijn die met 7 weken al buikje krijgen...
haaai mel nou mijn buik groeit ook hoor, ik heb een babysite die ik bij hou vanaf week 5, begon met een platte buik (hoera buikwandcorrectie resultaat hihi) en nu echt een bol buikje oor mijn doen! maak zo een nieuwe foto, ben benieuwd of we verschil hebben met deze week en vorige week... als je t wil zien kan ik wel ff de site showen xx
mel ik heb je even een prive berichtje gestuurd met de site! Wil m nog niet zo openbaar maken op het forum, dus als iemand m wil zien, even een prive berichtje! hier gaat het gelukkig weer beter, had van de week een flinke buikgriep te pakken en dat in combinatie met zwanger zijn was best heftig! Maar nu weer opgekrabbeld en mag morgen en overmorgen genieten van mijn 2 vrije daagjes. morgen naar de gyn en krijg dan info over de nekplooimeting en combinatie test. we weten nog niet zo goed of we dit willen laten doen.. dubio! hopelijk krijg ik wel weer een mooie echo.. duimen jullie mee? ik ga even lekker chillen op de bank, tot straks! xxx
Ik heb het gezien! Je krijgt idd echt al een bolletje erop Wat leuk zeg! Ik had net even aan mn vriend gevraagd maar de vorm van mijn buik veranderd wel alleen groeit ie verder nog niet naar voren. Ach komt ook vanzelf wel. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je! Buikgriep is niet fijn! Ik zit ook ziek thuis. Door spanningen heb ik erg last van me rug en buik:S Veel succes morgen bij de gyn! Ik duim voor een mooie echo
Goeiemorgen meiden, Hoe is het hier met iedereen? Hier gaat alles goed ben nog steeds erg moe en ben nu ook af en toe misselijk. Vooral als ik honger heb. Verder ben ik heel erg aan het dromen en die dromen gaan over de meest rare dingen en situaties haha. Ben erg druk aan het opruimen en schoonmaken. Alles moet schoon en netjes. Heeft er al iemand iets van flowerz gehoord? Zij is ook al een aantal dagen over tijd volgens mij. En cici? Zij is ook helemaal niet meer geweest of wel? Nou ik ga nog maar even een was ophangen. Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer.
morgen! ik wil je buikje ook wel zien cici ik op vakantie dacht ik flowerz niks van gehoord/gezien ik heb heerlijk geslapen en gister hele dag in bed gelegen, zal straks even een kleine poging doen in het huishouden en als dat goed gaat dan kleed ik me lekker aan en anders bedje weer in
Pfff ben me toch boos. Mannetje heeft gister een was in de machine gedaan en rara wat is er bij in terechtgekomen...............een luier van mijn dochter.:x Alles zit onder de troep. Grrrrr wat een zooi, kan alles weer opnieuw wassen, heb nu de machine leeg op 90 graden aan het draaien in de hoop dat ik die troep uit mijn machine krijg....
luier???????????? ohhh die mannen bakken er ook niks van hè..en ze bedoelen het zo goed hier word de was ook nog weleens doorelkaar gewassen...ohh sorry niet gezien zegt ie dan..is ook moeilijk om bijv een zwarte legging tussen de witte handdoeken over het hoofd te zien hè
Peet hoe is het met je wasmachine? Is alles weer goed? Lekker zo een luier ertussen. Moet ie de volgende keer toch echt beter checken Anne, wat fijn dat je lekker hebt kunnen slapen, dat kan een mens zo goed doen af en toe! Ik hoop dat je snel opknapt. Dit is ook niks.
gossie wat is het weer rustig! slapen doet idd goed...kan nu haast al wel weer slapen gaat alleen niet niet, want valentijn is alweer thuis, hij wou graag naar huis...hij snottert ook flink dus we zitten lekker met een dvd'tje aan op de bank ben net heel even weggeweest (lichamelijk alweer spijt van) heb een nieuw deurnaambordje laten maken het was.. valentijn en zijn ouders en het is nu valentijn, .... en hun ouders gaan we natuurlijk nog niet ophangen haha..
Het is heeeel rustig ja! Lekker knus op de bank is ook fijn Het zit Valentijn ook niet mee met zijn gezondheid he? Arm ventje. Wat leuk dat naambordje
bankhangen is wel s fijn ja haha.. nee we zijn net een stel kneuzen hier leuk naambordje hè...zelf bedacht! origineel hè is weer s wat anders!