Mamaatje, weet je het geslacht nog niet? wat knap! dat zou ik echt niet kunnen! Heb je wel en vermoeden? Ben echt superbenieuwd wat het geslacht bij ons zal zijn. Ik vroeg me opeens af hoe ze bij ons in zouden leiden als dat moest Ik ben 16 jan 40 weken, dus dan vlak na oud en nieuw ofzo? wat een kutdatum! Dan kan niemand op zijn/haar verjaardag komen. Doe mij dan maar 26 december. Dat vind ik een mooie datum! Lekker in de vakantie. Iedereen kan met kadoos kopen rekening houden. Eerst maar zien of het gezond is
zina op kerst is toch niet leuk! Ik denk dat ze dan ook alleen maar noodinleidingen/keizersnedes doen en geen geplande... wie wil er nou met kerst jarig zijn? Dan kan er pas niemand komen op de verjaardag! annekulpe dat is een mooie tijd! mamaatje: lijkt me wel een leuke verrassing, maar zo lang kan ik echt niet wachten hoor
mn zusje is op 26dec geboren en het is geen leuke dag hoor, altijd verplicht om 2e kerstdag daar heen te gaan
nou dat is idd niet zo leuk... ik heb een vriendin die op 24 dec jarig is en bij haar komt er al nooit iemand op haar verjaardag... Ik moet eerlijk zeggen dat toen wij bezig waren met zwanger raken ik echt hoopte dat ik niet rond kerst uitgerekend zou zijn. Dat leek me echt niet leuk. Ik ben namelijk een kerstfan... haha Ik hoop trouwens dat ik deze keer geen inleiding, geen keizersnee niks heb. Ik wil gewoon lekker thuis beginnen met weeen, nog even douchen... stiekem nog een beetje rekken voor ik naar het ziekenhuis ga... dat is mijn droomplaatje
mamaatje ik vind het heel erg knap van je dat je het geslacht zelfs voor jezelf geheim houd! pff ik was veel te nieuwsgierig en heb toen 16weken echo gedaan puur alleen voor t geslacht haha..
Owja de 26e is natuurlijk 2e kerstdag dan de 27e maar Ja maar liever op kerst dan met oud en nieuw. Ik wou altijd met de kerst jarig zijn. Maar miss oordeel ik ook niet helemaal eerlijk, want ik vier me verjaardag net zo goed niet. Terwijl kerst bij ons een spektakel is. ( als wij na al die vreeterij in de lift stappen helemaal ) Als je een keizesnee moet bijv. door stuit ligging, wanneer doen ze die dan?
geen idee dan zullen ze dat vast niet op die feestdagen doen dan hebben ze vast al erg druk op de eeeste hulp met al die dronken sjappies haha..
Peet...je loopt nog niet op het end hoor je hebt nog tijd zat om alles klaar te hebben. En geniet ook zeker nog van je dochter, straks heb je er 2 rondlopen om liefde en aandacht te geven!
zina ze kijken een beetje naar hoe groot je kindje is enzo bij een stuitligging. Volgens mij doen ze het het liefst rond 39 weken maar soms een weekje eerder. Ik denk dat er met de feestdagen net als in het weekend zo min mogelijk personeel werkt. Dus dan doet ze geen (geplande) inleidingen en geplande keizersnedes. Op oud en nieuw zou ik dan weer niet zo erg vinden. Dat wordt toch meestal pas s avonds laat gevierd. En verjaardagen vind ik vooral leuk voor kinderen dus dan kunnen mensen nog overdag komen
@ Zina, dus jouw en manliefs voorkeur gaat uit naar een meisje. Grappig zeg, dacht dat mannen vaak toch meer naar een jongenswens neigen. En tis bijna maandag joh! @ Peet hoe gaat het met de badkamer? Wordt het mooi? @ Xenia, nog maar 26dagen. Wauw gaat ook lekker snel. Fijn omte horen dat het goed gaat met je moeder. Ze heeft nu ook wel wat moois om naar uit te kijken! @ Anne, wat heb je gekocht voor je zoontje? @ Mamaatje, jij gaat ook snel zeg!!! @ Deb, ik gun je (en iedereen) van harte een goede bevalling toe. @ Computer, mijn pc heeft kuren. Ik probeer nu weer wat op internet, en hoop dat ie het nou eens blijft doen. Denk dat ik maar eens iemand moet vragen om na te kijken want dit is helemaal niets. Bij alles wat ik doe gaat ie vastzitten enzo. Echt heel vervelend. @ Kletsen, meiden wat wordt hier ineens gezellig veel gekletst! @ Kinderkamer, hoe zijn jullie kinderkamers?
kinderkamer? blijft nog even tot de geboorte geheim! haha... ik heb wat wagonnetjes van thomas de trein gekocht, hij heeft een hele rails met spulletjes van thomas de trein en dat kan je erg leuk uitbreiden denk dat hij er erg blij mee is!
@ Anne, leuk kado!! Trouwens, vind het sowieso leuk idee dat je een kado koopt namens dekleine! @ Deb, wou net zeggen leuk wiegje...heb je um niet meer8). Waarom was het niets? Leuk behang zeg! En leuke meubels! Die schommelstoel is gaaf!!
@ Deb, ik moet eerlijk zeggen, jullie hebben niet een standaardkamertje. Zie nog wel eens meubeltjes langskomen die je vaak ziet bij beknde baby winkels, maar deze nog niet eerder gezien. Had jij ze toen ook niet van mp?
ik wil niet dat hij denkt dat hij ineens word vergeten hij is natuurlijk wel 3,5jaar het middelpunt geweest bij ons. en dat moet hij straks gaan delen dus het leek me wel een leuk ideetje om een kadootje namens de baby te gaan geven